Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.Igen szerintem is tökéletes lett,most jöttem haza a próbakörről.Hiába eltérő a két izzó tompitott teljesitménye,egyformán világitanak és amennyire kézzel meglehet állapitani,nincs nagyobb hőtermelés a baloldalon.Mert attól tartottam nagyon,hogy a baloldali rész majd jóval forróbb lesz.Azért alakitottam inkább át az izzót,mert nagyon lekellett volna bontanom a moci elejét ahoz,hogy a foglalatot alakitsam át.Aztán még beállitgatni pontosan a lámpát,hogy jó helyre világitson,nagyon macerás lett volna.Az tuti,hogy a következő mocim nem Japán belpiacos lesz és akkor remélhetőleg nem lesznek bizonyos dolgok ilyen nehezen beszerezhetőek
Sajnálom hogy nem jártál sikerrel az Osramnál. Azt akartam javasolni, hogy tegyél fel egy képet a foglalatról és kitalálunk valamit, nem hiszem hogy nincs megoldás. Aztán tovább olvastam a fórumot és látom megoldottad, szerintem tökéletes lett.
üdv,
Laci
Amennyiben zxr250-re való,igen.
Bizony ebben igazad van.Közben sikerült beműteni egy 12V 60/55W-os izzót a lámpámba. Fasza lett nagyon.Minusz két fül meg még az izzó körvonalát lejebb flexeltem és bele is ment precizen
Akkor nem tom nekem annó azt mondta a kawa szerelőm, hogy erre nagyon figyeljek mert ha kikopik nagyon drága mulatság. De persze megint csak nem látsz bele hogy most éppen tengely vagy más baja van. Végső soron minden motor egy zsákbamacska, ha értünk hozzá akkor csak az esélyeinket növeljük a jó vételre, de ettől függetlenül ugyan úgy gáz lehet.....
Hi!
Szerintetek ez jó A zxrre?
Ja és mennyit ér meg?
Nah mi a szösz.Talán zxr250 kereskedő?Ha karbiszinkronra szorúl akkor is gagyi az alapjárat,ugrál.Nekem is olyan volt.Akkor miból lehet eldönteni,hogy ki van kopva a cucc vagy csak karbiszinkron kell neki?
Én nem szeretnék annyit adni érte,mert tavasszal nagyobb mocit szeretnék venni.Amugy a xenon izzók nagyobb hőmérsékletet bocsátanak ki mint a halogen izzók és az nem okoz problémát?
Én is attól a tulajtól vettem a vasamat mert felismerem a háznak a lépcsőjét. engem nem vágott át a mai napig tökéletes a gép. Ha csörög, füstöl ne vedd meg, és még arra figyelj hogy legyen jó az alapjárata, mert ha ki van kopva a karbisor tengelye, akkor sose lesz normális alapjáratod. Tehát kis gázhuzogatás után is ugyan annyinak kell lennie a fordulatnak. Sajnos a belsejébe nem látsz bele, de a hang sokat elárul. Járj szerencsével!
Valaki, válasz? Tényleg fontos lenne, holnap mennék megnézni a masinát... Légyszi! Valaki... bárki....
Tanácsom az, hogy gyűjts egy kis pénzt és válts át Xenonra. Csak figyelj rá hogy Bi-Xenon legyen mert távolsági és tompított is egy izzóban kell hogy legyen. Nagyon megéri amúgy is, én a gyárival sötétben nem mertem már közlekedni mert egyszerűen nem lehet azzal látni. Ha Pesten jársz szívesen megmutatom hogy milyen
Az nagyon jó.Téli időben igy is szenvedtem az akksival rengeteget,igy meg aztán lesz nemulass ekkora teljesitményű izzóval.
Nem, egyszerűen addig mozgattam benne amég nagyjából bele nem ment aztán rácsavaroztam a leszorítót és kész. Ott is maradt. Picit hézagosan de tökéletesen világít, és jól működik.
Hát itt van a poén. Mert a Xenon szettek, 35W osak! És távolsági és tompított is van benne. Ezért nem meríti jobban az aksit mint a gyári izzó.
Jah és a foglalaton kellett alakitanod,vagy elég volt az izzót megbütykölni?
Köszi a segitséget,de sajna itt sem találtam meg a megfelelőt Valami gyökér Japán szabvány lehet Nem marad más,valahogy beleoperálom a sima 12V 60/55W-os halogent.Wolfy a xenon izzóid milyen teljesitményűek?
Csak kiválasztod az áruházban az izzó-izzókészlet kategóriát és tejjel mézzel folyó kánaán
Hali szkráccs!
Nem tudom mennyit segít,de van egy hely,ahol eddig szinte minden izzót megtaláltam,amire szükség volt.
Itt biztos,hogy van olyan,amilyen kell neked!
Itt az oldal címe: http://www.nefelejts.hu/nefele...
Igaz,hogy Budapesti a cég,de ha megrendeled bárhova kiszállítják.
Remélem nyújt valami help-et
Sajnos beleraktam a kispolákomba azt meg eladtam 2 hónapja. Nekem is később esett le, hogy benne maradt. De ne mond nekem, hogy nem jó bele a sima H4 es mert nekem is teljesen mezei H4-es Bi-Xenon van benne. Nekem sem akart rendesen illeszkedni, de kis trükközéssel bele tudtam rakni, rögzítettem a leszorítóval és teljesen jó. Pedig a Xenon izzó sokkal nagyobb és hosszabb, még nagy segge is van. Lehet nem passzol tökéletesen, de az a tized miliméteres eltérés nem számít.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és a kiszemelt préda egy '91 (-nek hirdetett) ZXR... Viszont mivel nekem eddig csak 2ütemű 25-ös gépem volt, ezért nem nagyon tudom, hogy mit kell az ilyen "nagyobb" dögöknél jobban szemügyre venni... Teleszkópot, meg a hasonló külsőségeket én is észreveszem, de főleg a motorhang az, amitől tartok, hogy nem látok rajta hibát, közben meg lenne...
És egyébként is, ZXR rejtett hibái mik lehetnek/szoktak lenni?

Amúgy ezt a motort szemeltem ki: Kawa ZXR 250
Heló wolfy.Mikor a motorod első világitását lecserélted xenonra,meghagytad azokat az izzókat amik voltak a moccban?Egyiket megvenném,mert sehol nem lehet kapni belevaló izzót annyira ritka szarság.Már kb 8helyen voltam.Motorosboltokban,izzókkal foglalkozó helyen,autósboltban.........de sehol nem tudnak szerezni
Sajnos itt sem jártam sikerrel. Már csak a kawa bolt marad de attól tartok méregdrága lesz az a vacak izzó
Hívd fel őket én is tőluk rendeltem eredeti bowdent. 6-7 000 ft ból kijött az egész házzal, bowdennel, és póstai utánvétellel is el tudják neked küldeni.

http://www.speedline.hu/
fékrendszer nincs bontva
bowden el van szakadva de azt a napokban megcsináltatom és rárakom a motorra.
Nem tudjátok véletlenül hol lehet kapni a mocira légcsövet?