Helló mindenki!
Azért irok ide, mert ez a legnépszerűbb topic.
A kérésem: Szükségem lenne egy szerelési rajzra egy Kawasaki xanthus 400-as motorhoz. Más néven:Kawasaki ZR400D.
Bármilyen segítséget megköszönök, akár ha linket küldtök az is jó.
e-mailem: szalimiki@citromail.hu
Köszi szépen a segítséget. Megköszönném ha utána néznél de már az is nagy segítség lenne ha megadnál egy helyet ahol csinálnak ilyen rendszereket.Igazából a pénz dominál majd ebben a kérdésben, hogy teljes rendszer vagy csak leömlőt csináltatok vagy veszek kis gépre.
JAh, és nem tudom meddig gyártották a kis ZXR-t, de az enyém 96-os, szal akkor még biztosan. És elég sok eladó van belföldön is nem kell sokat kutakodni utána, csak igyekezz normálisat kifogni. Ajánlhatok külömböző hirdetési apró újságokat is pl. A superbike magazinban is találtam aminap egyet. Telizöld, de nagyon jól néz ki elsőre.
Leömlő helyett miért nem csináltatsz rá egy teljes rendszert inkább? Nem kerül sokkal többe, és sokkal szebb mint a gyári leömlő. Sok helyen csinálnak az országban, ha érdekel, utánanézek majd.
Hali gali! Most kezdtem el nézegetni valami nagyobb vasat, amire jövőre szeretnék benevezni... SZerintetek mi lenne jobb választás a kis ½ZIXER½után? Csak Kawát tudnék elképzelni. Először 636-osra gondoltam, de asszem a ZX9es jobb választás lenne, mivel úgyis túrázni használom, és annak nincs annyira kihegyezve a mocija. Esetleg még a régi 7-es vas jöhetne számításba, de ha lehet, 2000 utánira pályáznék már. Sokan mondták, hogy hagyjam a sportmocikat és nevezzek inkább valami túra naked bikera, de igazság szerint nincs nagy kedvem lemondani a sportmotorokról. Előre is köszi a segítséget. Jah, és ma sikerült kiakasztanom a km órámat a Mezőkövesdi egyenesben, szal 180 fölött mentem valahol. Ezt ne mondjátok rendőröknek... Jó választás volt a fogaskerék csere. Sok szerencsét, jóidőt, kevés követ az utakra mindenkinek! És előre is köszike a segítséget!
Én nem le, hanem felnézek arra aki ekkora nagy motort vezet. A páromnak is XX-e van. Hát teljesen más élmény azon ülni, mint az enyémen. De mivel nem régóta motorozok, ezért vettem kisebb motort. Nem azt mondtam, hogy vele akarok megöregedni, - bár ha igy folytatom nem öregszem meg- meg már most is néha azt mondtam, kinöttem, de ez a bukás azért megtanitott arra, hogy van még mit tanulnom.
Hát oldpiet-tel teljesen egyetértek.
Én 250-es banditról ültem át(45 Le-153 Kg) egy 1100-ae Gsx-r-re(149 Le-250 Kg)
Hát nem tudnák tovább motorozni a banditámmal, pedig imádtam a gépet, és szerintem nem is mentem rosszul vele, sőt...:)
És én sem vadulok most a gixxerrel, mert nagyon tisztelem az erejét, a nyomatékát, és a banditom is gyorsult , ha elpörgettem, de ez ahhoz képest valami irtózatosat tol. Aki nem próbált még ilyen nagy vasat, nem tudja miről beszélek.
Szóval mindenkinek elég , ha nem próbál ki egy ilyen motort. Valószínüleg, még én is a banditot hajtanám, ha egyszer nem ülök fel erre a szörnyetegre:)
Néha tudod már ugy tünik mintha azt kéne lenézni akinek nagymotorja van.Sokan örültnek tartanak hogy jó egy év után egy 146 le-ös gépre ültem fel és biztos most már sokkal bátrabban motoroznék egy 45 Le-ös géppel. Tény hogy nem ugy megyek ezzel mint ahogy egy ilyen géphez illene .
Szoval azért van abban valami hogy fokozatossan kell tanulni, tapasztalatot gyüjteni és csak ugy nagyobb gépre ülni- csak hát én így leröviditettem, eddig tudtam magamra vigyázni
Aham ez igy teljesen világos számomra, de nem biztos, hogy nekem szükségem lenne egy 1000 cm3-is motorra. Mondjuk néhány évi motorozás után biztos más lesz a hozzáállásom, de elszállni ezzel is lehet. Tapasztaltam! És számomra teljesen mindegy ki milyen motoron ül, én tisztelem őket, és nincs bennem semmi lenézés irántuk. Ugye Te sem teszed ezt? Nálunk a családban igy is elég nagy felháborodást váltottam ki, hátha még egy nagyobb cm3-is motorom lenne.... Egyenlőre nekem elég a 190 végsebességnek.
