Csá!
ZXR 250-hez egy gyári új főtengely Japánból: 250 ezer FT körül van. Használtan kb 70 ezer, de használtat k*rva nehéz találni. (Van egy eladó főtengelyem, de az egyik hajtókar szorul, azt meg lehet javítani, ha érdekel írj.)
Hi all.Ha valakit érdekelne,van egy eladó fekete plexim.Nem fóliás,hanem festett fekete.Akadnak rajta pici hibák,ami inkább csak belülről látszik,a műszerfalfelől.Most lökök fel egy képet itt még a moccon van,de leszedem és pár képet úgy is csinálok róla.A fehér szutykok csak hópihék,nem hibák.Az ára 4000ft
Enyémben mondjuk savas van,de most fogok bele venni kezelésmentes zselés aksit.Azt mondják kurva jó.7500ft és 1év garanciát adnak rá.Ja és a márkája Varta
Hali, bocsi, de túl nagy az egész ahoz hogy átküldjem. Inkább feltettem a szerveremre, így bárki leszedheti aki a fórumot olvassa. Gondolom ritkaságnak számít a fullos komplett manual. Hát akkor itt a link szedjétek csak nyugodtan!
OK, nekem van hozzá fullos leírás ( Ha valakinek kell szóljon ), de nem írja a tipusát. Most akkor ez H4 vagy valami spéci, japán belpiac type? Mert ha sima H4 es akkor elgondolkodom az izzó lecserélésén ondjuk Xenonra.
Figy csak,nekem van egy fél service manualom,de 97-es évjáratról.Bár ez szerintem mindegy.Az első izzót pont emliti az egyik helyen.Elméletileg ilyen:Quartz-Halogen 12V 60/35W x2.
Hú király kis túra lehetett.Az már új plexi ami a képen látható?Ja amugy az ülésed mér áll olyan furcsán? Olyan mintha nem lenne bepattintva a helyére.
-ezzel sztem évekig semmilyen szervíz közelébe nem kell majd menni (na jó azért majd olajcsere max)... aki csinálta nagyon precíz és szakértő fazon, a suzuki váltója is olyan lett mikor kijavította mint svájcióra, pedig mások nem tudtak vele mit kezdeni. Legszívesebben megtartanám, de nekem már annyi problémám volt vele, hogy csak rossz emlékeket idézne. Meg ezt az összeget (900ezer) már nem engedhetem meg sajnos magamnak, inkább bukok rajta,de ne tartozzak. Meg asszem maradok a 2T-nél. Már néztem is egy 250es RGV-t
A jó hétvégére való tekintettel felkerekedtünk baránőmmel és átugrottunk Szlovákiába. Egész jó volt az út sok kanyarral, jó széllel és széles utakkal. Bár hazafele már kicsit hideg volt, de megérte végre meghajtani ismét a pici kawát. Azt észre vettem este, hogy nem teljesen jól vannak beállítva a lámpáim, ráadásul eléggé besárgultak már. Milyen izzó való a kawába? Ha jól láttam akkor H4 es bár csak első ránézésre mondom ezt. Mert erősen gondolkodok azon hogy veszek bele 20 ért egy Xenonszettet ha H4 es. Szóval milyen való bele? Addig is itt van két kép a hétvégéről, Üdv
ZXR 250-hez egy gyári új főtengely Japánból: 250 ezer FT körül van. Használtan kb 70 ezer, de használtat k*rva nehéz találni. (Van egy eladó főtengelyem, de az egyik hajtókar szorul, azt meg lehet javítani, ha érdekel írj.)