nekem is ez van csaqk nem racing, ugyhogy lehet ez valamivel másabb. nekem se igízán jött be, met szerintem az enyémbe meg sok a fém és ilyen buzi fémes hangot ad állandoan. Amugy a verseny betétek mindig olyanok hogy be kell melegedniük és csak akkor fognak rendesen és valószínű hogy gyorsabban el is fog fogyni. Mennyibe került?
Vettem fékbetéteket!:) 9500körül volt párja és Ferodo Racing. Az eladó figyelmeztetett, hogy igaz sokal jobb a kékhatása mind a simának, csak hidegen szinte alig fog...gondoltam leszarom:) és megveszem ezt próbának. Elég érdekes a betét szinte porlad, lehet gyorsan el is fog kopni, de próba cseresznye...használt valaki ilyet?
hy ESista! Nem ez még abszolút nem sok kilóméter föleg ennél a motornál nem! Hát igen ha ennyivel veszed akkor még sokat sokat tudsz vele menni- én olyan 60 ezer felett nem vennék motort főleg mert elég sokat is megyek. ugyh. szerintem ha valós a km. akkor nem sok
Széles utat mindenkinek
Motorvásárlás előtt állok és a neten kinéztem egy zx-9r-t (1998) és 44000 km van benne. Ezzel a kilométerrel még érdemes ilyen motort venni vagy esetleg ez már nagyon sok és ki lehet kopva.
Ha így van akkor érdekelne hogy normál módon használt motort maximum mennyi kilométerrel érdemes még mgvenni?
cadilaci!ne izgulj,semmi gáz ,a zx9 is ilyen,söt autoknál is van ilyen,de nem kinyomocsapágy,hanem a kuplung rezgéscsillapito rugoi zörögnek egy kicsit
Nyugi, nem gáz, én Simson után vettem
Yamaha szalonba bejött egy fickó, aki 20 éve motorozott utóljára, egy Verhivonája volt. Vett egy 0km-es R1-et, kifordult a négysávosra, az első lámpánál game over.
Szóval viszonyítás kérdése
Köszi h irtál
Én tegnap vettem a mocit 8500 km van benne és megijesztett h ilyen van mert egy 22 éves Yamaha Fjm volt és az ilyet sose csinált. Nagyon paráztam de most h írtad már nyugisabb vok
Köszönöm
Sziasztok!
Ne haragudjatok h zx 12 vel kapcs van kérdésem de másnál nem tom megkérdezni. arra lennék kiváncsi h a kuplung ha meleg a moci alapjáraton adhat e egy kis hangot üresbe? Ha behúzom semmi. Ez se zavaró csak érdekelne miért teszi ezt. Ha valaki írna nagyon hálás lennék. Az is érekelne h a zx9 nek nincs e hasonló zöreje. Köszi
KÖSZÖNÖM! A digitális műszer nem zavar, ilyen volt az fz6s-n is. Külsőre nagyon bejön, annyi bajom van vele -még nem vettem meg- hogy a 9-es után túl picinek érzem. A gyári kipu lesz az első amit kicserélek rajta, aztán próbálok a 185 centis magasságomhoz egy böszme nagy plexit találni. A mostanin is magasabb van. Kormányteló lenne hozzá (k7 gixer). Nagyon tetszett a 2004-es R1 de sokan lebeszéltek róla. Amikor be lett indítva a 10-es -én nem hallottam visítani a generátort- nagyon megtetszett. Minél tovább nézem annál jobban bejön a vas. 2005 után tényleg csak nehezedett, és csúnyúlt. thx again
Hát összehasonlítót nem tudok írni mert nem volt 9R-em. De nem rég rittyentettem az "oldalamra" egy kisebb kis bemutató leírást azt most be is rakom ide.
KAWASAK ZX-10R 2004
Amikor a 2003-as év végén elkezdtek szállingózni a képek az új 1000-es csodamasinákról mindenki nagy izgalomba jött. Új R1, CBR 1000RR és a már régóta várt ZX-10R. A Kawasaki már jó pár év lemaradásban volt a többi gyárral szemben, mert csak a ZX-9R-t módosítgatta nem túl nagy lelkesedéssel, míg a többiek egyre vadabb sportmotorokat hoztak ki. Itt volt hát az ideje a nagy ugrásnak.
