megszólalt a szakértő:) szerintem alu
zx4 hűtője is alu mivel kékfakatedt is most heggesztette meg a hűtőtartófüleit mivelminegyik le volt törve...
aztán lehet hogy más:) okosab nemlettél
hello mindenki! segítsetek nekem, miből van a 9 es hűtője aluból vagy sem. Mert akartam venni fagyállót és kérdezték hogy miből van nehogy megegye ami van nekik mert akkor másik kell bele! Köszönöm
Egy het utan nem volt cernam vegigolvasgatni, amit iratatok... A rossz ido miatt mindenkitol elnezest kerek, aki a mult heten szinten a Balatonon nyaralt. Az evszazados hidegrekord termeszetesen azert dolt meg, mert eletemben eloszor a Balatonon kivantam nyaralni. Autoval mentem, ha motorral mentem volna, biztosan havazik is. De jo hir, hogy hazafele legalabb a Ford is felhagyott a pontos gyujtassal es az "egyszerre uzemel mind a 4 henger" c. babjatekkal, ugyhogy vasarnap sikerult 4 ora alatt hazaerni 3,5 hengernyi motorteljesitmeny biztos birtokosakent. A fekpados temara nem ezert nem is reagalnek, az en 1.3 Ford Escortom a gyar szerint 60LE-t teljesit, nem tudom ezt hol mertek, de anyu eletere mernek eskudni, hogy 60-nal tobb biztos nincs is. Nem egy halaloszto.
A gazra egykerek nalam azt jelenti, hogy a motor a kuplung hasznalata nelkul, ulo helyzetben, utas nelkul fel tudja emelni az elso kereket a gyakorlatilag gazadas pillanatataban. Nem feltetlenul kell gyorsan felugoron a kerek, de elvart, hogy az emelkedes a gazadastkovetoen hamar megkezdodjon. Az a motor, aminel talalhato olyan forddulat-sebesseg paros, ahol ezt meg tudja oldani arra azt mondom, hogy a motor kepes az adott sebessegi fokozatban egykerekezni. A sajat motorjaim kozul a csepp tankos Jawa eszerint nem tud gazra egykerekezni, a Ninja 1. fokozatban tud, a Yamaha krosszmotor barmelyik fokozatban (supermoto attetellel az elso 3 fokozatban).
Má van szép lökösöm, most végeztem az operációval
Arra büszke vagyok, hogy visszapillantóból, ellenszélben is felismertem a közelgő 9-es "veszélyforrást" sokszáz méterről A színéből meg már tudtam, hogy te leszel
Háááát izéééé az úgy volt hogy...városban ésszel megyek, pont irtama yardos részbe...egyébként meg most hogy lassan végetét a monszun marha sok részen van sódered átfolyásos rész és már volt hogy megszoptam azért megyek lassaban...jó a hátsó lökös a gépeden:)
Ki volt az a bátor aki le merte nyomni a szolgálati fehér Swiftemet (no rear bumper), 14:10-kor a bodajki bekötőn? utána meg folyamatosan feltartott Furti2 kollega, kérem lépjen elő
múltokor beszéltünk a féketétkről..na az én ferodo racingom nemsoká kifingja magát!
nekem bejött, de nem egész 2 hónap alatt kölök rá 20at akkor ha egy tárcsa kb60 akkor már megéri tárcsát cserénem inkább
jó ez túlzás de ennyit bírni...
ne is mond! Én meg reggel indulok le a tengerre és marhára nem szeretnék 1 kilómétert se ázni, ugyhogy drukkolok hogy ne esssen nekem is kellene vizet cserélni már csak tiszta lusta vagyok ja meg fékolajat is...ááá
Szakácsoknak más a celsius skála ezért mutatott 125 fokot
Amikor megveszed a mocit be lehet állítani hogy szakács vagy-e vagy csak egy egyszerű, halandó ember.
Igen a kawa gondol a szakácsokra.
Az E-nél ez hivatalosan úgy müködik (gondolom a F-nél is), hogy ha eléri a 115 fokot akkor kigyullad fordulatszámmérőben a figyelmeztető LED (piros). Ilyenkor, ha a kijelző órára van állítva automatikusan átkapcsol a hőfok kijelzésre. 120 foknál a kijelző átvált "HI"-ra, ezzel egyidejüleg a figyelmeztető pilács villogni kezd.
