Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha találsz egy méretre rávaló sportdobot, akkor érdemes rárakni. Sokkal komolyabb, mélyebb hangja lesz. Az enyém többet is megy vele. Csak jól hozzá kell hangolni a gépet.
Hali!
Előre felraktam 1 félig meddig új gumit ugyhogy 1 gonddal kevesebb. (Hátul komolyat mutat a 160as )
Meghúztam a láncot is szerencsére még van 2.5 vonal amíg lehet feszíteni.
Nagyjából egyben a gép,csak az a kis csörgés ne lenne,de talán a jövőhéten megnézetm.
Sport dobot érdemes rátenni,vagy felesleges?
Még 1 fontos dolog motoremelője ha van valakinek annak megköszönném ha megadná a méreteit.
Hamarosan lesznek képek is csak még egy alapos mosás .
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! ZXR250-hez hol lehetne beszerezni kutyacsontot? (nem gyári méret kell) Kicsit variálni akarnék a motor hátuljának magasságán meg ebből következően a villaszögön is,csak hát a ZXR-en nem egyszerű acéllemez van amit esetleg házilag lehet gyártani! Előre is kössz
Na ez jól hangzik! Bár semmit sem értek de mind1 . A lábkitámasztós dologra gyanakszom én is. Most hogy beértem vele melóhelyre kint állt a napon vagy 4 órát és most semmi hiba sem volt. Lehet hogy csak bevizesedett az esőktől. Mindenesetre ideiglenesen a probléma megoldva. Sőt fent van az új gumi is, hát brutálisan lehet dönteni.
Szerintem az antimodulációs transzformátorod fordulatszám igadozással van a gond! Az miatt nem fog tökéletes égést végrehajtani a blokkban, a kompresszióviszonyod egyenes arányosságban fog csökkenni az olajnyomással és a motorhőfokkal, az egész dipromív hányados megváltozik a blokkban és nem fogja leadni a nyomatékot.
Lehet nagy hülyeség amit mondok,de esetleg nem a letámasztónak a kis kapcsoló kütyüje baszakodik?És néha menetközben úgy csinál mintha lelenne támasztva.Nekem az egyszer volt rosz és én elsem tudtam indúlni.Már a végén 8000-ig is pörgettem és szépen engedtem rá a kuplungot.De ahogy zárt a kuplung teljesen egyből le is állt.Aztán azt a kis ketyerét körbetörölgettem,mert csupa retkes volt,meg piszkálgattam és egyszer csak jó lett
Jajj valami gáz van a gépemmel. Ma kezdte el csinálni, hogy 4-6 ezres fordulatig van hogy egyszercsak 1 pillanatra megáll. De úgy, hogy a fordulatszámmérő 0 ra leugrik majd vissza. Tuti, hogy nem benya probléma, hanem valami elektromos. Valaki tapasztalt már hasonló problémát? Ötletek? Elég vicces dolog, ha ez pl kanyarodás közben történik..... PLz Help!
rakjál rá 16 os avval jobb lessz egy kicsit.
azert adom el mert van helyette egy ZX7R . a 2t meg azért kell mert jövö juniusában tudom csak lerakni korlátlanra és addig az jo lesz a másik h a hugom meg jövö tavaszán rakja le 125-böl és akkor apámék átveszik tölem és megkapja hugom!
Megkérdezhetem hogy miért adod el ha már ennyit költöttél rá, és ilyen jó állapotban van?
És miért akarsz helyette inkáb 125 ös 2T -t? Visszafelé haladsz?
jah de a többi henger szuper és elis indul meg minden amugy csak egyben a 4.-ben ragadt le
kész lett. ha valakit érdekel hivjon: mocim
annyi baja van h 1 évig ált és az egyik hengerben leragadt a gyürü de ez még a héten meglesz csinálva de ha valakinek igy is jo akor elengedek még 50 000 ft de akinek igy kell az gyorsan hivjon!
Azért vigyázni kell ezzel az állítóval, mert nekem pl leugrott a szűrő csövestül a benyacsap belsejéről az ON részéről, és így tartalék szintjéről szívta az ON is a benyát. Nem volt sosem tartalékom, így persze én is szívtam már meg. Volt hogy 2 KM et toltam egy kútig, de volt hogy a pusztában is megállt, na akkor nagy mázlim volt mert arra jött egy ismim kocsival és a legközelebbi 20 Km re levő! kútról hozott benyát. Persze most már rendben van, bár nem volt egyszerű rá visszahúzni. :D
Nekem az ON az olyan,hogy kb 10liter kifogyik és utána átt kell állitanom RES-be,hogy a maradék benzint kitudjam használni.Egyszer le is állt alattam a moci mert folyamatosan ON-ba volt és el nem tudtam képzelni mi baja lett.Nah aztán művészet volt beinditani,mert mire az egész rendszer újratöltődött naftával........ajaj.Nekem azóta majdcsak mindig RES-en van.
Nekem azt mondta a szerelő hogy automata adagolású és hagyjam mindig ON állásba. Volt olyan, hogy fél évig nem volt beindítva, csak az aksit kellett feltölteni és pöccre indult.
sztem se variálj a csappal. on és kész. az ta pri-t sztem rendes motornál szinte soha nem kell használni.
Én úgy szoktam,hogy ha megtankolom teljesen,akkor ON állásba teszem.Ha már elég sok kifogyott akkor tekerem RES állásba.És ha sokáig nincs beinditva a gép akkor általába PRI-ra állitom.Elméletileg ezen az álláson kapja a benyát orrba-szájba,de ezt csak addig használd mig beindul és kicsit melegszik.De ha kéthétig nem használom akár nekem akkor is beindul,bármelyik állásba forditom a csapot.
Elmegyek nyiregyre meg tei és mehet a csapatás.
Benzincsap állásokat elmondaná valaki?
ja meg azt hogy a központi rugóstagot hogy kell tekergetni?
előre is kösz.
Kár hogy nem a környéken lax,akkor csapathatnánk együtt.Mennék veled szivesen
4órája hivatalosan is az enyém a motor! Olivér! Ugyan ilyen VWpolonk van,szine is ugyan az
7végén megyek túrázgatni vele az tuti
tényleg rosszul írtam. Azért majd elviszem átnézetni, és felrakok 1 videot és megszakértitek.
Egyébként lehet,hogy csak egy kis szelephézagállitás kell neki és kész.Ha minden olyan penge ahogy irtad is,akkor bizony nagyon jól jártál vele.Enyémnek a fogyasztása a karbiszinkron óta 4-5liter.Előtte ez kb 4.5-6liter volt
"ja és már egyáltalán nem bánom hogy 125 2t-t vettem."


Nem azt akartad írni, hogy nem bánod hogy NEM 125 2t-t vettél?
Victor#12!
Az előző tulaj azt mond amit akar, nekem is össze vissza hazudozott. Lehet hogy ő kivétel, akkor tényleg jól jártál.
Szerintem a szelepek csörögnek..
5.2 liter városban nem sok, az elég reális. Nekem 4.8-5.1 között változik. Csörgéssel meg nem kell foglalkozni, ez ilyen motor. Kicsit csörgős a sok kis pici alkatrész miatt. Persze a csörgésnek is van mértéke!