tényleg elírtam. és mindezt gyári átételle, meg lánckerékkel?
mert hát ha tudna ennyit a moci lehet tovább lenne orázva, nem? Van még valakinek tapasztalata 250 zxr-el?
én alattam 70 kg, 175 nél többet nem ment, és már nem volt hová pörgetni
Csajszi, köszi a választ, sokat segítettél. Bár még nálam is csak jövőre esedékes a dolog, de kezdek nagyon ráállni a témára... Azért számít nekem nagyon a sebesség, mert többnyire nem túrázni használnám, aztán nem az előzés közepén akarok megijedni, hogy vége van a gépnek.
De még mindig marad tervben az etalon KR1-S. Ha jövőre tudnék szerezni egy ilyent, áhh brutális dolgokat művelnék. Nah, de nem itt álmodozom, jó motorozást mindenkiek, lassan vége a nyárnak, úgyhogy tessék kihasználni a maradék (jó)időt. Üdv
Egy fia darab T-betű sincs se a "Kawasakiban" Se a ZXR-ben...
Van benne viszont 4db H-betű (mint henger) 45db L-betű, mint lóerő...
Ja meg sok SZ-betű (mint szelep) na akkor 2T vagy 4T?
kisbozó, szerintem neked nem kéne motort venned, ha ennyire foglalkoztata adolog, de gondolom te is csak a "jövőre lesz egy 1000-es gixxerem" tipusú volumen vagy.
mert hát ha tudna ennyit a moci lehet tovább lenne orázva, nem? Van még valakinek tapasztalata 250 zxr-el?
én alattam 70 kg, 175 nél többet nem ment, és már nem volt hová pörgetni
Mit gondoltok,kezdő mocinak milyen lenne a ZXR250?
De még mindig marad tervben az etalon KR1-S. Ha jövőre tudnék szerezni egy ilyent, áhh brutális dolgokat művelnék. Nah, de nem itt álmodozom, jó motorozást mindenkiek, lassan vége a nyárnak, úgyhogy tessék kihasználni a maradék (jó)időt. Üdv
Nézz be ide: www.jszamt.fw.hu
rajta vagy egy képen a felvonuláskor.
Van benne viszont 4db H-betű (mint henger) 45db L-betű, mint lóerő...
Ja meg sok SZ-betű (mint szelep) na akkor 2T vagy 4T?
4T, sor 4