Amikor legelőször megláttam, rögtön tudtam, hogy megszületett álmaim motorja. Maga volt a megtestesült brutalitás és szépség. Ahogy jöttek a tesztek mind igazolták az elvárásokat. Sőt! Hamar kiderült, hogy ez a motor nem kezdőknek való. Az egyetlen gépezet volt, amelyik meg tudta védeni a Masterbike-on szerzett első helyét. (Nem mellékesen a 2005-ös GSX-R 1000 ellenében tette mindezt) Viszont még a tapasztalt versenyzők is nagyon sokat estek ezzel a motorral. Ezt nagyjából 3 okra lehetett visszavezetni. A 6000-től brutális robbanásként megérkező erő és a hihetetlenül hegyes futómű(kisebb a tengelytávja mint az azonos évjáratú ZX-6R-é) párosítása egy valódi pályagépet hozott létre. Egy pályagéphez pedig jár a kormánylengés-csillapító. Ja, hogy a ZX-10R-hez nincs gyárilag? Old meg.
Őszintén megmondom a legszebb álmaimban sem reméltem, hogy valaha is szert tehetek erre a gépre. Ezért nehéz lesz elfogulatlanul írnom róla. Azért majd igyekszem.
A külsejéről nem írok semmit. Van aki szerelmes bele(ez lennék én) és van aki utálja(ők az idióták). Annyi bizonyos, hogy az újabb modellek csak egyre csúnyábbak lettek.
Akkor hát hajrá. Felpattanok a motorra. A lábam nehezen ér le róla (177cm) egy teli meg egy fél talp a kényelmes. Az üléspozíció sportos de nem kényelmetlen (már a vezetőnek). Az utas…hát az beszopta! A gyönyörűséges faridom egy valódi kínpad! Annyira széles, hogy az utas-lábtartónak kb.2cm a hasznos hossza. Ez bizony egy egyszemélyes motor. De nekem eddig kényelmesebbnek bizonyult, mint a 750K4. Eddig olyan 500km volt a legnagyobb táv amit egyszerre tettem meg vele és simán túlélhető volt. A műszerfal kicsi és full folyadékkristályos. Sokan panaszkodnak a leolvashatóságra, nekem nincs vele gondom. Ami idegesített, hogy ha fogyóban a benzin, akkor a km-számláló-óra helyén a fuell felirat villog és nem lehet eltüntetni csak időlegesen(legalább is nekem nem sikerült). Pedig van kis sárga visszajelző lámpája is. Miért nem volt az elég nekik?
Na jöjjön a blokk. A motor pöccre indul. Rögtön feltűnik egy sivító hang amit a generátor csapágyai okoznak. Gyári extra, amit 3000-es fordulattól már nem hallani. Amúgy igazi Kawasaki hangja van. A kuplung nagyon jó adagolható és finoman működik. Hiába tart a 2-es 210-ig simán elindul alapjáraton itt is. A váltó nagyon jól veszi a fokozatokat le-föl. Egy kis gyengélkedés tapasztalható 3000-3500-as fordulat között de innentől igazi sor4 1000-ként viselkedik. Villanymotorként emeli a fordulatszámot és bizony 6000-től olyat tol, hogy csak vigyorogni tudsz. Aztán 9000-nél lefagy az arcodról a vigyor mert mint ha bomba robbanna az első kerék alatt úgy jön föl az eleje. 2-ben bárhol és bármikor megcsinálja ezt 3-ban meg mikor milyen kedve van. Nagy szerencsémre majdnem vízszintesen fogom a gázmarkolatot, ezért meglehetősen nehezen tudok nyélgázt húzni rajta. Ennek köszönhetem, hogy még egybe vagyok. Amúgy a lehető legalacsonyabb fordulatról is húz, és nagyon szépen veszi a gázparancsokat. (6 fokozatban 2 személlyel emelkedőnek fölfelé 35km/h sebességgel is mentem már és csak egy kicsit berzenkedett. De aztán 45-től már semmi baja nem volt.) Én a mocit magasított MRA plexivel és Öhlins kormánytelóval vettem. Mind a kettő nélkülözhetetlen hosszú távon. (Kivétel ha nem mész 150km/h és 6000ford/min felett). Az Öhlins nekem a full betekert állapot mínusz 7-8 kattanásra van állítva. Még így is érezni a lüktetését 3-4 fokozatban is. Nem mindig de bizony biliárdasztal simaságú út kell ahhoz, hogy nyugton maradjon.