A lóerő és a motor sulya között nem feltétlen van szoros összefüggés: egy GSXR 1000-es 165 kg és 165 LE, mig egy 600-as Bandit 225 kg és 73 lóerős sőt egy 1100ccm-es chopper 250kg és kb 60 LE.
Természetesen egyetértek hogy egy könnyebb, kisköbcentis, kevés LE-s motorral könnyebb bánni pláne 50kg-al
Szia!
Bocs, hogy beleszólok ebbe, de te hány kg is vagy??? Mert feltételezem, ha én nem 50 kg-mos nő lennék, biztosan meg tudnám tartani a 200 kg feletti motorokat is. Persze, mindenki maga dönti el, hogy milyen motoron ül. És bocs hogy belekontárkodtam!
És akkor neked mindegy hogy 45 Le erölködik vagy 121 LE áll rendelkezésre
Az enyém 146 LE de nem zavar hogy nem tudom kihasználni.
Tény hogy minden motort lehet élvezni ,a robogommal ugyan ugy imádok motorozni- főként a dugokban.
Optimus: motoroznál egy párszor egy 100-150 Le-s motorral , hamar rájönnél hogy nagyobb a kölömbség mint gondolnád. Főként amikor visszaülnél a 45 Le-s gépre. Nem a kimotorozásról van szó, nem cipő hogy pont akkora legyen mint ami felmegy a lábadra. De jó érzés hogy mindig van tartalékod akárhogy mész, akárhol fel le vagy megpakolva 2 személlyel.
Na látod, ebből is látszik, hogy aranyárban mérik az alkatrészeket hozzá a bontóban. Rendeld meg bármelyik Kawasaki kereskedésnél ezeket az alkatrészeket, kell hozzá egy vázszám, és már ki is keresik neked, akár a számlámat is meg tudom mutatni. Viszont azt fogják mondani, hogy 2 hét, mire idejön, na abból eddig nekem mindig egy hónap lett.
A kuplungos dologról, én nem volnék az az "egyesek" akik azt gondolják, hogy nincs. És én ezt a bőrömön tapasztaltam, nem pedig gondoltam. Ugyanígy az izzók. Egy darab nincsen belőle. A hengerfejkopás meg nem attól van, hogy használod, hanem attól, hogy nem állítod be a szelephézagot. Ha kopott szelepkoronggal használod, ugyanúgy szétmegy a hengerfejed, csak kicsit később. Látom ezzel azért nem vagy nagyon tisztában.
Röhögj a képembe, én pedig vártam egy hónapot minden egyes alkatrészre. Bontókból eszméletlen szarokat találtam csak. Persze lehet gányolni is. Sokat keresgélni tudod kinek van kedve? Inkább motorozni kéne egy motorral...
Jó kis leírás, amit belinkeltél, de néhány dologban nem értek egyet vele. Először is nem tudom kinek nem elég 45 lóerő 144 kg-hoz. Szerintem bőven elég. A hengerfej hibája pedig az elkopó szelepkorongoktól van, ami miatt beverődnek a szelepek. Mivel szervizbe senki nem viszi, szinte mindegyiken ez az első hiba, amit motorszerelők találnak. Az alkatrészárak meg nagyjából renben vannak, kivéve a kisebbeké, mint pl az izzóké. Egy gyári dugattyú 9000 forint hengerfejtömítés 5000 forint gyűrűk kb ugyanennyi. Nem is a felújítás költségével van a baj, hanem azzal, hogy egyáltalán nincs hozzá alkatrész, és mindenki azt rak bele, amit talál. Ezt nem győzöm hangsúlyozni. Ne tudjátok, milyen az, amikor egy egyszerű alkatrész miatt 1 hónapig nem tudsz motorozni.
Azt írják még ebben a cikkben, hogy lejtőn felfelé megmutatkozik, hogy "csak" 45 lóerő. Én ilyet egyáltalán nem éreztem rajta. Regulálásig simán kipörgi magát 6.-ban. Nem annyian tudják ezt kimotorozni, mint ahányan hiszik.
Azért irok ide, mert ez a legnépszerűbb topic.
A kérésem: Szükségem lenne egy szerelési rajzra egy Kawasaki xanthus 400-as motorhoz. Más néven:Kawasaki ZR400D.
Bármilyen segítséget megköszönök, akár ha linket küldtök az is jó.
e-mailem: szalimiki@citromail.hu