beszéltem egy sráccal akinek k6 750-e volt power commanderrel,yoshi-val,kisebb lánckerék,másik levegőszűrcsi és azt mondta,h így már jó volt (na jó,2 személlyel még így is necces volt szerinte...).egyenesbe persze elmentek neki a cimbijei az ezresekkel.ő 2004-óta addig "erigyezett" és azt mondta nem érezte visszalépésnek és,h kurvára bejött neki a 750...tudom,szerinted a Honda és a Yamaha "nem számít".
sorry,én kérek elnézést a sor 4-ektől...megsüthetett ma a Nap...kihagyom ezt a V2-őt egyelőre... első utam a gixerrel (220 km a kereskedés és a lakás között):5-be (nagy nehezen...!) 299 aztán ez a szám már 6-ba sem változott...persze mindez a német autópályán... de persze mint tudjuk egyenesbe és esetleg enyhe kanyarokkal fűszerezve ez menne mindenkinek.szóval ez nem jampiskodás akart lenni.otthon a ház előtt a gumit nézegetve meg láttam,h figyel benne egy kis szög....upsz....
1000 sor4 után a 750 elég gyengusz de ha vissza kéne rá ülnöm nem tiltakoznék. Nagyon szerettem a 750-est is. Nincs semmi bajom a V2-vel. Csak a helyén kell kezelni mindet. Alul jól tolnak de hamar kifulladnak. Ha már ennyi lóvéd van és V2 akkor 1098S alá ne add. Az biztos tol. Az RC8 is 4 milla felett van.
ddt: szerinted egy K6 1000-ről egy K6 750 milyen lesz?ha nem tévedek k4 750-ed volt a 10-es előtt...esetleg,nagyon esetleg egy sp2 v rsv factory?ne tépd a hajad... nem volt v2 de vmiért furdal a kivácsiság ezt illetően...bár ahogy levettem Te még finoman szólva sem vagy v2 fan...bár lehet jobban járnék ha akkor már inkább várnék egy évet és RC 8...tudom én is ,h keine "thousand meter"...
Sziasztok sajnos családi okok miatt felhagyok a mocizással egy darabig vagy végleg ugyhogy elado a képen láthato mocim az apro motorhirdetésben bővebb infot olvashattok ha érdekel valakit irjatok vagy hivjatok,olyan szép mint a képen tényleg.
mellesleg ma rekordot döntöttm, 230 tudom nektek már rég megvolt , de kezdek összebarátkozni a géppel. azt hittem soha nem fogom rendesen illetve annyira menni vele mind a 400asommal, de mostmár rájöttem hogy nagyon szépen lehet terelgetni és döntögetni. szépen lasan összebarátkozunk
mindig magamnál hordtam a svájci bicsakomat, azon minden volt kiválló minőségbe...de persze kb egy hónapja nem lelem, tuti lenyúlták a kollegák.... egyébként készítek jobb képeket a mocimról meg a csajomról
Más téma...ma megilyedtem...akartam indítani a gépet és csak annyit tett, hogy megmozdította volna az önindítót, de az mindha a fogaskereke pont nem tudot volna megmozdulni valami miatt...olyan mindha két fogaskerék pont foggal találkozna... na modom mifasz, ezt még sosem csinálta...monom most két variáció van, vagy megszorult a motor valami miatt -de azt észrevettem volna-, vagy hülyén áll az önindító fogaskerék és azért nem mozdul...beraktam kettesbe, löktem rajta eggyet ,aztán üres önindító és működött minden...volt már valakinek ilyenje? az aks ituti jó volt mert égett minden lámpa, utána rendeeen forgatta, stb...egyébként pont előző nap este cseréltem rajta olajat...
Jó a szemed, én nem látom a talpát A superbikesandbabes.com-ról van a romeszok csak rárakták a saját szarukat. Mondjuk, ha tényleg román lenne, sem menekülnék előle
tud valaki szerezni nekem egy ilyen ulestakarot? kivetelesen nem a csajra, hanem az idomra gondolok. viszont, ha valaki egy csak ilyen csajt tud hozzam vagni, ne habozzon! kr hogy roman...
Egy hosszu tocsavarbol, kontraanyabol, szarnyas anyabol talan lehet eszkabalni egy nem szep, de hasznos benzincsap tekerot. Ver undoritoan nezne ki, de mentsegere valjon, hogy a gyari megoldas sem egy pininfarina.
Kösz wfr! ondtad már a fékbetétekél, néztem is és valóban olcsóbb lett volna ott, csak sajna ami éppen Útvonalba esik oda megyek, rendelni meg majdnem hasonló mert akkor meg a 3 postaköltség, ugyhogy majdnem hogycsak mindegy. de már kitapasztaltam szinte az össze kopó alkatrészt...mikor kifogyott a benzinem ,abban az egyenesben mentem a csúcsomat, 220:) ment volna még tovább, csak mostanában parázok a vadaktól....( végig kintvan a vadveszéj tábla)az egyik kolegám elcsapott egy őzet a csacsi ragyi cbr 600-ával és KO lett a mocija, de szerencsére neki nem lett komolyabb baja. Egyszer még a yamahámnál jött ki elém egy szarvas este és hiába dudáltam villogtattam illetve bőgettem fel a gépet, megállt az út közepén és nézett!? azt lassan átbaktatott...
Akkor ezekszerint ugyanúgy van mind a többi mocinál...kösz lányok! egyébként akarok venni benzincsapot, csak sose jut rá idő meló miatt...pont akkor dolgozik az ember mikor nyitvavannak az üzletek...egyébként sikerült olajszúrőt szereznem a 6.! boltból... Trax márkájú és 1150 péz...
Tankolásnál nullázd le az órát, és 250-nél tankoljál. Ennyi. Ha nem tartalékon van akkor legkésőbb 210-nél. 300-tól még nem tudtam többet menni egy tankkal.
Így jártam én is majdnem fél évig
Amíg nem tudsz szerezni tekerőkét, addig állítsd tartalékra, és mindig figyeld a megtett kilométert, és hogy mennyit tankoltál. 6 lityis átlagfogyasztással számolj!
Más téma...ma megilyedtem...akartam indítani a gépet és csak annyit tett, hogy megmozdította volna az önindítót, de az mindha a fogaskereke pont nem tudot volna megmozdulni valami miatt...olyan mindha két fogaskerék pont foggal találkozna... na modom mifasz, ezt még sosem csinálta...monom most két variáció van, vagy megszorult a motor valami miatt -de azt észrevettem volna-, vagy hülyén áll az önindító fogaskerék és azért nem mozdul...beraktam kettesbe, löktem rajta eggyet ,aztán üres önindító és működött minden...volt már valakinek ilyenje? az aks ituti jó volt mert égett minden lámpa, utána rendeeen forgatta, stb...egyébként pont előző nap este cseréltem rajta olajat...
A motoros sört iszik, még akkor is ha ilyen szar helyre téved
Postáznak is, másnapra megérkezik mindig.
Amíg nem tudsz szerezni tekerőkét, addig állítsd tartalékra, és mindig figyeld a megtett kilométert, és hogy mennyit tankoltál. 6 lityis átlagfogyasztással számolj!