Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, remélem tényleg jó lesz, még soha nem volt új gumi a motoromon... mióta az enyém...
Hogy, miért ezt választottam...Igazából, mivel én nem értek hozzá, megkérdeztem Áront, tHUNdert és a motorgumit értékesítő srácot...
Gondoltam ők jobban értenek hozzá, mint én, ezt javasolták, mivel hogy úgy sem pályázok, hanem túrázok, de még is tartós gumit szerettem volna, és az ára is be volt határolva, így született ez...
Tudom, van ennél sokkal jobb is, de nekem remélem megteszi majd ez is!
Habár nekem 9-em van,tapasztalatom az van,mert ilyen volt/van/a gépen tavaly.Csak a hátsóról tudok nyilatkozni.Tökéletes gumi túrázáshoz,de a ringen is megállta a helyét,egyszer sem éreztem hogy megcsúszott volna.Igaz,kicsit nehezen melegszik fel,de utána frankón tapad .
Ha normálisan motorozol ,simán elmegy 10-11000 is.Az enyémbe 11000-et raktam 2 szezon alatt,és csak most fogom lecserélni tavasszal
Vizes használatról nem sokat tudok mondani,ha lehetett megusztam az esőt
Szóval jó vétel volt sztem!
Sok sikert+km-t hozzá!
Rendben. Bár először a váltót, és a blokkot szeretném rendbe rakatni, de a gumi is nagyon fontos lenne... Hát elég sok minden van amit meg kell csináltatni, de remélem beleférek a keretbe, és mire jön a jó idő összeáll a vas.
Szombaton ha megyek le és van kedved, és időd is engedi összefuthatnánk...
sztem annyiból nálunk is kijön. kérdezd meg, h Áronnak van -e (a gumi elsősorban az ő asztala), ha nem találtok, akkor importból 1-2 nap alatt tudok rendelni ilyen áron
Arra gondoltam, hogy megrendelem egy webshopból (r17.hu párban olyan 52-54 körül van), de akkor nem bonyolítom, ha lehet egy helyen is akkor úgy csinálom.
A hét második felében felhívom Áront és egyeztetek vele.
Le tudja cserélni Áron, azt nem tudom h van -e roadattack nála (ha nincs, akkor szólj rám, utána tudok nézni, contit tudok én is rendelni)
a műanyaghegesztést is rábízhatod nyugodtan.
Az is igaz, van benne valami.
Az elhelyezésről kivételesen én környezetbarát leszek, mert a nyomdából, ahol dolgozok, szállítanak el veszélyes hulladékot, így én is odarakom azt a pár literes flakont, hogy vigyék el!
Van, persze....De szerintem ezt csak forgalmazók forszirozzák, különben keveset adnának el. A leeresztettet hová fogod tenni? Mert biztos nem viszed el te sem leadni megsemmisitésre. Nem kevés környezet terhelés a feleslegesen kiöntött fagyálló, sok esetben semmi baja nincs. Ez nem olyan mint a fékfolyadék. Egy kritérium van (a minél jobb hőleadáson kivül), ne fagyjon meg.
Két év alatt amugy is mi lehet vele..... Van olyan járművem, amiben több mint tiz éve ugyanaz a fagyálló van.
Köszönöm, ennyivel is okosabb lettem!
Fagypontra jó a mostani is, de gondolom ezeknek is van valami csereperiódusa. Most lesz a második szezonom a ZX-el, és még nem volt benne cserélve. Előző gazdi meg ki tudja mikor cserélte. Végülis nem nagy tétel, de akkor már tudom, hogy mi az ábra, ha lecseréltem.
Rá van irva, hány fokos Van -35 környékére keverve, de van
-72 -es is. Deszt vizzel annyira állitod be, amennyire akarod. A -35-öst akár ahogy van is betöltheted. A -72-est ajánlatos higitani, hacsak nem készülsz szibériába, mert a fagyálló folyadékoknak rosszabb a hőleadása mint a viznek, és extrém esetben akár túl is melegedhet a motor. Sikerült szereznem az összel 20 liter -72-est, egy darabig kitart, most azt teszem mindenbe, amibe kell
Mármint pótolni, mert felesleges cserélni, a fagyálló nem romlik meg, csak csökkenhet a dermedéspontja (illetve emelkedhet) az elpárolgás miatt, ezért illik fokolni és szükség esetén helyre állitani a fokot.
Ahha, köszi!
Most le szeretném cserélni a hűtőfolyadékot a ZX-ben, csak nem tudtam milyen való bele. És azt kell hígitani, vagy mehet bele 1:1-ben a hűtőrendeszerbe?
Igen. Az alué többnyire piros szinű. Nem annyira a motorblokk anyaga a meghatározó, hanem a hűtőé. Az meglehetősen vékony anyagból van, egyébként a régebbi járművek motorja is tartalmazott bőven alut, amiben hűtőfolyadék áramlott (hengerfej, torok) viszont azok még a sárgaréz hűtővel készültek. Az ujabb járművek meg gazdasági megfontolásból alu vagy műanyag hűtősek.
