Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy meg igaz, hogy kultúráltan közlekedve (de azért dinamikusan.. ) valóban nincs szükség nagyon 10 fölé forgatni..
én baronban vettem az fzr-t, eddig begyere, ugyanott vette öcsém a zxr250esét. 90-es, de pöccre indul, semmi füst, ezer alatti alapjárat, és 180-at már ment vele simán. Míg enyém nem volt meg elvittem a kis zxr-t egy 400km-es túrára, volt autópálya, szerpentin, és nagyon bírta. Két emberrel 170 simán ment az fzr-is. kis frz-emmel meg hétvégén voltam külföldön is, és semmi baja nem volt.. 110-120-130 sim ügy, a szerelők is azt mondták, h ha karbantartott darab (miéink azok) és olaj is van benne, meg üzemmeleg, akkor semmi baja nem lehet. Ne 3-asban menj 130-al, de azon kívűl ha nem szarfosként vetted nem kell parázni.
Tiltásig meg egyáltalán ne, ha sokáig akarod használni!
Na igaz esetleg akkor szabad ilyen motort venni ha boltból veszed. De akkor se pörgesd 15 ig!
Hát szerintem ha normálisan szervízelve van, meg odafigyelsz az olaj cserékre meg a bemelegítésre meg a többire, akkor lehet ezt pörgetni 14 -15 ezerig, de a tiltásig azért ne sürün. Olajcserénél érdemes minél nagyobb meleg oldali viszkozitásút bele önteni, mert mivel pörgös gép. Szerintem akinek sikerül egy jo állapotut kifognia annak megéri megvennie és minél fiatalabbat. 96-osak azok már szerintem olyanok amik jobban bírják mint a régebbiek. Burminál érdemes megnézni mert ök tudnak behozni olyat ami jó állapotú, 96-osat, és ök biztos hogy mi elött eladnák átnézik csak drágában adják mintha magánszemélytöl vennéd.
Szkráccs!
Igen baj ha állandóan 14 ig pörgeted! Inkább 8-12 körül váltsd el. Úgy menj vele hogy 1-esbe soha ne tépd meg, uána 8-nál váltogass és 90-110 el menj tartósan! Néha kicsit meghúzhatod 14-ig hogy ne lustuljon el, de az fölé ne nagyon menj! Az előző tulajdonos akitől vetted gondolom gyilkolta, és még ha szépen is használod akkor is tönkre fog menni! Nálam is így volt alig pörgettem, kb fél év és tönkrement a főtengely. A szerelőm is azt mondta hogy nem érdemes ilyen motort venni.
Nem is csoda,hogy manapság már nem gyártanak ilyeneket pedig,sokkal jobbak,mint 1-2 visszafojott V2-es vagy régebbi blokkos sor4-es új tanulómotor,aminek minden alkatrészén látod,hogy egy korábbi modelltől örökölte és mellőz minden "ínyencséget".
Bizony,bizony.Aránytalanúl drágák, főleg az eu. modellek.
Azért az elég vicces,hogy egy árban volt a CBR1000F és a VFR400R!
Ez sokban függ az előéletétő(olajcserék,bemelegítés,szervizelések).
De túl sokat ne várj egy ilyen pőrgős géptől,csak abba gonndolj bele mekkora a dugattyúja:62ccm!
Üdv mindenkinek.Van egy 93-as ZXR 250-esem,32500 km-el.Megkimélt,nem csörög,nem csattog.18 000-nél tílt.A kérdésem,hogy ha vigyázok rá és max 13-14ezerig pörgetgetem lehet hosszú életü a gép?
Annyi rosszat olvasni róluk,és a gatyámat beleöltem,mert jogsi+motor+átírás+meg egyéb kiadások és nem szeretném hogy pár hónap mulva rá keljen költeni.
Válaszotokat előre is köszönöm
Az a gond még ezekkel a 250-esekkel még 400 -asokal , hogy nagyon drágák. A zx 7-es szinte ugyan ilyen árba van mint egy jo állapotú 400 as ez vicc, söt van olyan zx7 es ami még olcsóbb is mint a 400 as, és nem is 1-2 van. MEg egy régebbi 600 vagy 636 os se drágább olyan sokkal mint a 400 as.
Jaja,meg 100 rugó ennél egy komplett felújítás. Megyek még vele kb 2 évet gyűjtögetek aztán jöhet a 400-as VFR,ZXR vagy RR
Jól tetted,1henger-kevesebb hiba.És ha bibi van egyből észre venni.
De ő,ahogy számolod 380-ban gondolkozik. Nekem is lett volna ennyi pénzem,de inkább vettem egy egyhengeres fűkaszát mivel féltem egy 250-es esetleges költségeitől
Jaja,és ha belegondolunk milyen állapotban lehetnek a 19000rpm,15év körűli a 250-es gépek
Szóval oroszrulett ilyet venni,még ha jónak is tűnik elsőre.
Hello. Valóban érdemes átgondolni, én a helyedben 400 -ast vennék és európait, olcsóbb az alkatrész , ugyan úgy néz ki, méretre nincs szinte eltérés, és eröben se sokkal erösebb. Nekem szerencsém volt mert blokkal nem volt gond, jo hangja van, meg jol megy , de a kuplungal meg az elsö teleszkopal baj volt, meg az elektronikával is sajna.
Randynak szerintem is igaza van,a gatyádat rákőltheted egy motorfelújitásra.Alkatrész drága(belpiacos+a Kawa alkatrész amúgy is drága).És kérdés hogy találsz-e jó szakembert hozzá,mivel ez nem lesz egyszerű művelet.
Szívesen segítenék,de nem ismerem az árakat és nem is vagyok nagy szakértő csak azt mondtam el amit én láttam/hallottam. Próbálj meg szerezni vki hozzá értő embert és vele megnézni!
Meg FZR topicban segít 1-2 hozzászólás + www.burmi.hu
na de ugy nem éri meg?180e a motor és kb 200e ret rákölteni..hmm?
de én kb 180e be vennék másikat nem ezt!
Ezt nézd meg pl!
Olvass bele az FZR 250 topicba jó pár oldalt,ott részletezik egy ilyen 250-essel kapcsolatos dolgokat.
Hát ha a dugókat kell cserélni meg tömítések meg szerelő díja akkor lehet 150,de,ha hordós a hengerfal akkor a hengersort is,meg ki tudja,h mi más baja lehet,ezt kívűlről nem látod sajna. 370+150 az 520 azért már szépeket lehet taláni neten.meg,ha mindenképp ez kell,akkor először az alkatrészeknek járj utána. Én nem venném meg,de ez a saját véleményem.
de ez csak kompreszio hiányos!azon lehet segiteni!?nem?
De mire utánajársz és megveszel mindent kifizeted a szerelőt,stb stb,a másik meg,hogy itt ne új alkatrészekkel számolj,mert azt nem is biztos,h be tudod szerezni vagy,ha igen közel sem 150...
Ha szar pénznyelő,rokonomnak volt ilyen motorhibás,iszonyat mi pénz ment rá...