Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004 márciusi számot keresd, egy zöld 10-es van az elején...
Ott jobbnak hozzák ki a kilencest, mint a 12-est!
Amúgy egy 3-4 évvel ezelőtti SBK-ban van egy ZX-6-7-9-12R összehasonlító-teszt. Magyarok csinálták és szerintem nagyon jó lett. Ha megtalálom bescannelem.
hy 9363! 12 est szeretnél venni? hm... nem beleszolni akarok csak kérdem mert 9 est szeretnél és hát nem igazán lehet összehasonlítani ezt a két mocit. haver most vett aztán rendesen összehasonlítgattuk hogy mi a helyzet, és arra jutottunk hogy full minden máshogy jön le rajt. ja azért probálgasd ki rendesen nehogy aztán ne tetszen nem leszolni szerettem volna a 12 est mert marha jo gép csak nem éppen olyan virgonc és fürge mint a 9
jok legyetek
Kösszépen az infót!
A gépedhez (Hiflo Filtro) HF 303 kell.

2000 Ft.- akárhol.
Akkor valószínű,hogy rosszul emlékszem a számára a szűrőnek,és nem 309 hanem 308.
Nem tudom milyen kell , csak azt tudom hogy most F308 as van rajta. Két alkatrészkereskedésnél is voltam és mindkettő asztmondta hogy már nem lehet kapni. az első aszittem hogy csak habisztizik hogy rámtukmálllya a drágábbat...
Nem kell szelephézagállítás miatt olajat cserélni! Champion F 309,azthiszem ez kell a kilencesre,F 306 a hatosokra.Lehet kapni,én egy autóalkatrészes cégnél szoktam rendelni,kb.2200 volt tavaly.Augusztusban adtam el a kilencesemet,holnap foglalózok le egy 12-t,2004-es.Kilencest akartam megint,de erre nem tudtam nemet mondani!
Agip Racing 10 W-60.Én ezt használtam a 6-osba és a 9-esbe is.Nem ette/mint előtte a Motult a ZX6/,és MINŐSÉG!Ha nyáron sokat kell tökölni a forgalomban eléggé túlmelegszik az olaj is,ilyenkor pedig jól jön egy olyan olaj,amelyiknek magasabb a melegoldali viszkozitása,hogy megfelelő kenést tudjon még akkor is biztosítani a motor számára.Versenypályára ez szintén igaz.És nem drága.Most csökkentette az Agip az árait elég jelentősen,most kb. 3200 ft./liter/-kedvezmény,ha van!/.Ez barátinak is nevezhető a minőségét tekintve.És mivel az olaj a motor lelke,ebből megéri mindíg a lehető legjobbat beleönteni!Legalábbis szerintem!
Szelephézagot akarok majd állítani. Érdemes utána cserélnem az olajat, vagy nem befolyásol semmit?
Én is most vettem olajat, meg "légszűrőtisztító készletett" az olaj nálam már bevált ezért vettem ezt, félszintetikus shell 10w40. 3450ft/l (olajból nem spórolunk)

Egyébként a shell forgalmazó mondta, hogy ne higyjek annak ami rá van írva,hogy szintetikus, mert egyedül a castrol állít elő 10-40es olajból szintetikusat. elmonta hogy csak miitomnmilyen viszkozitástól lehet szntetikusat csinálni vagy mi, annyira nem értem...? erről hallot már valki?

olajszűrőt viszont nem vettem mert a hozzávalót a champion már nem gyárt állítólag. ha van még az is csak raktárról maradt azt mondta a szaki egyébként 2200ft lenne. ajánlott valami más márkátt, ami állítólag "márkásabb" 3600péz körül ,de mondom az egy kicsit sok. Ti milyen szűrőt használtok és mennyiért és honnan?
Hali!

Én most tettem Fuchs oilt a gépbe, ez a kawa gyári verseny olaja.
Pár kawás haverom beszélt rá.
Nem fogy az olajból, nekem a szűrővel 3,8 L ment bele.
Mintha kicserélték volna a masinát, most vettem, nem tudom mivolt benne olajgyanánt.
10W-40 silcoline racing szintetikus 2600 Ft / L házhozszállítva.
Van Yamahás haverom Ő már minden olajat kiprópált, és mindet ette a gépe.
Ha kell megadom az olajos számát.

