Mit gondolsz ha megpucolnám a gyertyákat akkor megjavulna? Mert lehet hogy ez van amit mondasz. Amúgy én nem csúsztam el hanem eldöntöttem véletlen de még járt a motor és akkor állítottam le hamar. Nehéz hozzáférni a gyertyákhoz ugye?
ha valamelyik henger nem megy, azt meghallod a hangján könnyen, de ha vmi kis szikrát és anyagot kap akkor melegen megindulnak általában. egyszer elcsusszantam a motorral, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam, amiket írtál. ha nem koppantál nagyot én arra tudok gondolni, hogy valamelyik hengereden nincs szikra, nem hiszem, hogy bármi mechanikai gondja lenne. ha nem tudod sehova vinni, akkor szerintem nézd meg egyszer, hogy a gyertyapipák a helyükön vannak -e. különben 3, akár 2 hengerrel is eldöcög, /az alább említett srác gépén legalábbis ez volt a tapasztalatunk/ de egyértelműen egészségtelen hangja van.
a kuplung csúszásra:
valószínűleg a lamellák szarok. én anno megégetten kaptam már meg az enyémet, mert nem motorba való olajjal használták. egybe meg kettőbe nagyon kell elvileg húznia, simán lehet vele kerekezni.
/az árát jól írták lejjebb/
Hát megakartam próbálni a motort, hogy akkor mégis mi van vele. De nem jött össze. Elindítom szivatóval megy rendesen. Aztán ha leveszem a szivatót akkor egyszerűen megáll. Próbáltam hogy kis gázt adok nem számított. Az alapjáratot is feltekertem de akkor is ugyanaz. Utána még párszor próbálkoztam de nem is olyan hangja volt mint kellett volna. Nem nagyon értek hozzá de nem lehet az hogy nem megy mind a 4 henger? Mit gondoltok mi lehet a probléma?
Hello. Ha csak a hangja ugrik meg, és nem húz , szóval erő az nem jön meg akkor csúszik a kuplung nekem is ez volt a baja hogy magasabb fordulatszám tartományban meg sebességnél már csak a hangja erősödött de nem akart húzni rendesen, volt amikor felváltottam felpörgött vagy 11-13 ezerig és aztán indult meg szoval elég gyér volt. Amugy 30 ezer forintoba került a kuplung-om lamella csere meg ilyenek. Gyári persze nem után gyártott, mivel utángyártottat nem talált hozzá a szerelöm.
Nos.
Szitu a következő:teszem 1-be,szépen indulok kerékkaparás nélkül,majd a kuplund teljes kiengedése után csutkára rántom és 6-7ezertől elég hirtelen megugrik a moci hangja.(maga a moci is)
13ezernél pakolom 2-be,rántom csutkára ismét bőgő hang.3,4,5,6 már nincs hirtelen ugró hang.Kuplungcsúszásra gyanakszom,de teljesen bizonytalan vagyok a dologban.
A kérdésem az lenne hogy a kuplungcsúszást meglehet-e állapítani valami kézenfekvőbb módon mint az hogy „úgy hallom a hangján”vagy pedig csak ilyen bivalyul tép 1-be,2-be.
Szerintem még egy pár km-t menj vele,(10-20km)aztán ha csak rakócátlankodik,mutasd meg valami hozzáértő emberkének.Én áprilisban vettem a ZXR-emet, egy kis mikrobusz szerüséggel hoztuk el,és alig indultunk el az első kanyarnál fölborult a buszban a mocim.Szegény kegyetlen nagyot dübbent,a fékkar fele letört 1 liter nafta kifolyt de szerencsére enyém tökéletesen műkszik.Nem tudom a tiednek mi nem tetszhetett?
nem tudom néztétek -e a lenti videót, ismerem a srácot személyesen, egyszerre lett zxr 250ünk. azzal a különbséggel, hogy ő gyepálta én meg nem /annyira/. képes volt km-t elmenni szabályzáson..
na mindegy - neki kellett egy új hengerfej én meg eladtam a vasat, mert nem akartam szervizelni..
annyira szerettem... de én 400ast vennék, ha egyszer vennék még..
Sziasztok! Lenne egy kérdésem hátha tudtok segíteni. Szóval az történt, hogy a motor eldőlt a bal felére. És utána amikor mentem vele elég furcsa dolgokat csinált. Amikor húztam neki a gázt egy kicsit elkezdett rángatni és nem akart rendesen menni. Mi lehet a baj? Aztán ahogy lelassítottam hogy megnézzem mi van. Ahogy megáltam kitettem üresbe és meg is állt. Mi lehet a baj? Mert ezt akkor kezdte el amikor eldőlt.Végülis nem elcsettent hanem szép lassan elfektettem véletlenül. Légyszi segítsetek!
a kuplung csúszásra:
valószínűleg a lamellák szarok. én anno megégetten kaptam már meg az enyémet, mert nem motorba való olajjal használták. egybe meg kettőbe nagyon kell elvileg húznia, simán lehet vele kerekezni.
/az árát jól írták lejjebb/
Szitu a következő:teszem 1-be,szépen indulok kerékkaparás nélkül,majd a kuplund teljes kiengedése után csutkára rántom és 6-7ezertől elég hirtelen megugrik a moci hangja.(maga a moci is)
13ezernél pakolom 2-be,rántom csutkára ismét bőgő hang.3,4,5,6 már nincs hirtelen ugró hang.Kuplungcsúszásra gyanakszom,de teljesen bizonytalan vagyok a dologban.
A kérdésem az lenne hogy a kuplungcsúszást meglehet-e állapítani valami kézenfekvőbb módon mint az hogy „úgy hallom a hangján”vagy pedig csak ilyen bivalyul tép 1-be,2-be.
tudja vki a zxr 250 esen a motorszámot hol kell keresni?
na mindegy - neki kellett egy új hengerfej én meg eladtam a vasat, mert nem akartam szervizelni..
annyira szerettem... de én 400ast vennék, ha egyszer vennék még..