én iserer lakok, és a barátnőm apjának volt egy zxr750-ese, de aztán mikor majdnem az életébe került álült choperre, de már alig motorozik, és így a csaj se nagyon jöhet a motor közelébe
szivesen abbahagynám a vitát mert ésszerű h egy 2t 250 jobban megy mint egy 4t 250
jah szerintem én vettema zxr 250 közül a legolcsóbban a motoromat úgy megérte....
nah a lényeg ha itt motorokkal hasonlítunk össze motorokat akkor maradjunk annyiban h. a 250-es 2t-t hasonlítsd 250-es 4t-hez és akkor ennyi:D Nem azt mondom h. rossz motor a ZXR250 mert igenis jó motor....csak nem nekem ha valaki szereti az adrenalint és szereti a halálközeli élményeket , meg nem első motoros annak 250-es 2t gépre van szüksége mert legyünk őszinték ha vesz valaki 600-700e ft-ért motort rohadtul nem az számít h. 7-8 litert vagy 10-11-et eszik meg.
mindenki tudja h. azonos ccm mellett a 4t labdába sem rúghat egy 2t mellett ezért ha sportmotorról van szó akkor engedjétek meg h. inkább az 250 2t-t nevezzünk inkább sportmotornak benne van a nevében h. sport azaz gyors meg minden tudjátok :D és ebben az esetben egy RS250 vagy TZR 250 vagy sorolhatnám magasan elveri a CBR250 ZXR 250 és társait, csak h. tisztában legyünk a dolgokkal! Én ezzel senkit sem akarok megbántani de ha az ember sportmotort vesz akkor azért veszi mert gyorsan akar közlekedni meg mert jól megy és ebben az esetben 250 2t. szal itt sz.tem zárjuk le a vitát 2t és 4t között mi Mr2ütem-el 2t-hez húzunk ti meg a topic címéből kiindulva a 4t-t választottátok ennyi a mutatvány
Egy két embernek elég csőlátása van itt úgylátom.
Szerintem is értelmetlen ez a 4t vs. 2t vita! De ha ez nektek jó hát akkor rajta csináljátok!
Én inkább motorozok addig!:)
Mert a magyar motorosok tele vannak sik hulye emberekkel,ezt probalom meg ellensulyozni!
Nem akarom rajuk eroltetni,csak nem szeretem ha valaki el van ajulva egy olyan valamitol mint a CBR 125 vagy ZXR 250.Es igenis 2 kereku auto...mert auto blokk van benne!
Ha csinalnanak 1200ccm-s 2T-t akkor megugrana a halalozasi arany...de 2T-bol eleg lenne csak 500ccm is.
"...de soha nem fogja lehagyni a 4T"
Ez meg akkor boduletes baromsag hogy csak na...latod,epp az ilyen beszolasok miatt vagyok olyan,amilyen,mert egyszeruen felmegy bennem a pumpa,amikor ilyen faszsagokat latok!
MotoGp-t felvittek ezerre es leallitottak a 2T gyartasat,mert csak igy tudtak kiszorni oket...most viszont leviszik 800-ra a MotoGP-t es KITILTOTTAK A 2T-t!!!!!!!!!!!!!!! (fasszopok)...tudod miert?Azert mert siman elverne oket!
500 2T-vel az auto R1-est meg lehetne enni reggelire!
Mr2T Nem akarlak szídni de de egy kicsit nem viszed túlzásba ezt a 4T vs. 2T témát. Szép és jó a 2T meg minden de miért kell mások motorját lefikázni. Meg az hogy a 4T motor kétkeréken guruló autó meg egyebek. Ennyi erővel azt is mondhatnád miért nem gyártják ZX12R-t 2T-ben......
Neked az a nézőpontod hogy minden szar ami nem 2T, félre ne érsd engem nem zavar de miért próbálod ez a nézetet mindenkire ráeröltetni?
Amin most vitáztok semmi értelme mert két nézőpont harcol egymás ellen és mindkettő eltökélt soha a rohadt életbe nem fog megváltozni.
Személy szerint mit gondolok a 4T vs. 2T-ről
Szerintem semmi értelme 400cm2 alatt sport 4Tmotort venni mert gyenge de fölötte tuningolhatot a 2T-ed de soha nem fogja lehagyni a 4T. (ez a véleményem a sport motor részéről)
há mr2t velem van
Üdvözletem!:)
jól mutat az nsr
álült=átült
sorry, kicsit álmos már a szemem
igy helyes
jah szerintem én vettema zxr 250 közül a legolcsóbban a motoromat úgy megérte....
mindenki tudja h. azonos ccm mellett a 4t labdába sem rúghat egy 2t mellett ezért ha sportmotorról van szó akkor engedjétek meg h. inkább az 250 2t-t nevezzünk inkább sportmotornak benne van a nevében h. sport azaz gyors meg minden tudjátok :D és ebben az esetben egy RS250 vagy TZR 250 vagy sorolhatnám magasan elveri a CBR250 ZXR 250 és társait, csak h. tisztában legyünk a dolgokkal! Én ezzel senkit sem akarok megbántani de ha az ember sportmotort vesz akkor azért veszi mert gyorsan akar közlekedni meg mert jól megy és ebben az esetben 250 2t. szal itt sz.tem zárjuk le a vitát 2t és 4t között mi Mr2ütem-el 2t-hez húzunk ti meg a topic címéből kiindulva a 4t-t választottátok ennyi a mutatvány
Szerintem is értelmetlen ez a 4t vs. 2t vita! De ha ez nektek jó hát akkor rajta csináljátok!
Én inkább motorozok addig!:)
Nem akarom rajuk eroltetni,csak nem szeretem ha valaki el van ajulva egy olyan valamitol mint a CBR 125 vagy ZXR 250.Es igenis 2 kereku auto...mert auto blokk van benne!
Ha csinalnanak 1200ccm-s 2T-t akkor megugrana a halalozasi arany...de 2T-bol eleg lenne csak 500ccm is.
"...de soha nem fogja lehagyni a 4T"
Ez meg akkor boduletes baromsag hogy csak na...latod,epp az ilyen beszolasok miatt vagyok olyan,amilyen,mert egyszeruen felmegy bennem a pumpa,amikor ilyen faszsagokat latok!
MotoGp-t felvittek ezerre es leallitottak a 2T gyartasat,mert csak igy tudtak kiszorni oket...most viszont leviszik 800-ra a MotoGP-t es KITILTOTTAK A 2T-t!!!!!!!!!!!!!!! (fasszopok)...tudod miert?Azert mert siman elverne oket!
500 2T-vel az auto R1-est meg lehetne enni reggelire!
es kb ugy mehet,mint a polinis mito.+ kanyarban ott az elony
Neked az a nézőpontod hogy minden szar ami nem 2T, félre ne érsd engem nem zavar de miért próbálod ez a nézetet mindenkire ráeröltetni?
Amin most vitáztok semmi értelme mert két nézőpont harcol egymás ellen és mindkettő eltökélt soha a rohadt életbe nem fog megváltozni.
Személy szerint mit gondolok a 4T vs. 2T-ről
Szerintem semmi értelme 400cm2 alatt sport 4Tmotort venni mert gyenge de fölötte tuningolhatot a 2T-ed de soha nem fogja lehagyni a 4T. (ez a véleményem a sport motor részéről)