A fogyasztás 5-10l között alakul. Sima utcai használatnál 5,8-6l közé áll be ami nagyon jó pláne ha az azonos évjáratú R1-hez hasonlítjuk.
A futómű betonkemény. Rosszabb minőségű úton valódi kínszenvedés. De amit elbuksz közúton, azt visszanyered a pályán (már mint a versenypályán). A Hungaroringen 2,14-ig semmi gond nem volt vele azon kívül, hogy zabálja a gumit. A kis sugarú megfordulás is könnyebb vele mint a gixivel de emiatt kis sebességnél hajlamosabb a kóválygásra. Teletankolva 196kg és könnyűnek is érződik (10-15kg könnyebb mint az új modellek) A fékje kiváló. Nekem eléggé bent fog de onnan nem hajlandó elmozdulni. Bár igazándiból még nem forszíroztam a féktávokat vele. A csúszókuplungja az én tempómnál még nagyon szépen működik.
Mondanám, hogy miként viszonyul a többi ezres mocihoz de mivel én 55kg vagyok ezért nem volna „tiszta” a gyorsulási teszt. Na jó azért ömlengek egy kicsit.
Nem volt még motor amit ne fogtam volna meg vele a Hring célegyenesében! K7 1000 20m-ről, 07 R1 (kettőt egyszerre), a 600-750sor4-V2 1000-es motorok tulajai, meg mint ha autóban ülnének. De a 06-07-es ZX-10R-et is simán leszedem vele.270-et megyek a célvégén úgy, hogy még vehetném 50-60m-el szűkebbre a féktávot Hiába a súlyelőnyömet nem lehet 10Le plusszal kompenzálni.
Ez a motor nem kezdőknek való. Sajnos nekem sem de hát mit csináljak? A szükség nagy úr!
Aki ilyet vesz jobban teszi ha minden pénzét pályamotorozásra költi mert egyébként csak egy igen drága dísztárggyal gyarapodott. Közúton az árának jó ha 30%-át tudja az ember kihasználni. Pályán talán elérhető a 60% is. De csak! tapadós versenygumikkal!
Annyi bizonyos, hogy nem egyhamar fogom lecserélni ezt a gépet (és nem csak azért mert egy kanyi vasam sincs).
Eddig 4000km-ert raktam bele a vasba.
Tudnál összehasonlító tesztet prezentálni zx9 vs zx10 -ről? Nagyon tetszene a tizes, de nem tudom lehet-e vele napi 3-400 km-t lazán motorozni 140-200-as tempó, néha utas. Városban mennyire használható a ződség? Mivel a zx10 topic halott itt kérdeznélek. Lassan úgyis egyre többen cserélni fogják a kilencest, hátha mást is érdekel.
Vettem fékbetéteket!:) 9500körül volt párja és Ferodo Racing. Az eladó figyelmeztetett, hogy igaz sokal jobb a kékhatása mind a simának, csak hidegen szinte alig fog...gondoltam leszarom:) és megveszem ezt próbának. Elég érdekes a betét szinte porlad, lehet gyorsan el is fog kopni, de próba cseresznye...használt valaki ilyet?
Széles utat mindenkinek
Motorvásárlás előtt állok és a neten kinéztem egy zx-9r-t (1998) és 44000 km van benne. Ezzel a kilométerrel még érdemes ilyen motort venni vagy esetleg ez már nagyon sok és ki lehet kopva.
Ha így van akkor érdekelne hogy normál módon használt motort maximum mennyi kilométerrel érdemes még mgvenni?
Válaszokat előre is KÖSZ!
Még1x Köszi.
Ui: Üléspúp ügybe senki semmit?
