Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyha tartalékon hagyom a benzincsapot , akkor az összes benzint megeszi vagy hogy is van ez ?(Mert megint megszívtam hogy nem volt rajta csap és kifogyott a benzin, viszont egy traktoros segítségével sikerült elforgatni tartalékra )
Ciao!
Nekem van fejidom+két oldalidom. Motoron még nem volt, sima alapozó színű, a lyukak sincsenek még kifúrva.
Még mindig eladó a kawa, tetszőleges színben, 300K-val a piaci ár alatt. Nem törött, nem karcos, hibátlan motor, váltó stb.
Dúzs Péter gyártja 20/9427240
Szevasztok Kawások!
Ha esetleg valaki tudna '99-es 9-esre pályaidomot, az baró lenne!
ha van ilyen valakinek, akár sérült, vagy hiányos kérem az jelezze!

syasztok
J.
Koszonom a terkepet zdobrotkanak es annyit szeretnek hozzafuzni, hogy ez alkalommal a talalkozo nem marad el, sot karpotlaskent mindenki a mi vendegunk.Reszletek a 6-os forumban.
Elerhetosegem:Vargyas Tamas:20/983 0 981
Szeles utat!
190/ 70 es gumival mi a szart akartál te csinálni? Mert szerintem azzal a motorozás extreme sport lehet.
Most vasárnap délelőtt 11-től a lellei szabadstrandon leszek a ZÖLDDEL jelölt helyen.
Aki úgy érzi, hogy lenne kedve egy szabadstrandos, fürdős, lájtosan sörözős vasárnapi, második ninjás találkozópótláshoz az jöjjön!
Ha esetleg az eredeti rendezvény ismét elmaradna.

Boccs a Móricka rajzért.
190/70?
Sziasztok!
Van egy 0 km-es MICHELIN PILOT SPORT 190/70-es gumim. Előbb kellett eladnom a kawám, mint hogy ez rákerült volna. Érdekel valakit?
veszterj@freemail.hu
köszi!
98 as 9re plexit tud valaki?
Köszi mindenkinek a segítséget!Ma sikerült elvinnem egy aluhegesztőhöz és tökéletesen megtudta csinálni és új menetet is rakott bele frankó minden reggel-töl estig a motort csináltam de megértem mert minden jó lett!Még1X köszi mindenkitől!
csá! küldöm a képet ,igy franko a dolog.ha ráismersz sinen van az ügy. van még egy zx900b tankom is ha valakit érdekelne. a két ram-air csövet nem kell sehonnan kiszerelni, vagy posta vs zemplén, mátra a hétvégén. kawaszeki
Hali!

Nyugodtan hegeszd meg, csak tiszta legyen, mert a repedésben bent maradt olaj nem
engedi befolyni az alut
Én dolgoztam aluhegesztő gépen, sok hasonlót csináltunk.
Ne olyanhoz vidd aki CO-hoz hasonlóan hegeszt.
A legjobb ahol egy volfrám szál húz ívet, és mint a lánghegesztésnél külön kézzel adagolja
az aluszálat. Ez jobb, tisztább és zárvány mentes. És ha lehet a karterfedél nagy része legyen vízben.
Csavart tegyél a menetbe, de hegesztés után azonnal vedd ki, különben az aluház ráhűl és többé
ki nem veszed.

Bocs ha szájbarágós voltam, csak segíteni akarok.