Üdv Jimy!
99-es zx9 blokk érdekel valakit? +titánium kipurendszer. Mennyit érhet? Műkszik, karambolos motorból van.
A 99-es kilencesen és a mostanin is 6 dugós fék volt/van de egyikkel se voltam/vagyok megelégedve. Aztán megvették a régi motort és a tulaj mindenféle változtatás nélkül meg van vele elégedve. Próbáltam gyári és fém fékcsővel is. Lehet, hogy egy kicsit nehéz a motor, de vezettem már sokkal jobb fékkel rendelkező vasat is. 1. RS250 4 dugós brembo (bármilyen tempónál emelkedik a hátulja, a csuklód hamarabb fárad el mint a fék) 2. CBR 929 4 dugós nissin (hibátlan) 3. Touno, de az már túl durva volt.
Olajból én is félszintetikusat javasolok 10W 40-et.
Bal oldali Ram -Air boxod nincs véletlenül? Ráccsal az elején! Érdekelne!
Mail címed?
Jaaaaa! Milyen méretű lapka kell!?
Bizti hogy jók a szelepvezetők? Haveromnak is azt mondták hogy OK aztán 270-nél kicsit megadta magát az M1 -en!Olyan hangja lett mintha főtengelyes lett volna,közben meg a szelepvezető darabja beleállt a dugó tetejébe! elég rendesen elintézte a hengerfejet is! Vigyázz vele! A többire összeírom az ajánlatot!
köz az infót! de hülye vagyok,tényleg emléxem már...
Ha figyelmesen végignézed a blokkot rá van írva az olajcseréhez szükséges mennyiség, szűrővel és annélkül. Általában 4l.
Ez már tényleg jó ár, csak nem típusazonos.
A tiédnek 320 a külső mérete, nekem meg 296 kell.

Típusazonosak:

Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1998 (ZX600GG)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1998 (ZX600GH)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1999 (ZX600GG)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1999 (ZX600GH)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 2000 (ZX600JJ)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 2001-2002 (ZX600JJ)
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja 2002 (ZX636AA)
Kawasaki ZX-9R Ninja 1998 (ZX900CC)
Kawasaki ZX-9R Ninja 1998 (ZX900CD)
Kawasaki ZX-9R Ninja 1999 (ZX900CC)
Kawasaki ZX-9R Ninja 1999 (ZX900CD)
Kawasaki ZZR 600 2005 (....)
Kawasaki ZZR 600 2006 (....)
Mennyi littyó olaj való a vasba? 1+ akarok venni utántöltésnek. Azt viszont eldöntöttem, saját tapasztalatból,hogy olyat veszek ami a gyári 10w40 et, és félszintetikusat. nekem a szintetikusat ette a yamahám, viszont a félszintetikusat nem. A márkán még gondolkodom...
Azt, hogy a harapos, vagy a tapados betet a jobb-e, megsem tudom kimatekolni. En egyebkent a klasszikus, azaz a tapados modszert fogom kiprobalni, szoval veszek valami puhat... A goldfren-re gondoltam en is eloszor...
Oszotm a véleményedet:) minden csupán fizika, matemetika, megtalálni a legjobb köztes dolgot...E=mxC2
Ez különben tényleg egy érdekes dolog...Mondja valakiazt hogy ha nagyobb a tárcsa akkor "jobb". Ellenpélda:2004 től a gsxr 600-on a féktárcsa 320ról 300ra csökkent. Meg hallottam, hogy a z 1000 fékeit gyengusznak itélték pedig ugyanolyan az első fékrendszere mind a kawákon 2002 után.
Irtunk fékbetétekről. "Szaklapot" olvasva mindegyikről irtak rosszat. Kinek mi a rossz, ki mit helyez előtértbe.
Nekem eddig a goldfren jött be, nem volot benne sok fémszemcse, (vagymiatökömszokottbennelenni) hanem az egész egy rozsazsines kemény massza volt. Nem is volt nagyon kemély egy szezon alatt cserélni kellet. És a legolcsóbb árkategóriák közé tartozik. Most vettem ezt a ferodo racingot. Azt már érzem amit mondtak, hogy kell neki egykét keményebb fékezés, hogy bemelegedjen, de sokkal jobb mind ami rajta volt a brc racing. Ha bemelegedett iszonyatosan fog. (azt hozzátaszem motorozási tudásom illetve tapasztalatom a többekhez képest 0) Következőnek kipróbálom a sima ferodót, meg mégegy fajtát amit jobbnak mondanak azt maradok az eggyiknél...