Nekem 160 as van rajta nem is tuttam h a gyári méret 140. nekem am teccik igy Érdemes szerintetek első lánckereket növelni, nem tom h nekem mekkora van, de állítólag a gyári az 14es. Igy nekem olyan érdekes h 6. ban akár 50 ről is elkezd elég jól gyorsulni
Az az igazság,hogy én erre nem tudom a választ.Csak mikor vettem a mocit akkor mondta a tulaj,hogy szervizben álitatott az ülésmagasságon.A legmagasabbra kérte mert neki alacsony volt úgy ahogy addig volt.A gyerek kb volt vagy 180cm .Igy most a mocim ülésmagassága 75cm
Az nagyon komoly.Bár engem is csak a tank fog meg,mert a hátulja a legmagasabbra van állitva az elején meg ültettem vagy 3cm-ert.Ha vinnék valakit tuti mindig megakarna előzni fékezésnél
Sőőőt az első gumim kopott volt, a hátsó meg jó magas. És csodálkoztam, hogy barátnőm állandóan a nyakamba csúszik.... Hát persze mivel elöl a gumi magassága kopottság miatt amúgy is alacsony volt sőt 100/70 es mintanélkülire kopott méretet képzelj el, még a hátsóé meg bazi magas. Az elsőt kicseréltettem (110/70 re), már egész jól szintbe jött a motor de még mindig magasabb jóval a fara mint az eleje.
Hát a gyári 140 es még mindig jobb az én 130/80 as méretemnél. Annyira gusztustalan, fujj... jó magas a /80 miatt, és dönteni meg nem merek vele mert csúszik. Ráadásul láncszettet is cserélni fogok úgy hogy át lesz áttételezve, és akkor nem jó ez a gumi mert beleérne a lengőkarba. Na nem baj majd remélem a pumi gumi elintézi
Én már igy vettem a mocit.Nem tudom hol lehet kapni olyat és azt sem tudtam,hogy az ritka.Bár enyémen csak 140-es van,de szerintem nem fogok nagyobbat föltenni jó igy gyári mérettel nagyon.
Ahh kösz. Márcsak az a kérdés, hogy hol kapok én ilyen méretet? Mert R18 ba nem sok gumi van mivel a motorok legtöbbje R17 es. :( Ti merről szerváltátok be?
Mekkora a legnagyobb méret ami felmegy hátulra gumiból? Tudtok mondani helyet ahonnan be lehet szerválni? Mert ritka az egy collal nagyobb méret már :(
Hali mindenkinek!
Új motor vásárlása van kilátásban és az egyik típus,ami szóbajöhet az a ZXR. Ha valakinek van olyan 250-es vagy 400-as,amit hajlandó lenne áruba bocsájtani,akkor bátran közölje ezt velem.
Na mindenkinek jó motorozást!
Üdv:Bandy
hát, sasold meg, feldobtam egy vidit, ami ékesen bizonyítja a kis yamahám megbízhatóságát, és strapabíróságát. de még nem megyek vele, fater cirkálójával lazultam eddig csak, meg öcsi cagiva canyonjával de azzal scak egy kört az udvarban, faterével voltam egy laza túrán.
Hát teljesen eredeti Japán és 12 000 et fizettem a kuplunglamellákért 1200 ft ot a deknitömítésért meg egy km óra spirálért 7 et. :) De mindegyik teljesen eredeti japán, nem holmi olcsó utángyártott cucc.
Az eredeti manualban le van írva az apróbetűs résznél hogy 1 kuplung 1 vastagabb acéltárcsa 1 vékony acéltárcsa és így tovább. Úgyhogy ez a normális. És most hogy tényleg szét van szedve, látszik is rajta hogy az egyik egy picit vékonyabb mint a másik. Pedig már kezdtem megijedni.
Tudtommal 1db-nak kellene lennie.Szerintem azért lehet benne kettessével,mert szarrá vannak kopva és igy a jó.Vagy nem tudom.Bajod szerintem csak annyi lehetne,ha nem igy teszed vissza,hogy csúszni fog a kuplungod
kideritettem 96-os csak 98-ban hozzták be mo-ra.
http://www.hasznaltauto.hu/2145326_kawasaki_zxr250_1991
Új motor vásárlása van kilátásban és az egyik típus,ami szóbajöhet az a ZXR. Ha valakinek van olyan 250-es vagy 400-as,amit hajlandó lenne áruba bocsájtani,akkor bátran közölje ezt velem.
Na mindenkinek jó motorozást!
Üdv:Bandy
Az eredeti manualban le van írva az apróbetűs résznél hogy 1 kuplung 1 vastagabb acéltárcsa 1 vékony acéltárcsa és így tovább. Úgyhogy ez a normális. És most hogy tényleg szét van szedve, látszik is rajta hogy az egyik egy picit vékonyabb mint a másik. Pedig már kezdtem megijedni.