Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, ott csak a hátsót lehet házilag megoldani, az oldalkonzol az gyári lesz, nincs mit tenni épp tegnap ütöttek le egy kRAUSERT 270 eur-ért, valami olyasmi lesz.
Az 1.4-esre is ki fogsz találni valami hasonló megoldást?
szerdán 14óráig vagyok pesten ha a tudsz jönni az jó
Nos, jövőhéten, talán szerdán, megyek fel Pestre, akkor beugranék érte.
mikor tudunk beszélni ez ügyben
Mindenképp megcsörgetlek holnap vagy holnapután eldöntöm és akkor ha minden jól megy kedden vagy szerdán el tudnák menni érte, első blikkre szerda lenne jó nekem úgyis akkor szerintem Áronhoz is beugornák, a múltkor ottmaradt a kis led az indexemből, nem nagy dolog de hiányzik.
Délelőttönként (nagyrészt) ráérek, csak csörgess meg előtte!
Hétköznap délelőtt vagy napközben is nyélbe tudnánk ütni a dolgot vagy csak hétvégén?
De igen, ezért akarja Gabens (is) megvenni épp.
Nem, nem teljesen. Kicsit szélesebb az E modell kapaszkodója, tehát vagy le kell venni a széléből, vagy egyszerűen áttenni a dobozt a Te kapaszkodódra.
Mivel ez mindenképp igényel egy kis munkát, egyszerűbb ha autóval viszed el.
Szia

90es hez nem lehetne meg szerkezteni?
Jó hogy felraktad a képet, pont most akartam írni egy e-mailt, mert mikor hívtál három "kedves" vendég tobzódott még a pultom előtt az egyik épp fizetett és nem tudtam teljesen felfogni amit mondasz, a kép biztató, szerinted ha motorral megyek fel tudjuk ott rakni rá hogy megmaradjon hazáig vagy inkább gondolom kocsival lenne egyszerűbb elhoznom. A hátsóval kapcsolatba mondtál még valamit vagy az stimmel teljesen?
Itt a kép: ezen jól (?) látszik, hogy felmegy mindhárom doboz tartókonzolja, de az oldaldoboz tartóját nem három pont (lábtartó, ülés mellett két kampó + rendszám mögött) tartja, ugyanis az E modellnek a kampók közötti távolsága nagyobb.
Vagy ki kell vágni egy centit a felső konzolból, vagy ami még egyszerűbb, hogy csak a hátsó kampóhoz fogatni, kényelmesen elbírja úgy is a lábtartóval és a két alu kiegészítővel (a képen nem szerepel) együtt.
érdekelne, de csak akkor, ha pont olyan, mint az enyém.
10 ezer ért van feszszabályzom ha kell
Akkor radardetektor lesz: holnap dobj egy emailt légyszives, addigra összeszedem az elérhető típusokat!
na megtudtam
a legtöbb amire én gondolok az radaros Gatso (K sáv 24.125 GHz), de van még Mini Gatso (Ku-sáv, 13,450 GHz, mobil) és Multinova 6F (Ku-sáv, 13,450 GHz, mobil).Mindhárom radaros.
Lézeresnek pedig Riegl működik,de az nem telepített ugyebár,és itt nagyon ritkán mérnek autóból.
A beépített embereik ellen meg esélytelen úgyis(fekete sötétített ablakos 7es bmw,csak annyit láttam hogy pályán egy telefonálót meglátott,ki a műszerfalra a szirénát aztán lekapcsolta.Be vannak kamerázva is a kocsik,szóval nincs mentség)
Ez a lényeg:
Csak azt kell mehgtudni, hogy lézer- vagy radar alapú -e a készülék.
azt tudom de en a kodos angliarol beszelek.fogalmam nincs mivel toljak itt
Nálam pont előjöttek a csereperiódusok... meg az elején sok pénz elment szerelőre, amit most magamnak megoldok... remélem baja most már nem lesz. Mondjuk mióta össze lett rakva, hozzányúlni nem nagyon kelllett
Én a ZZR-re kb 100-ezret költöttem míg nálam volt.
A ZX-re meg eddig a kötelező cserék voltak amikor megvettem, ami volt kb 40e, azóta csak mentem vele.
alkatrész neked mennyi? meg a szerviz?
"550 körül alkatrész, szerviz"
Nekem ez a baromi sok.
A benzint én sem számoltam soha!
kilencszázat alulról súrolja
40 körül a papirozás
166 ruha,kesztű,bukó,csizma,protektorok
550 körül alkatrész, szerviz
Üzemanyagot nem volt ingerenciám összeszámolni sosem
Biztositás 100 körül eddig...
+ motor
Miért, te mennyit költöttél eddig a gépedre?