Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és már egyáltalán nem bánom hogy 125 2t-t vettem.
Hát nem nagy a baj csak 1 pici csörgése van a gépnek.
Amúgy felvettem a kapcsolatot az előző tulajjal és kiderült hogy motul 7100 10w40es olaj(4400/l) van benne ami 230km-t ment,új az olajszűrő meg a fékbetét is. 1 évesek (6000km) a gyertyák a vezérműlánc és a légszűrő.Mindig szervízbe csináltatta. Ez 200ezerért nem volt rossz üzlet szerintem...
...Amúgy nagyon örülök neki, kurva jól megy,csak 25kW van a forgalmiba,és 5.2l a fogyasztása(ez jónak számít?) egyedül a csörgése zavar mert szeretem ha 1ben van a gép ugyhogy addig csináltatom meg amíg van pénzem.
Ajaj......már hozzá kell nyúlni?Az nem jó jel
Hali!
Tud valaki vezérműláncfeszítőt? Lehetőleg jóállapotú kellene!
vagy valami bontó címet ahol lehet
zxr250-est keresek 89-93 közöttit
blokkhibás is jo, ha nincs papirja a pluszpont.

ha valaki árulja szojjon
Ajaj!Ez nem hangzik túl jól Mi történt,hogy fejidom kell?
Hello! A segítségeteket szeretném kérni! Sürgősen kellene egy fejidom a motoromra! Hol tudnék szerezni? Ti nem tudtok véletlenül? Kb mennyibe kerül? Légyszi segítsetek nagyon fontos lenne! Köszi
Hello felraktam a 15 ös lánc kereket előre sztem türhető nem mondom h tul joo 5let mert 2 személlyel gyengült 1 személyel naon minimálisat. A végét még nem néztem meg azota, aki már nézte annak mennyit megy (gondolom gyári áttétellel) de a fordulatom ugyanazon sebességen csökkent kb 600-800 at most 100 at 7800-8000 nél viszi elötte 8400-8500
Nem csak nincs időm. Mert az ember napközben dolgozik 8-5 ig aztán meg hétvégén mire mocira szálna elromlik az idő, vagy beszerveznek mást. :)
Enyhén szólva. Havi 2000Ft szánsz motorozásra?
Hát akkor úgy látszik keveset használom. Ideje többet haszni a vasat. Nekem 1 hónapban elég 1 tank is néha fél is.
nekem 10ezer ment bele kevesebb mint egy év alatt, és max kisebb túrákat csináltam a környéken..
Ez már egy jó jel.
Sziasztok! Na nem kell tovább gondolkozni és filozofálni megvettem a 230ért arult zxr-t.
Kecskemétről hoztam haza 3-4 megállással és lekopogom nagyon jól megy.
borsodba lakon ugyhogy 300km-t mentem vele szinte egyhuzamba.
eddig tökéletes.
nem kell ahhoz túrázni hogy belemenjen az évi 6ezer km. Szerintem totál reális a 6ezer, még egy 125ösnek is, csak városi használatra.
Én sem mindennap túrázgatok, a leghosszabb 1nap 500km volt, mégis 2 év alatt 15ezret raktam az apriliába, és szerintem ebben a szezonban vagy 2ezer még beleugrik. Pedig csak 125ös...
Én is pont 2 tank benyát használtam el múlt hónapban.Határozottan gyűjtöm a lóvét ZXR400-ra
Én multhónapban elvoltam
Mert megint elestem
Én egy motorommal sem voltam 280km-nél messzebb. A Tizedessel munkába járok, egyszer jártam meg a Bp-Miskolc útvonalat a Mátrán keresztül. Március óta beleraktam 4000km-t. Gyakorlatilag túrázás nélkül. Elfogadom, hogy esetleg a kisebb ccm-be kevesebb km megy, de egy 15 éves motorba évi 3000km-el is belemegy 60. Ha 6 hónapos a szezon akkor is csak 500km ment havonta. Ami 2 tank benzin sincs. Jelentkezzen az aki havi 2 tank benzinnel el van.
Hát nem feltétlenül kell lennie egy 250 esben 70-80 000 nek. Ezeket a gépeket nem sűrűn használják túrázásra. Tisztelet a kivételnek lásd jómagam, de álltalában csak városban használják. A 20 és 30 000 es gépeket már én is valószínűtlennek tartom. De mivel 250 es gépről beszélünk így a kevesebb kilóméter szerintem normális. Nemhiszem hogy bárki is neki állt volna mondjuk lemenni horvátba asszonnyal. :D
Az első féktárcsa állapota eléggé árulkodó. Bár 60-70 000km után már lehet volt cserélve. Sajnos 15 éves motoroknál kár a külső állapotról beszélni. Én más módszert javaslok. Évi 6000km-er. Ennyi. Egy 15 éves motorban 80-90 000km vagy még több kell legyen. Mit gondoltok ezek a szelepszárszakadások, hogy jönnek össze? Nekem is van pár ismerősöm aki keveset használja a motorját de egy ilyen gépnek már vagy 8 tulaja volt. Nem hiszem, hogy mindegyik dísznek vette. Akinek meg 93-ban volt pénze ilyen mocira az biztos tolta bele a km-et. Már ha Mo-i.
Ez lutri sajnos. A lényeg, hogy nagy látványos hibája ne legyen. Még egy blokkfelújításból is olcsóbban és gyorsabban kijössz mint egy elrepedt vázból.
háát, elvileg ki lehet apróságokból, mint a kocsinál, hogy a markolat gyári-e, esetleg kopott, lábtartó szintén kopott-e, idom belül van-e javítva, de alap, hogy mikor megy az ember megnézni, megkéred hogy aznap már ne indítsa be. ha a jéghideg motor be is indul, nem is füstől, ne mis zajos.. akkor már nem lehet nagyon rossz..
igen tudom en is ezen gondolkodtam, deh azt kilehet valahogy zsugazni hogy tekertek e vagy nem vagy mivan?
Nyugodtan tehetsz rá nagyobbat! Még a 160-ast is simán elbírja a felni.
háde srác ,a motorra 140 es gumi van gyárilag
vagy szarjak rá és tegyek rá nagyobbat?
Azt is vegyétek figyelembe, hogy azt az 50 ezer km-t hogyan rakták bele. Lehet amelyikbe 30 ezer van az sokkal rosszabb állapotba van mert gyilkolták. Nem törvnyszerű, hogy 50 ezer után széthulljon. Attól is függ ki és hogyan haszálta. Ennyi idős motorokba a 40 és az 50 ezer körüli km a reális. Amelyikbe ilyen 20 meg 30 ezer van az gyanús.