Nekem is az a gyanum, h az utolso szerianal megtett nyomatekgorbe egyengetes (tomegnovelessel ertek el), az bizony kisse a vegsebesseg rovasara ment. igy, hogy magasabb es nehezebb is vagyok Nalad es 190-es gumival, gyari attetellel hajtottam a motort (bar teljesen vegig nem hajtottottam el), szerintem 290 kornyeken lenne vege a mocinak, talan kicsit alatta is. 280-nal meg ment egy kicsit, de szerintem 300-at mar nem tudna elerni. felenk nincsnenek egyenesek, az embernek csak pillanatyni ideje van az orara pillantani. 280 korul lattam rajta nehanyszor, tobbet nemigen. nem maradt hely, mert elozni kellett es/vagy jott a kanyar. nyugodt vagyok, tudja azt, amit kell. vagy legalabbis majdnem. csak azert erdekel, hogy tudjam: a motor rendben. egyebkent, ha csak 220 lenne a gyari vegsebesseg, az nem bantana. cserebe gyorsulhatna jobban is. mondjuk ketszer.... le fogom en roviditeni szepen...
Szóval. Az enyémen a "tuning" a zx7r dob, a dob előtti szűkítő kiszedve, amikor mértem még 180-as gumi, gyári áttétel, magasított plexi, süllyesztett indexek 29,000km. 95 kg vagyok, 185 cm magas. A vége autópályán oda-vissza mérve több helyen is de nem lejtőn(Pest Debrecen) kerek 300, a mutató éppen a pirosnál. Teljesen hasalni kellett, 280 után lassabban kúszott fel a mutató, végig nyelezve autópályán 15 liter körüli fogyasztás, amúgy 5,2-6 (Mol vagy OMV 95-ös). Legutóbb esso-s benzinnel 7 liter túrás tempóban és alig ment, tankolás után megint ok. A shell se jó felénk, abból is többet eszik. Fújtasd fel a gumikat 2-2,3 barra és jó lesz az. Hasalni kell rendesen, térdet nyakat mindent jól behúzni. Aztán meg csodálkozni, hogy milyen lassú a 180... Amúgy a 2000-2001-es típus megy a legjobban, ezeket használták gyorsulási versenyeken is a legtöbbet. Az se baj ha jó állapotú a motor, de egy gyengébb motornak is fel kell pörögni 270-280-ig. A 99-es nem megy ennyit, a legutsót és a fordított telósokat nem próbáltam. 929-es cbr-től sokkal jobban megy. A levegőszűrő is gyári.
na meg a légellenállás. Egy 190centis nagyadarab széles pilóta negyedannyira sem búik el a plexi és az idomok mögött, mint mondjuk egy 160centis kákabélű.
Furti2!
egyebkent, nem az a erdekes, hogy mennyit csal, hanem az, hogy mivel mindenkie egyforman csal, mindenkinek ugyanannyi kell legyen a vege. ha XY motorja 300-at megy ora szerint, akkor a masik motor is kell menjen annyit. ha nem megy, akkor valami kulonbseg vagy gond van. szeretnenk megtalalni az okokat. ezert beszelgetunk rola. a vegsebesseg az egyetlen dolog, amivel a motor teljesitokepesseget realizalni lehet, ezert ezzel foglalkozunk. ha pl. seducertt-nek megy 300-at, nekem nem, akkor nalam vagy problema van, vagy bena vagyok, vagy neki tuning van benne. ezt kell tiztazni.
Olvasgatom ,hogy foglakoztat titeket ez a végsebesség, óracsalás stb téma...az a kérdés merült föl bennem, hogy akkor most "mikortól" csal az óra? Ha óra szerint mentem 200atakkor lehet hogy csak 170volt? Gondolom ha 50nel megyek akkor nem 30 al megyek....) vagy akorhogy is van ez?
Kulfoldon voltam, most olvasok vissza. Uj emberunknek gratulalok a motorjahoz, nagyon jonak tunik.
Vegsebesseg: MOTOCYCLE CONSUMER NEWS 2002:
- mert teljesitmeny (a hatso kereken) 121 LE
- mert vegsebesseg: 268km/h
- akitol a Muzzy-t vettem versenyzo, bemerettek a motort tuning elott es utan. a gyari gep 272-t ment, tuningolva sem erte el a 300-at.
- az en motorom 5000 fordulaton pontosan 120km/h-val megy 6.-ban az ora szerint. az ora szerinti 300km/h-hoz 12500 fordulatra lenne szukseg. meg mindig nem volt alkalmam talalni egy eleg hosszu egyenest (felenk nincs), de erzesem szerint nem porogne el eddig. minden gyari.
Akiknek ora szerint 300-at repeszt az gyari, vagy tuningolt? (A nyitott dob is tuning.)
Furti2!
egyebkent, nem az a erdekes, hogy mennyit csal, hanem az, hogy mivel mindenkie egyforman csal, mindenkinek ugyanannyi kell legyen a vege. ha XY motorja 300-at megy ora szerint, akkor a masik motor is kell menjen annyit. ha nem megy, akkor valami kulonbseg vagy gond van. szeretnenk megtalalni az okokat. ezert beszelgetunk rola. a vegsebesseg az egyetlen dolog, amivel a motor teljesitokepesseget realizalni lehet, ezert ezzel foglalkozunk. ha pl. seducertt-nek megy 300-at, nekem nem, akkor nalam vagy problema van, vagy bena vagyok, vagy neki tuning van benne. ezt kell tiztazni.
Kulfoldon voltam, most olvasok vissza. Uj emberunknek gratulalok a motorjahoz, nagyon jonak tunik.
Vegsebesseg: MOTOCYCLE CONSUMER NEWS 2002:
- mert teljesitmeny (a hatso kereken) 121 LE
- mert vegsebesseg: 268km/h
- akitol a Muzzy-t vettem versenyzo, bemerettek a motort tuning elott es utan. a gyari gep 272-t ment, tuningolva sem erte el a 300-at.
- az en motorom 5000 fordulaton pontosan 120km/h-val megy 6.-ban az ora szerint. az ora szerinti 300km/h-hoz 12500 fordulatra lenne szukseg. meg mindig nem volt alkalmam talalni egy eleg hosszu egyenest (felenk nincs), de erzesem szerint nem porogne el eddig. minden gyari.
Akiknek ora szerint 300-at repeszt az gyari, vagy tuningolt? (A nyitott dob is tuning.)
Vérestorkú pályaszétesikszer
Megkergetlek
Úgyhogy nem lenézni a Kilenceseseket, mert megkerkeglek az RR-rel
Zixkilenc-hez fuchs silikon racing 10W-40 sintetic, a gép 1997-es.
Jó ez az olaj?
Köszi!