Egy bizonyos szinten egyet értek ezzel a véleménnyel, de:
Vazeg, állandóan ezzel a hülyeséggel jössz... mert mindig csak ilyen nehéz a motor meg olyan nehéz...
Ki a f*szt érdekel? Képzeld el, hogy lehet utcán is motorozni. És valahogy le sem tudom xarni, hogy egy 50 kilós ember egy 100 kilós motoron körbe tud e motorozni a pályán vagy sem. Mert az, hogy bemegyünk a pályára és megyünk körbe-körbe, az nekem nem motorozás.
Nekem az a motorozás, ha van egy jó nagy kényelmes gépem - na, ezt is pont egy ilyen topikban adom elő... -, felülök rá az asszonnyal, aztán a többi motorossal elmegyünk túrázni. És nem is kell gyorsan menni, 110-130-as utazó és kész. Ha meg egyszer-egyszer meg akarom huzatni 220-szal egy jobb útszakaszon, akkor sincs vége, akkor is van még tartalék. És nem kell állandóan váltogatni rajta, alacsony fordulaton is megy, mert rohadt nyomatékos. Én ezért szeretem a nagy nakedeket.
És itt jönnek képbe ezek a nagy sporttúragépek is, mint az 1.4-es ZX vagy a Hayabusa. Kényelmes, hosszútávú nagytempós utakra készültek, és nem gokartpályára. Ehhez a rugalmassághoz és nyomatékhoz pedig nem hülyeség a nagy köbcenti.
(a 300 km/h-ás tempókat pedig én is felesleges hülyeségnek tartom...)
Igen okostojas,wow,mostan beszopattal!
1.akkor szerzek egy turbos hayabusat es mar rogton az enyem lesz gyorsabb,mint a dedoban...eskuszom te hulyebb vagy,mint a seggem! Es mit ersz a sebesseggel ha nem tudsz befordulni a kanyarban???
2.es hol hasznalod ki a vegsebesseget???MO seholsem tudod...Ringen meg egyutt gyorsulnank.
előbb meg kéne tanulni egyenletesen mondjuk... 200al menni. sztem senki nem használja ki annak a végét. hol mész te 340-el? balcsin lentvagyok 17 perc alatt vele ez az én motorom gyorsabb meg temotorod gyorsabb nem vezet sehova.
ezek versenymotorok, legyenek összahasonlítva ott, ahova tervezték őket, a pályán...
Hi Zotyavfr
ja elkelt a mito 700000ftért kelt el itthonról egyszer csak csörgött a telefon és már jöttek is érte de nem bántam meg! Jó ez a kawa de legalább a miton előtte meg megtanultam motorzni jobban! de attól még megyünk pályára motorozni majd megbeszéljük mikor!
kitorolheted a segged az erejevel,meg a kibaszot nagy sulyaval!
Ez a 2 kereku auto csak arra jo,hogy meg tobb ujgazdag kocsog meghaljon az utakon,meg hogy elvakitsa az ilyen kis pocsoket,mint az ZXR...."1400ccm jaj,juj,elelvezek"
Szerintem az 1.4-esnek valami okádék az eleje...
Különben sem vagyok valami nagy kawás, de nekem csak a régi kereklámpás 750-esek tetszenek. Azok tényleg jól néznek ki.
De kíváncsi leszek, hogy az 1.4-esből milyen dragokat fognak építeni, mert már széria állapotban is jóval erősebb mint a Hayabusa...
Nem tudom,meg nem koppantam!
De mivel 1400 ccm-s verseny motort nem lattam meg a Superbikeban,csak 1000-eset,ami pedig a ZX10R-re epul,szoval az a csucs model...ennyi erovel raulhetsz egy 3400 ccm-s motorra is...
szoval milyen erzes,ha megprobalsz okoskodni velem szemben es raebredsz hogy meg hangyafing vagy hozzam kepest?
Csináld ugy ah berikZ! egy hungerocel, és arra rá a kamera és jó erős ragasztószalaggal kösd le! kiváncsi vagyok, én csak 125 2T-n ültem de qrvára ráülnék egy 500as RGV-re.... úúúúú
Milyen kameraval csinaltatok a ZXR-t?
Mert en is akarok most mar csinalni,hogy lassatok mi a kulonbseg a ZXR es egy motor kozott,mind hangilag es gyorsulasilag.
totál igazad van a motor azmotor midnennek megvan az előnye és hátránya valaki bele törődik valaki nem és aki nem az meg tovább szittya a tüzet! sajna ....
Vazeg, állandóan ezzel a hülyeséggel jössz... mert mindig csak ilyen nehéz a motor meg olyan nehéz...
Ki a f*szt érdekel? Képzeld el, hogy lehet utcán is motorozni. És valahogy le sem tudom xarni, hogy egy 50 kilós ember egy 100 kilós motoron körbe tud e motorozni a pályán vagy sem. Mert az, hogy bemegyünk a pályára és megyünk körbe-körbe, az nekem nem motorozás.
Nekem az a motorozás, ha van egy jó nagy kényelmes gépem - na, ezt is pont egy ilyen topikban adom elő... -, felülök rá az asszonnyal, aztán a többi motorossal elmegyünk túrázni. És nem is kell gyorsan menni, 110-130-as utazó és kész. Ha meg egyszer-egyszer meg akarom huzatni 220-szal egy jobb útszakaszon, akkor sincs vége, akkor is van még tartalék. És nem kell állandóan váltogatni rajta, alacsony fordulaton is megy, mert rohadt nyomatékos. Én ezért szeretem a nagy nakedeket.
És itt jönnek képbe ezek a nagy sporttúragépek is, mint az 1.4-es ZX vagy a Hayabusa. Kényelmes, hosszútávú nagytempós utakra készültek, és nem gokartpályára. Ehhez a rugalmassághoz és nyomatékhoz pedig nem hülyeség a nagy köbcenti.
(a 300 km/h-ás tempókat pedig én is felesleges hülyeségnek tartom...)