Így van igy sikerült a vásárlás igazábol nem akartam 9est max 600ast de jó áron volt és ez lett! LEhet ezzel is okosan közlekedni!Amugy gyönyörű a 10esed legszebb széria!
Szeasztok!Na ma mentem a motorral egy kis kört sajnos még jogsi nélkül ezért mentem csak kicsit!Raktam is fel videót ha valakit érdekel nem nagy szám mert szar am inőség de a hangja az jó lett!Üdv mindenkinek!
2 rajta van a motoron azt mondtam h kipróbálhatod, a másik 2-őt én is csak kapnám... Inkább hagyjuk, segíteni akartam. Azt is mondtam, hogy van más motoré olcsón, az meg nem tetszett h dolgozni is kell vele. Akkor mit akarsz?! Én el fogom adni a vasat kopott tárcsákkal, mert ha lecserélem akkor se kapok érte többet. Ha valakinek van olcsón 1 pár első fékbetétje érdekel.
Mondtam is, hogy kell, de nem igazán akartál garanciát vállalni a dologra.
Nem gondolom, hogy meg akarsz tőle szabadulni, de égettem már meg a kezemet elég rendesen, a motoros összetartásban bízva.
a dugo érdekel . gyűrűm , csapszegem van. a hengerfejemet egy leszakadt szelep mattolta. kibányászom a gyertyát és a hajlott szelepeket és megy a heggesztőbe. a kuka négy szelep helyére keresek alkatrészt. kell még pár belső alkatrész. ha van bontott cucod irj. a főtengely még nincs meg, valahol pécs környékén egy import zx9b-böl kiesett egy blokk, tud-e róla valaki? nekem van feleslegbe féktárcsa, kuplung munkahenger,elektromos küty-müty, kipufogo leömlö-gyüjtő sor.miegymás-lim lom.
üdv! a kawaszeki@citromail.hu- ra tudsz e-mailt dobni,30-3644-880 telon pedig elérsz. más. a zx12-esek tényleg iszákosok, de pl. a szerelöm most vett egy kipufogogáz mérő kütyüt és egy 12-es fogyasztását ami 7.5-ről indult lefaragta 6l re. a zx10-esek bitang joszágok, csak ne egy tuningoltat fogj ki. ha a motor tiltását kitolták okosba a gyári érték fölé akkor számithatsz rá hogy a belső generátor felrobban és a mágnes szilánkok tuti eljutnak a főtengelyhez. a kakasdi bontovicsban 250-ről már 300 kilora ugrott a 10-es blokk ára. egy csengeri kawás ismerős 9-esről ült 10-re, a 9-es stabil és kényelmes volt, na meg sulyos, a 10-től fáj minden testrésze és erős szélben 80-100-as tempoban vitorlázik az uton, mivel nincs sulya a 10-nek. a 9-esel ilyen problem nem volt, de mániákusan a 10-est hajtja. bolond "beteg" motor.
Ja,és a fogyasztás/zx12/!Kikérdeztem a tulajokat.Átlag 8,de ezek a 2004-esek!Ha nagyon ütöd 9 - 10,de 11-nél többet nem tudtak még velük megetetni.Azt is autópályán,ami kifért a csövön tempónál.Ők mondták,én elhiszem,mert egyikük sem egy Háry János!
Helló!Én egy 2004-es tizest próbáltam.Ideges tipus,és állandóan emelte az elejét intenzív gyorsításnál.Ma délelőtt motoroztam egy 2004-es gyártási évű 12-sel.Sokkal simább,kezesebb,és b.szottul tól!Van kotta benne elég,a súlyából semmit nem érezni,de maga a motor nagy.Hosszú.Ez fura,szokni kell.Szombaton is próbáltam egyet/zx12,2004.X./,azon Muzzy rendszer volt.Az még jobban belendült!Nagyon picit elkönnyül az eleje ha cibálod,de nem vészes,határon belüli!Szerintem közútra alkalmasabb a 12.És kényelmes.De rögtön utána átültem egy KILENCESRE,és az sokkal jobban tetszik továbbra is attól függetlenül,hogy gyengébb!
Köszi a választ.Már csak azért kérdeztem mert őszig kihúzom a 9 essel addig megszokom,utána meg leakarom cserélni vagy 10 vagy 12 re de sajna nekem nincs viszonyítási alapom.Bár a 10 es jobban tetszik.Egyenlőre még szokom a 9 est 15 év után még ez is erősnek tünik.