Ninjakiller tanulhatna Tőled
Yamaha szalonba bejött egy fickó, aki 20 éve motorozott utóljára, egy Verhivonája volt. Vett egy 0km-es R1-et, kifordult a négysávosra, az első lámpánál game over.
Szóval viszonyítás kérdése
Én tegnap vettem a mocit 8500 km van benne és megijesztett h ilyen van mert egy 22 éves Yamaha Fjm volt és az ilyet sose csinált. Nagyon paráztam de most h írtad már nyugisabb vok
Köszönöm
Ne haragudjatok h zx 12 vel kapcs van kérdésem de másnál nem tom megkérdezni. arra lennék kiváncsi h a kuplung ha meleg a moci alapjáraton adhat e egy kis hangot üresbe? Ha behúzom semmi. Ez se zavaró csak érdekelne miért teszi ezt. Ha valaki írna nagyon hálás lennék. Az is érekelne h a zx9 nek nincs e hasonló zöreje. Köszi
KAWASAK ZX-10R 2004
Amikor a 2003-as év végén elkezdtek szállingózni a képek az új 1000-es csodamasinákról mindenki nagy izgalomba jött. Új R1, CBR 1000RR és a már régóta várt ZX-10R. A Kawasaki már jó pár év lemaradásban volt a többi gyárral szemben, mert csak a ZX-9R-t módosítgatta nem túl nagy lelkesedéssel, míg a többiek egyre vadabb sportmotorokat hoztak ki. Itt volt hát az ideje a nagy ugrásnak.
Amikor legelőször megláttam, rögtön tudtam, hogy megszületett álmaim motorja. Maga volt a megtestesült brutalitás és szépség. Ahogy jöttek a tesztek mind igazolták az elvárásokat. Sőt! Hamar kiderült, hogy ez a motor nem kezdőknek való. Az egyetlen gépezet volt, amelyik meg tudta védeni a Masterbike-on szerzett első helyét. (Nem mellékesen a 2005-ös GSX-R 1000 ellenében tette mindezt) Viszont még a tapasztalt versenyzők is nagyon sokat estek ezzel a motorral. Ezt nagyjából 3 okra lehetett visszavezetni. A 6000-től brutális robbanásként megérkező erő és a hihetetlenül hegyes futómű(kisebb a tengelytávja mint az azonos évjáratú ZX-6R-é) párosítása egy valódi pályagépet hozott létre. Egy pályagéphez pedig jár a kormánylengés-csillapító. Ja, hogy a ZX-10R-hez nincs gyárilag? Old meg.
Őszintén megmondom a legszebb álmaimban sem reméltem, hogy valaha is szert tehetek erre a gépre. Ezért nehéz lesz elfogulatlanul írnom róla. Azért majd igyekszem.
A külsejéről nem írok semmit. Van aki szerelmes bele(ez lennék én) és van aki utálja(ők az idióták). Annyi bizonyos, hogy az újabb modellek csak egyre csúnyábbak lettek.
Akkor hát hajrá. Felpattanok a motorra. A lábam nehezen ér le róla (177cm) egy teli meg egy fél talp a kényelmes. Az üléspozíció sportos de nem kényelmetlen (már a vezetőnek). Az utas…hát az beszopta! A gyönyörűséges faridom egy valódi kínpad! Annyira széles, hogy az utas-lábtartónak kb.2cm a hasznos hossza. Ez bizony egy egyszemélyes motor. De nekem eddig kényelmesebbnek bizonyult, mint a 750K4. Eddig olyan 500km volt a legnagyobb táv amit egyszerre tettem meg vele és simán túlélhető volt. A műszerfal kicsi és full folyadékkristályos. Sokan panaszkodnak a leolvashatóságra, nekem nincs vele gondom. Ami idegesített, hogy ha fogyóban a benzin, akkor a km-számláló-óra helyén a fuell felirat villog és nem lehet eltüntetni csak időlegesen(legalább is nekem nem sikerült). Pedig van kis sárga visszajelző lámpája is. Miért nem volt az elég nekik?
