Csokki első fékkarod épp maradt?Megvenném.Meg a két első féktárcsa azt hiszem érdekelne,ha nincsenek elhajolva,és nem vállasak nagyon.Az enyém kicsit öreges már,szerintem valamelyik gazdája stoppizott vele.És olyan vállas mint aki kéthete egyfolytában gyúr. Ha ez mind stim egy-egy árat tudnál irni?
dumálok egy serelö haverommal meg bátyámal h megéri-e mer htelre vettem és még van vissza belöle.
ha tudok adni alkatrészt akkor is a motorszámos és vázszámos alkatrészen kivül sztem mindent
( már ami megmaratt rajta)
sziasztok srácok! nagy bajba vagyok széthuzták a blokkomat és azt mondta a szerelö h kuka és szeretném kérdezni h vane valakinek egy komplett blokkja vagy bármilyen alkatrésze zx250ce motorszámmal kezdödő mocihoz ! ( blokk, fötengely hajtokarok tömitökészlet csapágyok stb) elöre is köszi mindenkinek aki segiteni tud
most néztem te 80km re vagy az nem vészes annyira hát 93as évjárat!sport dob uj láncszett uj fékbetétek és kopog a blokk a szerelö szerint fötengelyes én nemtom öszintén csak nagyon sajnálom h nincs pénzem megcsináltatni mert am meg jo állapotba van..
Akkor viszont az üzemanyag rendszered lehet a bibis.A sok lerakódás miatt gondolom kevés naftát kap.És ami kevés be is jut az ganés és emiatt a gyertyákat is össze cuccolja szerintem.Érdemes lenne az egész ü.anyag rendszeredet átnézni.
Légyszives add meg a telefon elérhetőségedet, mert én jobban szeretek azon beszélgetni. Engem érdekelne a motorod. Ha esetleg megegyezünk, én megvenném. Ha tudsz küldjél képet a Jozef62@freemail.hu-ra. Milyen baja van, adatai, évjárat irányár stb. és hogy hol van helyileg? Az én telefonom 06 70 232 1653 és Nagyrábén lakom.
Nem lehet hogy rossz a benzin csapod, vagy kevés a benzin? Sőt akár az is lehet hogy már kicsit rohad belülről a tankod és az alján lévő kosz eltömíti a lefolyót, és nem tud lemenni a benya. Bár csak egy felvetés....
Már nyár vége óta ez a baja csak eddig nem volt értelme megcsináltatni, mert nincs jogsim. Most lesz márciusba és ejött az idő hogy elvigyem szerelőhöz. Már sokat állt szegény.
Elindítom szivatóval, pár percig megy faszán aztán egyszer csak elkezd leesni a fordulat és akármit csinálok megáll. Ha előbb leveszem a szivatót is megáll. Meg amikor elkezd megállni és tökig ráhuzom a szivatót az se ér semmit.
jó üzletet csinált tesóm?:D egy 99-es aeroxot ami 60at ment, elcserélt egy Rs50re ami két ember alatt ment 95-öt:D na nem ez a lényeg, hanem hogy szerintetek az gyárilag olyan szar hogy 3asból 4esbe néha üreset vált, vagy ki van kopva valami?
mer már elkezdtem lebontani csak a blokkhoz nem merek nyulni mer több darabbol áll mint egy 1000darabos puzzle
ha tudok adni alkatrészt akkor is a motorszámos és vázszámos alkatrészen kivül sztem mindent
( már ami megmaratt rajta)
konzultálok hozzáértökkel h megéri e szétdobálni vagy nem.
amint tudok visszaszolok.
az enyim 1990 -es
üdv:Márk