Az enyém 2002-es F-es tipus volt,az 115 foknál eltüntette a kijelzőről a számot és azt hiszem egy vízszintes vonalat rajzolt ki,hogy túlmelegedett a motor.Ezt akkor csinálta meg dögmelegben városban lámpánál,amikor bedöglött a ventillátor kapcsolója.Egyébként a MARUTIé éppen jó bele valami 1500 forintért!
A víz- és olajhőmérsékletet között én úgy gondoltam az összefüggést,hogy a víz azért kordában tartja az olajhőfokot is!Ha a víz nem elég meleg,akkor az egész blokk sem,ami viszont nem engedi az olajat sem felmelegedni.Azért itt minden-mindennel összefüggésben van némiképp!
most akkor nemtom mi a helyzet Nincs olajhőfokmérő! Egyszer olajcsere elött szokásos melegítés városban pár kör kb.15-20 perc majd vissza garázshoz egykerék meg minden volt! Kanna a leeresztő alá majd vigyázok hogy nehogy megégessem a kezem, erre mivan még csak jo kézmeleg volt igaz szakács vagyok már megszoktam a meleget de akkor is! Szoval még mindig nem volt teljesen üzemmeleg!
ennyit a vizről és az olajrol-! Ja persze akkor marad 70fok alatt ha olyan 130 140 megyek folyamatosan nem városban. de lehet tényleg hülyeséget irkál de viszont a venti meg jol kapcsol! Ja a rekordom 125fok volt tavaly! Esküvő volt és hát ugye kellett füst meg felvonulás meg minden és mex után mire eldurrant a gumim 125 körül volt. na jó éjt mindenkinek.
Lehet nem a termosztátod rossz hanem maga a jeladó és ezért ír ki fals értéket, de ennek szerintem kisebb az esélye, mint a rossz (nem megfelelően működő) termosztátnak. ( Ki lehet mérni pl. 50C: 9.18-9.94 kohm, 80C: 2.50-3.06 kohm, 120C: 650-730 ohm)A termosztát lényege az lenne, hogy felmelegedési fázisban csak közvetelenül a hengereket körülvevő térben keringesse a hűtőfolyadékot , ezáltal segítve a gyors felmelegedést, majd egy meghatározott hőfokon (ZX-9 C-E: 58-62 C) fokozatosan nyisson és kapcsolja be a teljes hűtőkört (95 C-on minimum 8mm nyitásnak kell lenni). A folyadékhűtéses belsőégésű mociknak van egy optimális üzemi hőmérséklete, mondjuk 85-105 fok környékén (függ a építési módtól, hengerszámtól, ütemszámtól, meg tizcsillió dologtól, nagy általánosságban kb ennyi) Ha rossz a termosztátod (állandóan nyitva van) akkor a motor nehezen melegszik be (vagy egyáltalán nem) üzemi hőfokra, úgymond "túl van hűtve", nincs bennt az optimális hőmérsékleti tartományban. Kisebb lesz az elérhető teljesítmény, a hosszabb bemelegedési fázissal növekszik a motorkopás, fogyasztásnövekedés (főleg injektornál) meg ilyesmik.
na...én most nyúztam egy kicsit.. városban fel is ment 75 85 közé de az csak szütyörgés...volmár 103 fokos is peti dugóban 40fokban e akkor minnyá bekapcsolt a venti és fölé nem ment még soha...egyébként meg tartós gyors tempó mellett 65és 70 fok között mozog...ha túl alacsony a hőmérséklet akkor mért rossz a termosztát? tudtommal a termosztát pont azért van ha a víz hőmérséklete magas akkor nyit(mivel ez egy viaszbizbasz bimetál van benne). túl magasra sosem szökik a vizem, ha túl alacsony akkor az mért baj?
Az a 65 fok szerintem is kevés!Az enyém is 85 körül volt üzemmeleg,de nagy melegben városban egerészve 106- 108 -ig is felment pillanatonként.Ez teljesen normális,de a 65 szerintem nem nagyon!Ez az én véleményem!
zx4 hűtője is alu mivel kékfakatedt is most heggesztette meg a hűtőtartófüleit mivelminegyik le volt törve...
aztán lehet hogy más:) okosab nemlettél