Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a bolt-on felfogatás, és van a slip-on ami a rádugós.
Egy csomó kis ZXR-en látni Akrapovic meg Martin stb. dobokat. Azok se 250-esre készültek. Mégis rá lehettet rakni és faszán szólnak rajt. Most akkor erre csak úgy lehet csináltatni? Most méretét tekintve nem egy gyárkéményre gondoltam. Pl. Remus-ba is vannak tök pici dobok, ha a mérete a gond.
Egyébként ez a 3 csavaros felfogatás ez szabvány minden motoron?
Szerintem az hatalmas lenne rá.Semmi folytást nem kapna és az azért nem túl frappáns.Szerintem azzal jársz a legjobban ha keresel valaki olyat aki konkrétan egy adott motorra készit dobot.És akkor az csak a te mocidra készül.Úgy a tökéletes.
3 fő rész van: kipufogó oldal,szívó oldal és a vezérlés,ha egyikbe belepiszkálsz bele kell nyúlnod a másik kettőbe és ezen kívűl össze is kell hangolni őket,különben csak minimális pluszt érsz el,vagy rontasz rajta
nem, hanem nem folytana anynit, amennyihez a gázlengések be vannak lőve gyári állapotban, érti? befelé ugye a gyári sebességgel tud ömleni a fos a szűrőn, karbin keresztül, kifelé meg ha felvágun kegy nagyobbat/nyitottabbat, akkor ott könnyebben kiszalad, és karburálás nélkül a gázlengések miatt az öblítés elveszíti a tervezett hatásfokát, esetleg kipufogószeléep-égés is előfordulHAT(!)..
Szerinted folytaná a motort?
én is nagyon filózom dobon, csak a folytottsággal kapcsolatban vannak kétségeim..
Mit gondoltok egy korábban 750-esen használt Leo Vince dob jó lenne a kis ZXR-re?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=97915

ez a jo link csak elötte szarakodott bocsánat érte
link sziaszztok elado a mocim a kis kawacsacsi nézzétek meg és aki lát benne fantáziát és teccik neki az hivjon vagy irjon
sziaszztok elado a mocim a kis kawacsacsi nézzétek meg és aki lát benne fantáziát és teccik neki az hivjon vagy irjon :
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/97915/KAWASAKI%20ZXR250%
20A1-el%20VEZETHETŐ
http://youtube.com/watch?v=K81...
itt egy videóm ..
igaz csak 5. ig van kihúzatva és ez iscsak lightos motorozgatás volt és a 6. nem is húzattam ki !.
egy nyári estén kirpóbáltam 6. tiltás környékén mentem majd egy ismerősöm jött melettem cbr 600 assal ő órája szerint 190 - környékén volt ...
egyszóval yoshi dobbal szeritnem simán vitte a 200 km/h.
részemről ennyitmajd kunmadáron végsebesség mérésre beállok már kamerával a tankon
széles utat
ciao
Hello én most vettem hengerfej tömítést 8-9 ezer körül volt 91 es zxr 250re mivel kawasaki kulbtag vagyok ezért a kamotot hívtam fel hogy szerezzenek gyári allkatrészeketés 1-2 hét és már a szerelőnél van az allkatrész
igaz kicsit borsos az ára de elgalábbgyári!
sok sikert jó motorozást ciao
köszi
180 meg még egy kis csik tehát 190.
a zxr 250 meddig van ki órázva?
wolfy! szar most az msnem,ezért nem tudtam szólni,de úgy néz ki megvan a hiba oka,mito fórumban leírtam,tehát nincs szükségem váltócserére
szelepfedél tömités nekm is kéne. amúgy yakomotonál az fzr-re 8000 pénz és max 2 hét.
szasztok
nincs valakinek hengerfejtömitése meg szelepfedél tömitése eladó?
Örülünk is neki, de most már erősen fontolóra van véve egy cbr 600 F cseréje. Igaz nem szívesen válunk meg kicsi ninjától.
Értem.Hát az nagyon jó hogy még ilyen idősen is,ilyen nagy fordulattal ennyire jól muzsikál.
Már elég sokat ment vele. Pontosan meg nem mondom hogy mennyit, de az biztos, hogy kétszer cseréltünk már a gépen olajat. Azt pedig hatezrenként megejtjük. Az biztos, hogy 12000 km-nél többet mentünk. Egy probléma volt a géppel. Rapszódikusan leállt, majd rövidebb hosszabb pihenő után újra indult. Ennyi gondunk volt vele. De le is kopogom, mert azért akárhogy is van, csak 18 éves agépezet. És a lány nem kíméli az biztos.
Barátnődnek mióta van meg a mocc?Sokat ment már vele?Volt esetleg valami nagyobb problémája a gépnek?
Hááát igen, nekem is az lenne. Hülye képet tettem föl, de kawagirl a párom.