Hááát apukám... én megvenném és átépíteném streetfighternek (gyakorolni), de úgy, hogy még plusszba rá kell költeni kb. 150e-t így az így sajnos nem megy.
Viszont eu. ZXR400-ast nehezen fogtok találni,ugyanis 2mft volt amikor forgalmazták nálunk(pár éve).
És a Németeknél is drága volt.
Megjegyzem a VFR400 eu. változata kb. egy CBR1000F ára volt a Németeknél!
Szóval elég drágák voltak az eu. 400-as gépek.
Az eu. modellek lámpájában ott figyel az "E" betű,és ami a legfontosabb:a belpiacos gépeket lefolytják(250ccm-40le,400ccm-53le).A nyitott ZXR400 65le,a 250-es 52le(viszont abból csak belpiacos van).
Pl a belpiacosnak 180 ig van számlázva a km órája, az európai zxr400-nak 240 ig! De attól még lehet belpiacos az is. Mielőtt megveszed a motort, nem árt betelefonálni, bediktálni a motorszámot és pár pillanat múlva megmondják neked hogy belpiacos e!
Eladó egy Kawasaki zxr250-es!
Új JT lánckerekek, és lánc,új gyertyasor, sportkipfogóval.Motorhibásan.Javítása kb.100-150 ezer.
A korlátozott jogsival vezethető!Az árirányár
370000Ft
cső norbi!
Már mondtam hogy nem éri meg! Szét vannak hajtva, ne vegyél! És ne itt kérdezz mert itt semmit nem tudnak! Mondtad hogy bemész a kawaboltba! Ott kérdezd a szakembereket! A főtengelyt ne felejtssd el megkérdezni!:)
sziasztok!Valaki meg tudná mondani h egy zxr250 es teljes motorfelujitás mennyi?mert most veszek 1et és kompreszioiányos!vagy egyáltalán megéri megcsináltatni?elöre is köszi ha valaki tudná
üdv:Norbi
szerintem megéri na mind1 holnap megyek megnézni!