Na jöjjön a blokk. A motor pöccre indul. Rögtön feltűnik egy sivító hang amit a generátor csapágyai okoznak. Gyári extra, amit 3000-es fordulattól már nem hallani. Amúgy igazi Kawasaki hangja van. A kuplung nagyon jó adagolható és finoman működik. Hiába tart a 2-es 210-ig simán elindul alapjáraton itt is. A váltó nagyon jól veszi a fokozatokat le-föl. Egy kis gyengélkedés tapasztalható 3000-3500-as fordulat között de innentől igazi sor4 1000-ként viselkedik. Villanymotorként emeli a fordulatszámot és bizony 6000-től olyat tol, hogy csak vigyorogni tudsz. Aztán 9000-nél lefagy az arcodról a vigyor mert mint ha bomba robbanna az első kerék alatt úgy jön föl az eleje. 2-ben bárhol és bármikor megcsinálja ezt 3-ban meg mikor milyen kedve van. Nagy szerencsémre majdnem vízszintesen fogom a gázmarkolatot, ezért meglehetősen nehezen tudok nyélgázt húzni rajta. Ennek köszönhetem, hogy még egybe vagyok. Amúgy a lehető legalacsonyabb fordulatról is húz, és nagyon szépen veszi a gázparancsokat. (6 fokozatban 2 személlyel emelkedőnek fölfelé 35km/h sebességgel is mentem már és csak egy kicsit berzenkedett. De aztán 45-től már semmi baja nem volt.) Én a mocit magasított MRA plexivel és Öhlins kormánytelóval vettem. Mind a kettő nélkülözhetetlen hosszú távon. (Kivétel ha nem mész 150km/h és 6000ford/min felett). Az Öhlins nekem a full betekert állapot mínusz 7-8 kattanásra van állítva. Még így is érezni a lüktetését 3-4 fokozatban is. Nem mindig de bizony biliárdasztal simaságú út kell ahhoz, hogy nyugton maradjon.
A fogyasztás 5-10l között alakul. Sima utcai használatnál 5,8-6l közé áll be ami nagyon jó pláne ha az azonos évjáratú R1-hez hasonlítjuk.
A futómű betonkemény. Rosszabb minőségű úton valódi kínszenvedés. De amit elbuksz közúton, azt visszanyered a pályán (már mint a versenypályán). A Hungaroringen 2,14-ig semmi gond nem volt vele azon kívül, hogy zabálja a gumit. A kis sugarú megfordulás is könnyebb vele mint a gixivel de emiatt kis sebességnél hajlamosabb a kóválygásra. Teletankolva 196kg és könnyűnek is érződik (10-15kg könnyebb mint az új modellek) A fékje kiváló. Nekem eléggé bent fog de onnan nem hajlandó elmozdulni. Bár igazándiból még nem forszíroztam a féktávokat vele. A csúszókuplungja az én tempómnál még nagyon szépen működik.
Mondanám, hogy miként viszonyul a többi ezres mocihoz de mivel én 55kg vagyok ezért nem volna „tiszta” a gyorsulási teszt. Na jó azért ömlengek egy kicsit.
Nem volt még motor amit ne fogtam volna meg vele a Hring célegyenesében! K7 1000 20m-ről, 07 R1 (kettőt egyszerre), a 600-750sor4-V2 1000-es motorok tulajai, meg mint ha autóban ülnének. De a 06-07-es ZX-10R-et is simán leszedem vele.270-et megyek a célvégén úgy, hogy még vehetném 50-60m-el szűkebbre a féktávot Hiába a súlyelőnyömet nem lehet 10Le plusszal kompenzálni.
Ez a motor nem kezdőknek való. Sajnos nekem sem de hát mit csináljak? A szükség nagy úr!
Aki ilyet vesz jobban teszi ha minden pénzét pályamotorozásra költi mert egyébként csak egy igen drága dísztárggyal gyarapodott. Közúton az árának jó ha 30%-át tudja az ember kihasználni. Pályán talán elérhető a 60% is. De csak! tapadós versenygumikkal!
Annyi bizonyos, hogy nem egyhamar fogom lecserélni ezt a gépet (és nem csak azért mert egy kanyi vasam sincs).
Eddig 4000km-ert raktam bele a vasba.