utánnajártam egy kicsit h hogy megy ez: megírjuk az adásvételit, én átadom neked az össze s papírt (rendszám ,forgalmi, törzskönyv,), én bejelentem az okmányirodában h eladtam , te bemész leadod a rendszámot és kérsz egy ideiglenes (Z ) rendszámot és vmi ügyintéséi díjat befizetsz, amivel hazaviszed a motort és szlovákiában forgalomba tudod helyezni.(az ottani folyamatot nem ismerem)
felőlem semi akadálya, megírjuk az adásvételit, én kijelentem a magyar hatóságoknál, le kell adni a rendszámot meg a forgalmit meg a törzskönyvet gondolom én , és szlovákiában a az adásvételi alapján megcsináltatni az ottani papírjait.
de ez csak az én véleményem , én ilyet még nem csináltam ,aki tudja itt a fórumban hogy megy ez pontosan az írjon!
most nem biztos hogy te éreznéd hogy szarabb vagy valami.. elvileg az is gond lehet hogy a keskenyebb felni jobban megtöri a gumi ívét mint a gumigyárban azt tervezték.. szal nehéz kérdés.
Már hallottam itt olyat is, hogy hátra valaki 160-ast rakott fel a kis kawára. Mondjuk ezt nehezen tudom elképzelni. Szerintem a 150-es is épphogy felmegy. Elöl nekem is 110/70-es van gyárilag. Oda meg pl. a 120-as is felmenne. Szerintem jobban néz ki ha hátul szélesebb gumi van mint 140-es, de ha azt mondjátok attól szarabb lesz akkor nincs sok értelme nagyobbat tenni.
mondjuk valami gyökér nekem is 110est rakott előre, ráadásul /70-eset, holott a gyári 100/80 az fzr-en, és mikor kicseréltettem szinte csak kanyarodni akart.. de egy jobb gumi ami kicsit szélesebb, jobb mint egy szarabb gyári.. szal az is idetartozik, hogy ha jobb áron tudsz egyel nagyobbat akkor dobd rá, és készpassz.
hát, figyelj.. ha 180lóerős lenne keréken, és nem pályázni járnál hanem max országúton közepeseket döntenél, és a legnagyobb bajod az lenne hogy melegen is eltekeri a gumát a gép, vagy a hétvégi gyorsuláson már mindent kihoztál belőle amit emberileg lehet, és csak így gyorsulhatsz, akkor sztem felrakathatod. ha nem vagy egy ghost rider, és pálya ellen is be vagy oltva, de a fagyizó előtt jól akarod hogy kinézzen, akkor is rámehet.. egy gyár azon dolgozott hogy a lehető legjobban motorozható gépet tegyék alád.. és ők megmondták melyik gumival a legfaszább. nagyon régi motornál lehet hogy azóta tudsz jobbat.. mondjuk a kiskawa sztem pont nem olyan öreg, de mindegy. nagyobb a motor úgysem lesz a nagyobb gumitól. de ha a lelkednek jobb, dobd rá.
bocsánatkérésedet elfogadom, de nem jártál messze a valóságtól ifjű badavan, csak a hogyan nem jutott eszedbe. most keresek vektorokkal kiegészített ábrát a kanyarodáshoz.. (csak nem találom.. )
Egyéb jelzések:
Tubeless (vagy TL): tömlő (gumibelső) nélküli kivitel
Radial: felépítés típusa
Made in XXX: gyártás helye
Rear: hátsó gumi
Front: első gumi
=-: forgásirány
DOT: Ez a jelzés tanúsítja, hogy a gumi megfelelt minden előírásnak, amit az Észak-Amerikai Közlekedési Minisztérium (Department Of Transportation = DOT) megkövetel.
A DOT jelzés utolsó három (vagy négy) számjegye a gyártás időpontját jelöli. (Pl: 489 - a gyártás időpontja: 48-ik hét 1999-ben. Vagy 3804 - a gyártás időpontja: 38-ik hét, 2004-ben)
Max load XXX lbs: maximális terhelhetőség fontban (1 font = 0,453 kilogramm)
180: a gumi szélessége milliméterben
55: az oldalfal magasságának aránya a gumi szélességéhez képest (ebben az esetben a gumi oldalfalának magassága 55%-a a szélességének)
ZR: radial felépítés
17: a gumi belső átmérője colban megadva (azaz a felni átmérője)
M/C: kizárólag motorkerékpárra való gumiabroncs
73: maximális terhelhetőségi index (ebben az esetben: 365 kg)
W: sebesség index - legnagyobb sebesség (ebben az esetben 270 km/h)
szélesség-magasság arányát. amennyiben jól hiszem. a dönthetőség és a gumi szélességének összefüggéséről meg mindjárt keresek neked cikket, amiben KÖZérthetően le van írva aki nem értené annak is.
Adamfzr te kis okos! Ezt a baromságot ki mondta neked? Elmondom neked, hogy a gumiszélesség arányosságba van a gumi profilszögével és nincs köze ahhoz hogy neked /70 es vagy /80 as gumid van. Tudod te egyáltalán mit jelent az a /70 ? Szerintem azzal se vagy tisztában. Erről ennyit.
Nem ér hozzá! Amúgy kicsit ferde a sárvédőm, azért van olyan közel a gumihoz. Aki nem versenyzésre használja a motort, annak meg teljesen mind1 hogy picit lasabb a kanyarokba.
az utolsó kjépen ha megnézed már bele is ért a sárvédőbe. és ha utánaszámolnátok a vektoroknak, rájönnétek, hogy szélesebb gumi= 1:ugyanazon kanyarsebességnél mélyebbre kell dönteni.
2:ugyanazon döntésnél kisebb kanyarsebesség.
mindenki vonja el a következtetéseket.
de ez csak az én véleményem , én ilyet még nem csináltam ,aki tudja itt a fórumban hogy megy ez pontosan az írjon!
480e ft,
30 5853227
bővebben: info
Egyéb jelzések:
Tubeless (vagy TL): tömlő (gumibelső) nélküli kivitel
Radial: felépítés típusa
Made in XXX: gyártás helye
Rear: hátsó gumi
Front: első gumi
=-: forgásirány
DOT: Ez a jelzés tanúsítja, hogy a gumi megfelelt minden előírásnak, amit az Észak-Amerikai Közlekedési Minisztérium (Department Of Transportation = DOT) megkövetel.
A DOT jelzés utolsó három (vagy négy) számjegye a gyártás időpontját jelöli. (Pl: 489 - a gyártás időpontja: 48-ik hét 1999-ben. Vagy 3804 - a gyártás időpontja: 38-ik hét, 2004-ben)
Max load XXX lbs: maximális terhelhetőség fontban (1 font = 0,453 kilogramm)
180: a gumi szélessége milliméterben
55: az oldalfal magasságának aránya a gumi szélességéhez képest (ebben az esetben a gumi oldalfalának magassága 55%-a a szélességének)
ZR: radial felépítés
17: a gumi belső átmérője colban megadva (azaz a felni átmérője)
M/C: kizárólag motorkerékpárra való gumiabroncs
73: maximális terhelhetőségi index (ebben az esetben: 365 kg)
W: sebesség index - legnagyobb sebesség (ebben az esetben 270 km/h)
2:ugyanazon döntésnél kisebb kanyarsebesség.
mindenki vonja el a következtetéseket.