Nem mentem 12-el. Abban biztos vagyok, hogy a 12R sokkal nyomatékosabb főleg alul. Viszont plusz 50kg ennél fogva a gyorsulásuk kb. ugyan olyan lehet. Viszont a ZX12R jóval iszákosabb. De ez magánvéleményem és nem a tapasztalataimon alapul.
Nekem volt olyan hogy lemerült az akksi, és betoltam. Előtte nem nagyon mentek a műszerek nekem sem de utána igen. Amikor már megy a motor akkor a generátor termel eleget, onnantól kezdve nem lehet az a baja hogy gyenge az akksi. Ez valami más probléma lehet.
Hacsak nem arról van szó hogy a saru nem érintkezik az akkuval. Nézd meg a sarukat, tisztítsd le őket és kend be valami grafitos kontakt spray-vel. Persze lehet hogy tök más probléma, de legalább ezt kizárod. :-)
Azon vagyok. Viszont oda kellene érte adnom a 2005-ös FZS 1000-t(vagy az árát) és a jó kis kilencesemet.
Viszont a szinét leszámítva nagyon tetszik. Azt egy huszasból meg tudom oldani matricával együtt. Annyira szép hangja volt...
Azt mondják a 929 tartósabb, de amikor beindítják őket mindből qva nagy fémes kattogás jön elő...
Viszont a futóművük sokkal jobb mint a kawáé. A hét végén néztem egy gyönyörű állapotú 2005-ös 10-est. Végre találtam egy kereskedőt aki nagyon korrekt. Ha elcseréltem a motoromat megadom a címét. Addig nem, nehogy elvigyétek a szép tizest. Még a féktárcsa sincs rajta elszineződve!
kb. 10 nappal ezelott arra lettem figyelmes, hogy a hofokjelzo osszevissza ugral, hulyesegeket mutat. nem tudtam mire velni a dolgot. tegnap viszont doglott akksi szindroma allt be, nem indult be a gep. pedig vasarnap este meg ment (azota kicsit lehult az ido). miutan bebikaztam, elmentem valahova (50km), ahol leallitottam par orara majd ismet inditani akartam. nyekk-nyekk, nem roffent, vegul semmi. be kellett tolni.
Kerdes: Mas is eszrevett olyat, hogy mielott az akksi megdoglik, a muszerfal elkezd hulyeskedni? Szerintem ez normalis dolog, de lehet hogy valami mas gebasz van pl. zarlatos valami...
Nem gondolom, hogy meg akarsz tőle szabadulni, de égettem már meg a kezemet elég rendesen, a motoros összetartásban bízva.
De occsóért!
Hacsak nem arról van szó hogy a saru nem érintkezik az akkuval. Nézd meg a sarukat, tisztítsd le őket és kend be valami grafitos kontakt spray-vel. Persze lehet hogy tök más probléma, de legalább ezt kizárod. :-)
Viszont a szinét leszámítva nagyon tetszik. Azt egy huszasból meg tudom oldani matricával együtt. Annyira szép hangja volt...
Viszont a futóművük sokkal jobb mint a kawáé. A hét végén néztem egy gyönyörű állapotú 2005-ös 10-est. Végre találtam egy kereskedőt aki nagyon korrekt. Ha elcseréltem a motoromat megadom a címét. Addig nem, nehogy elvigyétek a szép tizest. Még a féktárcsa sincs rajta elszineződve!
kb. 10 nappal ezelott arra lettem figyelmes, hogy a hofokjelzo osszevissza ugral, hulyesegeket mutat. nem tudtam mire velni a dolgot. tegnap viszont doglott akksi szindroma allt be, nem indult be a gep. pedig vasarnap este meg ment (azota kicsit lehult az ido). miutan bebikaztam, elmentem valahova (50km), ahol leallitottam par orara majd ismet inditani akartam. nyekk-nyekk, nem roffent, vegul semmi. be kellett tolni.
Kerdes: Mas is eszrevett olyat, hogy mielott az akksi megdoglik, a muszerfal elkezd hulyeskedni? Szerintem ez normalis dolog, de lehet hogy valami mas gebasz van pl. zarlatos valami...
Van még egy k4 1000 komplett hátsó futóművem is eladó.