Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy bizonyos szinten egyet értek ezzel a véleménnyel, de:

Vazeg, állandóan ezzel a hülyeséggel jössz... mert mindig csak ilyen nehéz a motor meg olyan nehéz...
Ki a f*szt érdekel? Képzeld el, hogy lehet utcán is motorozni. És valahogy le sem tudom xarni, hogy egy 50 kilós ember egy 100 kilós motoron körbe tud e motorozni a pályán vagy sem. Mert az, hogy bemegyünk a pályára és megyünk körbe-körbe, az nekem nem motorozás.
Nekem az a motorozás, ha van egy jó nagy kényelmes gépem - na, ezt is pont egy ilyen topikban adom elő... -, felülök rá az asszonnyal, aztán a többi motorossal elmegyünk túrázni. És nem is kell gyorsan menni, 110-130-as utazó és kész. Ha meg egyszer-egyszer meg akarom huzatni 220-szal egy jobb útszakaszon, akkor sincs vége, akkor is van még tartalék. És nem kell állandóan váltogatni rajta, alacsony fordulaton is megy, mert rohadt nyomatékos. Én ezért szeretem a nagy nakedeket.

És itt jönnek képbe ezek a nagy sporttúragépek is, mint az 1.4-es ZX vagy a Hayabusa. Kényelmes, hosszútávú nagytempós utakra készültek, és nem gokartpályára. Ehhez a rugalmassághoz és nyomatékhoz pedig nem hülyeség a nagy köbcenti.
(a 300 km/h-ás tempókat pedig én is felesleges hülyeségnek tartom...)
ezt a ZX14-et sehova sem terveztek...csak az olyan impotens pocsoknek csinaltak,mint a ZXR,csak neki nincs penze!
Igen okostojas,wow,mostan beszopattal!
1.akkor szerzek egy turbos hayabusat es mar rogton az enyem lesz gyorsabb,mint a dedoban...eskuszom te hulyebb vagy,mint a seggem! Es mit ersz a sebesseggel ha nem tudsz befordulni a kanyarban???
2.es hol hasznalod ki a vegsebesseget???MO seholsem tudod...Ringen meg egyutt gyorsulnank.
előbb meg kéne tanulni egyenletesen mondjuk... 200al menni. sztem senki nem használja ki annak a végét. hol mész te 340-el? balcsin lentvagyok 17 perc alatt vele ez az én motorom gyorsabb meg temotorod gyorsabb nem vezet sehova.
ezek versenymotorok, legyenek összahasonlítva ott, ahova tervezték őket, a pályán...
sebességre mégis gyorsabban emgy mint a te motorod
Hi Zotyavfr
ja elkelt a mito 700000ftért kelt el itthonról egyszer csak csörgött a telefon és már jöttek is érte de nem bántam meg! Jó ez a kawa de legalább a miton előtte meg megtanultam motorzni jobban! de attól még megyünk pályára motorozni majd megbeszéljük mikor!
kitorolheted a segged az erejevel,meg a kibaszot nagy sulyaval!
Ez a 2 kereku auto csak arra jo,hogy meg tobb ujgazdag kocsog meghaljon az utakon,meg hogy elvakitsa az ilyen kis pocsoket,mint az ZXR...."1400ccm jaj,juj,elelvezek"
nem hiszem,hanem tudom,hogy igazam van.

Uljel ra egy csopperra...1500 ccms...huha...az a kiraly,a csucs motor.
Egy ilyen ZX14-et a 220 kilojaval csak ott nem motorozom korbe ahol nem akarom.
az biztos h csinálnak majd elég dragot belőlle
okoskodsz itt felslegesen midnen nap nem unod még meg azt hiszed midníg neked van igazad
írtó undorító ember lehetsz
Szerintem az 1.4-esnek valami okádék az eleje...
Különben sem vagyok valami nagy kawás, de nekem csak a régi kereklámpás 750-esek tetszenek. Azok tényleg jól néznek ki.
De kíváncsi leszek, hogy az 1.4-esből milyen dragokat fognak építeni, mert már széria állapotban is jóval erősebb mint a Hayabusa...
Nem tudom,meg nem koppantam!
De mivel 1400 ccm-s verseny motort nem lattam meg a Superbikeban,csak 1000-eset,ami pedig a ZX10R-re epul,szoval az a csucs model...ennyi erovel raulhetsz egy 3400 ccm-s motorra is...
szoval milyen erzes,ha megprobalsz okoskodni velem szemben es raebredsz hogy meg hangyafing vagy hozzam kepest?
hungarocel az reggés csökkentésre jól használható ... mikro a tank felvételt csinálsz ...
milyen érzés ha koppansz egy nagyot ??????????
ZX-14
en meg nem ulnek ra soha egy fos ZX-re (foleg mert a ZX 10R a csucsmodel es nem a ZX 14)
Viszont ra fogok majd ulni a sajat motoromra es az nem alom!

miert is kell a hungarocel?
énemg egy zx 14 re ülnék fel szivesn álmodni szabad még nem büntetik
hungarocel na
Csináld ugy ah berikZ! egy hungerocel, és arra rá a kamera és jó erős ragasztószalaggal kösd le! kiváncsi vagyok, én csak 125 2T-n ültem de qrvára ráülnék egy 500as RGV-re.... úúúúú
Milyen kameraval csinaltatok a ZXR-t?
Mert en is akarok most mar csinalni,hogy lassatok mi a kulonbseg a ZXR es egy motor kozott,mind hangilag es gyorsulasilag.
azt en kurvara leszarom,hogy a te szemedbe mi a fos,mert te nem vagy mervado a szamomra...a 900-ast akkor hagyom ott,amikor csak akarom!
na végignéztem a videót. tényleg pofás hangja van!
totál igazad van a motor azmotor midnennek megvan az előnye és hátránya valaki bele törődik valaki nem és aki nem az meg tovább szittya a tüzet! sajna ....
Már lassan olyanok vagytok mint a négykerekű „tesók”!!!
Minden VAS király!!!!!!!!!!!
Ne alázzátok őket, hanem csodáljátok a különböző előnyöket!
Aki fikázza őket az nem is igazi motoros!!!!!!!
Képzeld vittek már 900-as géppelis okostojás!!!
És igen felültettek!!! Ha teccik ha nem!! Az én szemembe meg a te 2t-id a fosok!!
Erről ennyit!!!!!!