Kuplung alsó munkahengerre gondoltál?
Alátétet bármelyik autós vagy gépszerelő, sőt talán még műszaki boltban kapsz, alu tömitőalátét kell, csak tudni kell az átmérőjét, illetve hanyas csavarra kell. De ha réz tömitőt teszel alá az is megfelel, de az alu és a réz nem igazán barátok
Szükség esetén klingerit tömitő is jó lehet. Nekem mindig van itthon több méretben és anyagból, sose tudni mikor kellhet.
Hogy, miért ezt választottam...Igazából, mivel én nem értek hozzá, megkérdeztem Áront, tHUNdert és a motorgumit értékesítő srácot...
Gondoltam ők jobban értenek hozzá, mint én, ezt javasolták, mivel hogy úgy sem pályázok, hanem túrázok, de még is tartós gumit szerettem volna, és az ára is be volt határolva, így született ez...
Tudom, van ennél sokkal jobb is, de nekem remélem megteszi majd ez is!
Köszönöm...
Hogy nem láttalak még eddig Gödöllőn... ?
No, sebaj.
Köszönöm a tapasztalatokat.
Ha normálisan motorozol ,simán elmegy 10-11000 is.Az enyémbe 11000-et raktam 2 szezon alatt,és csak most fogom lecserélni tavasszal
Vizes használatról nem sokat tudok mondani,ha lehetett megusztam az esőt
Szóval jó vétel volt sztem!
Sok sikert+km-t hozzá!
Pontosan ugyanezt néztem ki, és éppen ugyanitt. Ha lesz valami tapasztalatod írd meg légy szíves. Bár szerintem nekem is meglesz addigra.
Egyébként megkérdezhetem miért pont ezt választottad?
De ez a gumi egy jó választás , a sport-túra gumik között az egyik legjobb ár értékarányú.
Nekem is volt ilyen, és nagyon meg voltam vele elégedve.
Ma jött el a napja, hogy megrendeljem az új gumikat a Zizire.
http://www.r17.hu/index.php?pa...
Ezt rendeltem...
Mivel baromira nem értek a gumikhoz (sem), így remélem olyan jó lesz, mint amilyen jól kinéz...
Bár milyen pozitív vélemény...?
a negatív már nem érdekel, mert már megrendeltem, nincs mit tenni...
Szombaton ha megyek le és van kedved, és időd is engedi összefuthatnánk...
Arra gondoltam, hogy megrendelem egy webshopból (r17.hu párban olyan 52-54 körül van), de akkor nem bonyolítom, ha lehet egy helyen is akkor úgy csinálom.
A hét második felében felhívom Áront és egyeztetek vele.
a műanyaghegesztést is rábízhatod nyugodtan.
Az elhelyezésről kivételesen én környezetbarát leszek, mert a nyomdából, ahol dolgozok, szállítanak el veszélyes hulladékot, így én is odarakom azt a pár literes flakont, hogy vigyék el!
Két év alatt amugy is mi lehet vele..... Van olyan járművem, amiben több mint tiz éve ugyanaz a fagyálló van.
Fagypontra jó a mostani is, de gondolom ezeknek is van valami csereperiódusa. Most lesz a második szezonom a ZX-el, és még nem volt benne cserélve. Előző gazdi meg ki tudja mikor cserélte. Végülis nem nagy tétel, de akkor már tudom, hogy mi az ábra, ha lecseréltem.
-72 -es is. Deszt vizzel annyira állitod be, amennyire akarod. A -35-öst akár ahogy van is betöltheted. A -72-est ajánlatos higitani, hacsak nem készülsz szibériába, mert a fagyálló folyadékoknak rosszabb a hőleadása mint a viznek, és extrém esetben akár túl is melegedhet a motor. Sikerült szereznem az összel 20 liter -72-est, egy darabig kitart, most azt teszem mindenbe, amibe kell
Mármint pótolni, mert felesleges cserélni, a fagyálló nem romlik meg, csak csökkenhet a dermedéspontja (illetve emelkedhet) az elpárolgás miatt, ezért illik fokolni és szükség esetén helyre állitani a fokot.
Most le szeretném cserélni a hűtőfolyadékot a ZX-ben, csak nem tudtam milyen való bele. És azt kell hígitani, vagy mehet bele 1:1-ben a hűtőrendeszerbe?
Alátétet bármelyik autós vagy gépszerelő, sőt talán még műszaki boltban kapsz, alu tömitőalátét kell, csak tudni kell az átmérőjét, illetve hanyas csavarra kell. De ha réz tömitőt teszel alá az is megfelel, de az alu és a réz nem igazán barátok
Szükség esetén klingerit tömitő is jó lehet. Nekem mindig van itthon több méretben és anyagból, sose tudni mikor kellhet.