Üdv Jimy !
És a rezgéstől azon a helyen nem kell tartani,attól azért többet kell bírnia a hegesztésnek!
Az alu "fröcsköl" hegesztésnél,nem lehet olyan szép ,vékony varratot tenni rá,mint a vasra.De attól még meg lehet csinálni!Hegesztés előtt bele kell hajtani egy csavart/ne az eredetit!/,hogy a menetet megóvja a ráfolyástól.De azért jól megtéphetted,hogy berepedt!Ennek megelőzésére van a csavar alatt puha fémből készült alátét,melyet minden alkalommal illene újra cserélni,mert ha már egyszer/többször!/kilapult,akkor ez egyre nagyobb valószínűséggel fordulhat elő.
Most amit mondok végül is nem leszel sokal okosabb...mert meg lehet heggeszteni az alumíniumot, szoktak is teknőt heggeszteni, nem is drága, pár ezer forintból ki is jössz...én biztos hogy kipróbálnám elsóször ezt a megoldást...mondom én akink lövése sincs erről a témáról, hogy utána mi lesz a menettel, (végülis ha a heggesztés miatt elmegy, lehet venni finommmenet metszőt is) azt meg hogy a rezgést mennyire bírja majd a heggesztés...ezt már csak a tapasztalt zxesek tudják mi a zörgés...én bizti kipróbálnám ezt a variációt....ja és annyiranagyon nemkell megtépni a leengedőt, mert azért olyan a menete illetve finom hogy ne engedjen illetve ne essen ki könnyen...persze azért húzd meg!
Hali kipufogó témába tud valaki tanácsot adni.Most egy nyitott van rajta de nincs név rá írva csak szám.De leszeretném cserélni,milyenre érdemes?
Sziasztok !S.O.S kérésem lenne!Ma cseréltem olajat vagyis akartam de miután kifolyattam az összeset raktam vissza a leeresztő csavart és halottam egy reccsenést és miután beletöltöttem az olajat folyt egy kicsit vagyis lassan csöpögött újra leeresztettem és láttam hogy 2 helyen megrepedt ahová a leeresztő csavart kell becsavarni Nemtudom szerintetek meglehet hegesztetni vagy kell egy másik?Ha valakinek volt már ilyesmi esete akkor adhatna tanácsot,de ha valakinek van egy olyan olajtartály az a legalsó(reális áron) az szóljon!Előre is köszi!
Igaz, tényleg nem lehet vele menni úgy ugrál az eleje 100 fölött mint a bakkecske. De lehet belőle street fightert csinálni, mert nyíregyen is van egy 98-99-es ződ.
Mit kérsz a két csőért? Amúgy most nem a gyári cső van rajta!
Anélkül a cső nélkül is lehet menni, csak olyan 100-120 a max sebesség. Többek közt ezért nem lehet fejidom nélkül menni
üdv! romániában, szatmár előtt egy szervizben festenek air-brush-t, elég élethű volt a kigyomintás zx-7. képet nem, e-mail cimet talán tudok szerezni . kawaszeki
üdv!az a két csö a" szörcsögőröl" indul ,kikerüli a kormánnyakat, majd egy kerek kb 4cm-átmérőjü szürővel folytatodik ,a karburátorsor felső részéhez kapcsolódik, az uszoház lélegzőjéhez. ezen a két csövön keresztül a beáramló levegő nyomása -a sebesség függvényében-megemeli az üzemanyagszintet. ha nincs meg a csö, hogy megy a vasad . a két cső megvan, a szürők is ! esetleg más valamit . a haverod keze villámlodjon a bontást illetőleg.a szelepvezetőkkel olyanok foglalkoznak akik értik a dolgukat, de egy hajszálrepedést lehet ők sem vesznek észre. amúgy mondhatni tipikus kawa hiba ha leesik a szelep,igaz ölni is kell egy motort hogy ilyen hiba megessen. a fékbetétek cserélgetéséhez csak annyit adnék hozzá ,hogy én is vettem ferrodo és ap racing betéteket, miután a lucas betétek csendben ,halkan,nyomot nem hagyva a tárcsán elfogytak. na ezután olyan lett a hagja a fékeknek , fékezéskor az utolso 20 méteren mint a vasuti kocsiké. a fékhatás hidegen "kici", forrón állati. a féktárcsákat azota a legbovlibb bakelit lemezjátszó is sztereóban játsza le. kawaszeki