Először nézd meg az üres kapcsolót!
Amúgy gyors tesztnek az is jó ha az üres kapcsolóról lehúzott kábelt letesteled a blokkon. Ilyenkor az üresnek világitani kell! Persze gyújtáson!
Szia a generátortól megy egy kábel köteg felfele az önindító felett csatlakozik egy csatiba nézd meg ott nem e ősze van olvadva a csatlakozó mert az üres vezetéke is abba a csatiba megy ,legalább is 2002 nél így van .
Tedd üresbe és multiméterrel nézd meg működik e az üres visszajelző! Húzd le a kábelt. Multiméterrel ellenőrizd működik e a kapcsoló! Üresben az érzékelő és a blokk között nem lehet szakadás! Amint berakod sebességbe szakadást kell mérned!
Azért indul kuplungal mert nem érzékeli hogy üresben van!
Ki kell mérni hogy a z üres kábel nem e szakadt! Nézd végig az izzóig! Ha jó akkor az érzékelőd szar! Az üres jeladó kábel elágazik! Egyik vége az üres lámpa a másik pedig a biztosíték dobozba egy diódára megy.
Basi! Ha nem világít az üres "N" visszajelzőm akkor hol a hiba? Égőt megbnéztem,,jó! Lent a váltóba a rádugós kis saru helyén...
Hja,,és hogy a jó annyába van ugy bekötve hogy sztenderen leáll,nem is indul úgy,,,na meg csak kuplungal indul...
Abban 90 ezer van!