Nekem olyan haverom is van, akinek ilyennel 230 az utazója... ne vicceljünk már. Egy 250-es blokktól senki ne akarjon 2XX-es sebességet. Különben is mire jó 18k-ezres fordulaton tartani a gépet, 180-nál? Csak üvölt meg köszködik... kicsavarod a szemét is szerencsétlennek.
150 kilós összesúllyal meg úgysem a "kétszáz fölé" a jelszó...
Sziasztok! Mivel félig-meddig én bontottam fel ezt a végsebesség témát, úgy érzem, muszály leírnom, hogy bőven mehetnek a 250-es zxr-ek 190-et, én pusztán arra voltam kíváncsi, hogy általában mi a tapasztalat. Van egy ismerősöm, akinek szintén van egy ilyen típusú motorja, ő 200 felett ment vele, bár abban a blokkban körülbelül 0 a gyári alkatrészek száma - full tuning az egész. De egyáltalán nem kizárt, hogy a gyári gépek is megközelíthetik a 200-as álomhatárt, beállítás kérdése az egész. De mind1, ne vitatkozzunk ezen, köszi a visszajelzéseket, egyre inkább azon vagyok, hogy jövő ilyenkor már talán egy ilyennel repesztek. Üdv
csak úgy, hogy amikor Mo-n először forgalomba helyezik 25 Kw-ot írnak a forgalmiba.
Különben meg átíratásnál kellene kenegetni az eredetvizsgásokat, de az cinkes, ha már Mo-forgalomba volt helyezve a moci.
voltam az egyik barátomnál akinek ktm dukeja van és beszéltük hogy majd ha meg lesz az 125ös vagy is az a1es jogsim majd veszek mocit, és ő azt mondta hogy vannak olyanok pl:zr-x250 hogy a1-es jogsival vezethető???
szóval 4,ben 190-et? mentem zxr-el, de 2 évig 250-es banditom volt, sor 4 16 szelep, japán belpiac, nagyon kihegyezve, 44 Le, de 6-osban, 16.500-nál ment 180-at., igaz, hogy naked, de hasaltam a tankon, és kipörögte.
Válaszotokat várom!
150 kilós összesúllyal meg úgysem a "kétszáz fölé" a jelszó...
Különben meg átíratásnál kellene kenegetni az eredetvizsgásokat, de az cinkes, ha már Mo-forgalomba volt helyezve a moci.