Az eredetiségvizsga kipipálva A moci tiszta mind a patyolat:) már a nemen is van...egyébként akitől vettem elmondása szerint egy árverésen szerezte. Valószínű lizing miatt lefoglalt motor lehetett. Egyébként teher és permentesen vettem, szóval tuti tiszta. Azt meg tudom hogy occsó vót,hisz azé vettem: egyébként könnyen utánjárhatnék a multjának de annyira nem édekel, az a lényeg hogy az enyém:)
Igazad van egyébként, gáz az ha a vázat már festeni kell. Csak úgy gondolom,hogy le sem kelett volna festeni az azon lévő karcolásokat, csak a motor állapotából ítélve a kinti tulajt vagy zavarhatta a karcolás és saját maga miatt megcsinálta vagy eladákor lett "sérülésmentes".Vannak emberek pl. én is, idegesítenek az esztétikai dolgok. Ma megnézte basi2 és ...szerinte jó vétel volt. De bírom a kritikát .
Egyébkét elszomorító állapotú zx9-ek vannak az országba...eszembe jutott mikor láttam őket, hogy ez biztos ninjakilleré volt .
Ma voltam 2 személlyel pályán, és hatodikban nem pörgött 10 000 fordulat fölé, nyélgázon. Igaz hogy ketten voltunk meg az alsó idom le volt szedve. Ez normális?
Gratula a motorhoz, de én soha nem vennék olyan motort ami annyira tört, hogy a vázat is festeni kelljen. Én is úgy kezdtem hogy jódarabig nem forgattam 8000 fölé. Néha meg kell járatni 200-as tempóval (csak néhány km-t) aztán sokkal jobban reagál a gázra!
Gratula!
A Kawák tényleg csörögnek, a benzincsapnak a tekerője meg szinte mindegyik kilencesen lett már pótolva egyszer :)
Az a titka, hogy a műanyag tekerőnek a csavarját bekened menetrögzítővel, és nem fogod elhagyni.
Sziasztok!
Jelentem nektek, hogy új taggal bővültetek A paripa egy 2006 ban németből behozott 2000-es lila -kék fényezésű szinte szalonállapotban lévő motor 46000km-rel. Majd rakok fel róla képeket. Szinte mindene gyári, egyedül a hátsó farokidom alatt van leszedve a gyári sárvédő és berakva valamilyen sport alu rendszámtartó és akutartóis egyben, de nagyon igényes portéka! Plusz a gyári plexi le lett cserélve valmi lila sportplexire. Még a matricák is gyári szinjácósak. Egyébként a moci csak egyszer csúszhatott egy lájtosat a bal oldalára, de nagyon szépen helyre lett hozva, az idam alatti szivacs hiányából illetve a kuplungkar és az oldaldekni horzsolásból valamint a váz fényezéséből-egy kis gittelést lehet látni- lehet övetkeztetni hogy lájtosat csúszhatott.
Már pár éve motorozok, de nagy ccm-es sportmocival még nem mentem. DURVA! Egyenlőre ennyit mondhatok...illetve még annyit, hogy kőkemény Egyenlőre még magázom.
tapasztalat a vasról:xjr yamaha illetve a suzuki marauder után elég zajosnak tűnik a járása, de hozzáértők megnyugtattak, hogy ez kawasaki! illetve tegap pont beettem,hogy nincs rajta semmilyen benzinszint érzékelő. -azt lehet egyik sportmocin sincs:)-A benzincsapom meg vagy lelopták vagy a tank eszedésekor letörhették, úgyhogy maradt a telefonos segítség
Pár kopó alkatrészt cserélnem kell, illetve szeretném ha hozzáértő tag egy pillantást vetne rá pl:bazsi2 ugyanis egy városba lakunk mocija képének a hátteréből gondolva-Mór- meg infóznám,hogy mit honnan érdemes szerezni. már a telószámát is sikerült kiderítenem de sajna ki volt tegnap kapcsolva?
Széles utat!
Na most nemtudom hogy kinek higyek mert az órám 290 et mutatott és még volt egy pici gáz vagyis ment volna még.Amúgy szélcsend volt és egyenes úton mentem.
Nem esküszöm, mert már egyszer megégettema kezem
Nem üt, az enyém fenn van a motoron, kipróbálhatod, a másikat nem próbáltam, a haveromnál van. A többit meg azért ajánlottam, mert olcsót akartál, de azok ütnek vagy 2 centit.
Milyen áttételed van Neked, hogy a célegyenesben hatodikban el tudod érni a 10ezret? 13-48-as?
Irreálisan olcsó volt
Egyébkét elszomorító állapotú zx9-ek vannak az országba...eszembe jutott mikor láttam őket, hogy ez biztos ninjakilleré volt .
A Kawák tényleg csörögnek, a benzincsapnak a tekerője meg szinte mindegyik kilencesen lett már pótolva egyszer :)
Az a titka, hogy a műanyag tekerőnek a csavarját bekened menetrögzítővel, és nem fogod elhagyni.
Jelentem nektek, hogy új taggal bővültetek A paripa egy 2006 ban németből behozott 2000-es lila -kék fényezésű szinte szalonállapotban lévő motor 46000km-rel. Majd rakok fel róla képeket. Szinte mindene gyári, egyedül a hátsó farokidom alatt van leszedve a gyári sárvédő és berakva valamilyen sport alu rendszámtartó és akutartóis egyben, de nagyon igényes portéka! Plusz a gyári plexi le lett cserélve valmi lila sportplexire. Még a matricák is gyári szinjácósak. Egyébként a moci csak egyszer csúszhatott egy lájtosat a bal oldalára, de nagyon szépen helyre lett hozva, az idam alatti szivacs hiányából illetve a kuplungkar és az oldaldekni horzsolásból valamint a váz fényezéséből-egy kis gittelést lehet látni- lehet övetkeztetni hogy lájtosat csúszhatott.
Már pár éve motorozok, de nagy ccm-es sportmocival még nem mentem. DURVA! Egyenlőre ennyit mondhatok...illetve még annyit, hogy kőkemény Egyenlőre még magázom.
tapasztalat a vasról:xjr yamaha illetve a suzuki marauder után elég zajosnak tűnik a járása, de hozzáértők megnyugtattak, hogy ez kawasaki! illetve tegap pont beettem,hogy nincs rajta semmilyen benzinszint érzékelő. -azt lehet egyik sportmocin sincs:)-A benzincsapom meg vagy lelopták vagy a tank eszedésekor letörhették, úgyhogy maradt a telefonos segítség
Pár kopó alkatrészt cserélnem kell, illetve szeretném ha hozzáértő tag egy pillantást vetne rá pl:bazsi2 ugyanis egy városba lakunk mocija képének a hátteréből gondolva-Mór- meg infóznám,hogy mit honnan érdemes szerezni. már a telószámát is sikerült kiderítenem de sajna ki volt tegnap kapcsolva?
Széles utat!
Nem üt, az enyém fenn van a motoron, kipróbálhatod, a másikat nem próbáltam, a haveromnál van. A többit meg azért ajánlottam, mert olcsót akartál, de azok ütnek vagy 2 centit.
Vagy nem ugy van?
Mondj vastagságot és esküdj, hogy nem üt.
Ha nem rá való, akkor mit kezdjek vele?
98-2003-as kellene.
45 egy pár használt tárcsáért brutális ár.
Mérjétek le tutira, hogy az átmérő: külső 296 mm, furatok 5x10,5 mm legyenek.
Üdv,
Zoli