Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv! 45 ezer két kifogástalan tárcsáért ,amit csak fel kell csavarozni,sok! a két centi (nem mm) az a sokk! a 95-ös zx900b-m 280-at megy jo kompresszioval, gyári áttétellel,nyitott yoshimurával, gyári vezérmütengelyel. a haver ugyanilyen kawa-ja csak amerikás verzio más vezérmütengelyel viszi a 300-at utcai yoshimurával,kicsit kopott pillangoszelepes karbival. csak 1db art 919 feliratu dugattyu hiányzik és 2db szivo 2db kipufogoszelep. de azért keresni fogom azt aki hengersort ajánlott.a 30-3644-880 telon elér az akinek alkatrész kellene. kawaszeki ime egy kép a lomom rol!
Gratula, vigyázz rá.
Sziasztok!
Új taggal bővült a fórum.
A gépet nemrég vettem, nagyon vaddisznó, 97-es.

Üdv!
Ferodo.Én is azt használtam,kedvezménnyel 11500 volt a két pár előre tavaly nyáron.És jó!
A CBR929 is jó moci, biztos sok mindenben jobb, de nyers erőre sehol sincs a ZX-hez képest . Ja a ZX karbis, 30 köbbel kisebb, nincs exup-szelep+ egyéb szarságok oszt mégis A behazudott 147 ló (CBR) vs 144 (ZX) mérve kicsit másképen mutat.
érdekelne az a dob mindenképpen. kb ára? irj telefonszámot és felhívlak
Kösszépen! Megnézetem az árát is ez igy már baráti!
Az Imetet felejtsd el, meg a HJC-t is. Ha az a gyerek van még ott, aki pár éve, az egyforintért még a saját anyját is megbaszná.
Fékbetétet legolcsóbban a Startnál vagy a Pink Motorstól tudsz venni/rendelni. A Ferodo márkájú nekem bejött, az AP Racing viszont egy kalap szar.
40000? az aztán a lehúzás
A gixerembe annó tavaly 40 000 volt a gyári betét. De most a Tizedesbe is 20 000-ért veszek.
Az én "gyenge" Hondámba is kb ennyibe kerül a fékbetét.
Más téma... rendeltem pestről az üllői úti IMETből csajénak egy sisakot. Pénteken fölhivott az ipse, hogy mehetek érte. Fől is mentem pestre erre az eladó közli velem hogy bocs, eladta! úgyhogy vagy rendelek másikat és megint várok3 hetet, vagy van másik színben...csak 4 rugó volt az utam.[O14
Godoltam,hogy akkor nézek már első fékbetéteket hogy ne legyen felesleges az utam. LUKAS fékbetét egy pár 13 rugó. Ezt kicsit drágállottam, meg elég vékony rajta a szinter...sportmocim még nemvolt,ugyhogy lövésem sincs mi mennyi, azt hallotam,hogy a gyári betét is 13 rugó...Ti mennyiéért szoktátok szerezni és milyet? Azt hozzá kell tennem, hogy eddig én goldfren betéteket használtam, igaz néha kicsit nyúlott meg gyorsan is kopott, de legalább nem ette meg a tárcsát , illetve nem szoktam páyázni...A másik meg aztértsem vettem meg mert ki volt írva hogy minden mocialkatrész akciós... és azt véletlenül nem számította be...egyszóval: KAPJÁK BE! tudom mindenkinek szeretettel ajánlani az üzletet....
Nem hiszek.. ......nagy különbség nem lehet, 1-2 lovat meg nem veszek észre..
tűnt... Kawa powa rulez higgy nekem.
Ezt nem tudom, egyedül egy 2000-es évjáratúval mentem és az nem tűnt erősebbnek....
Jól van na azért nem kell megsértődni. De egy azonos évjáratú ZX-9R-hez képest elég harmatos a blokkja ezt neked is be kell ismerned.
ddt500, köszi
Kössz a választ.
Ha valakit érdekel sportdob, lesz egy eladó olcsón. Suzuki gsxr gyári alu dob, belül saválló perforált cső. zx-re átalakítva. Műszakira is jó.
Ha rövidebb lesz az áttételed nem fog sokkal jobban gyorsulni 100-ig, mert csak elforog a gumi, meg állandóan ágaskodni fog. Ráadásul meg fog nőni a fogyasztásod is, ami bó 300 ft-os benzinárnál nem elhanyagolható. Talán annyi előnye lesz, hogy városban nem kell visszaváltani 3.4.-be hanem 5.-6.-ba mehetsz, és előzésnél se kell majd váltani.
Amúgy még mindig árulom a kilencest. 2000-2001-es modell 2002-es gyártású, 32000km van benne. Tavaly 1 hónapot volt használva, év elején le lett szervizelve (olaj, szeleph, új gumi, stb.).
Van még első fém fékcsövem is eladó.
Én nem vettem észre nagy különbséget. Ez talán egy kicsit jobban tapad (metzeller mez4, és dunlop d207gp volt), kicsivel hamarabb rá lehet tekerni a gázt kanyarban. Elég sokat járok két személlyel (140), így még kisebb a különbség. Állítólag pályán van nagyobb eltérés. Nem izgat. Vizen lehetne még rosszabb, de a másik is kipörgött 160 körül ha egyedül ültem rajta és odahúztam. Ha nincs 2 bar felé fújva, akkor tényleg nehéz vele borogatni.
Én se akarok allandóan fulgázon járni de egyszer csak kipróbálom a végét amúgy meg szerintem is magát a motorozást kell szeretni.
Én nem tudom, de 270-280-at már mentem vele, de szerintem simán vinné a 3kilót.
sziasztok
én csak nézek itt,figyelek,tanulok!még soha nem mentem többet 240-nél...valahogy nem vonz a száguldozás,inkább a gyorsulását élvezem!nagyon gyengusz motoros vagyok,se egykerék,se stopi,se gumifüstölés...jól jár majd aki megveszi a motoromat,ha eladom egyszer,mert ez nagyon lightosan van használva.Ebben az évben még nem mentem vele talán még 1000km se...tényleg gondolkodom,hogy eladom majd,mert időm egyáltalán nincs rá,van,hogy egy hónapig sincs beinditva...Ez azonban nem hirdetés,egyenlőre még marad,mert azért néha olyan jó megtalálni!neketek jó motorozást,menjetek helyettem is,csak vigyázni magatokra!
Én nem vagyok egy száguldozó tipus csak azért kíváncsi vagyok mit megy a gép végre legalább egyszer utána meg nyugi lessz.Amint írtam az enyém egy 98 as nyitott dobbal szélcsendbe 290 et mutatott az óra és még volt gáz ment is volna .Amúgy meg 80 kg vagyok az igaz hogy olyan picire húztam magam amenyire csak lehetett.