Nem a 90-es és a 91-es között van különbség, hanem a 91-92 között 92-ben jött ki a macskalámpás változat, a régebbi ugyebár két kerek lámpás. Az idom is formásabb lett, más a ram air cső, de mást nemigen változtattak benne. Akkor szoktam röhögni, amikor 92-93-asnak akarják eladni a kereklámpásat. Az összes sornégy 250-es gyorsasági japán belpiacos, alkatrészt rendelésre tudsz csak venni, Bontóban megkapod egyből, ha van, de nem jellemző, viszont ugynolyan árért, amiért az új alkatrészt megrendeled, úgyhogy ebből a szempontból tökmindegy melyiket veszed. Papíron a ZXR a legerősebb a 45 lóerejével, sokan odabiggyesztik a hirdetésekbe a 49 lóerőt, de hogy milyen okból azt nem tudom. Az ő gépük 23 000-et pörög, vagy azt hiszi, ha rárak egy sportvéget kap 4 lóerőt? Balfékek.
Szevasztok jövő tavasszal motorvásárlás elé nézek és szeretném előre tudni hogy mennyire kell spórolnom ez attól függ hogy milyen vasat szeretnék. Kategóriában mindenképpen korlátos gép kéne.
Első látásra nagyon megtetszett a zxr és az olvasottak is tetszettek róla bár evvel a motorral kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy miben különbözik a 90es és az újabb 91es széria csak küllemre vagy motorikusan is mivel nem mindegy (legalább is számomra) az a 100 ezer Ft ami a két széria között van. Nagyon leheréltek lehetnek a 90es évjáratú gépek mert nekem bejön a macskalámpás is. Azt olvastam hogy pont a pörgősségük miatt könnyen tönkremennek és nem 5ft az alkatrész. Ezen kívül még néztem a yamaha fzr-t (nem a macskalámpás hanem az újabb) és a suzuki banditot. Szerintetek milyen gépet érdemes venni vagy milyet lehet olyan 400 ezer környékén akár a felsoroltakon kívül?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Tudom, hogy márkakereskedőnél hozzá lehet jutni, de engem inkább utángyártott dolog érdekelt volna. De azért köszike az infót, egyébként tényleg lehet hozzá mindent szerezni, csak jól utána kell járni... Az enyém is vezethető Ak-val, jövőre nagyobbat szeretnék majd én is Remélem összejön rá a lé. De akkor aztán... Legytek jók!
Hivatalosan biztosan nem vezetheted, mert nem felel meg sem a teljesítmény korlátozásnak, sem pedig a teljesítmény/tömeg aránynak! Végsebességre pedig úgy 180-at megy! (Persze a hirdetések közt találni jó pár olyan vasat, amit valahogy sikerült úgy levizsgáztatni, hogy A korlátozott jogsival is vezethető!)
Lánckeréknél a csillapítógumikra gondolsz?
Japán belföldi -- bemész Kawasaki kereskedésbe, elmondod a vázszámodat, és meghozzák.
Bontóban ilyet nem kéne venni, ha van egyáltalán.
De nem te mondtad, hogy lehet hozzá mindent kapni :DDD ???
Nah szal, ez a Mátranováki emberke ha jól tudom foglalkozik mocikidurrogó gyártással, és állítólag szépen is dolgozik. Hanndók Petinek hívják ha jól tudom, és azt hiszem a száma: 06/30-2430-034 De nem vagyok benne biztos, a név és telefonszám a régi füzetemből került elő, kb 1,5 éves infó. De érdemes megpróbálni. A kawa végsebessége... Hmmm... Gyárilag szerintem 170-180km/h lehet, de egy kis reszelgetéssel többet is ki lehet hozni belőle. Nem tudja valaki, hogy honnan lehetne beszerválni a hátsó kerékbe való gumiágyazást? Úgy hallottam, csak gyári cuccban létezik, de nem nagyon tudom elhinni. Köszke előre is!
Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni. 18 éves vagyok,jelenleg egy Honda NSR125F-em van.
Jövőre tervezem hogy veszek nagyobbat.Kawasaki ZXR 250,Honda VFR 400 között választok majd.
Tudna nekem valaki adatokat írni a Kawáról?fogyasztás,végsebesség,utazó,típushiba. Nagyon megköszönném.
előre is köszönöm
www.motorosok.hu/szervizkonyve...
Tudsz vmi felhasználó nevet és jelszót is erre az oldalra? Mert próbáltam belenézni a Honda NSR szervízkönyvébe, de nem engedett be... Ha nem publikus emilcímem: polikzoltan@gmail.com
Előre is köszi: P.Z.
Balesettől mentes, benzinben gazdag új évet kívánok mindnekinek!!!!