Na akkor most kinek nagyobb a farka ? Kezd egy kicsit oviba átmenni. De ez jó mert úgy is unatkozom Szóval amikor Bogyesz elment akkor Rossi egy kicsit kicsúszott de Szeki gyorsan reagált és befogta az élmezőnyt.
nem volt szó versenyről Szeki olyankor nem igy megyek max ugy mint az R1-el hazafele,ahol még a volt gazda is aggódott te montad hogy kanyarba toltál le a vizgumikkal hol ott én csak el huztam a száját és be vártalak a kanyarba majd figyel legközelebb a technikámat versenynél nem csak bebujok a pupos mögé,de a lábam is a hátsó lábtartón............majd figyeld és akkor huzd el a száját te is
Nem is kicsi pályára gondoltam hanem pl a ringre. Ha azt veszed alapul hogy két egyforma tudású pilóta ül a motorokon akkor pörgetheted te a kicsit hidd el. De mint már párszor írtam legtöbbször nem a teljesítmény számít hanem a pilóta.
a 750-es komám mellé oda állok egy 750-essel de jelenleg nincs hadrafogható
a tied k4 750 az enyim k99 600 150 kontra jó esetben 109 LÚ súlyra 170 vs 210 kg. tehát palyti nem vagyunk egy súlycsoportban, nem is lehetünk ellenfelek nem is versenyezni indultunk tehát elgondolkodom azon amin felesleges :te versenyeztél velem ? vagy mással? akkor rossz helyen voltál rossz időben azt gondoltam motorozok nem versenyzek, még józsit sem nevezhetem ellenfélnek mert neki 636 a kawa.
hmm , akkor te mit is akartál kivágni a rezet kivágtad
Tisztába vagyok a hatszázas előnyével én is helyből jobb időt mentem kecsón vele. De gondolom a srác nem pályázáshoz keres motort . Utcán meg dobálhatod a sebességeket ha menni akarsz. Ezért mondtam hogy egy 750 es kawa bejönne, De mivel nincs ezért marad a kilences, van erő nyomaték előzéshez és hosszabb utakra is elvisz kényelmesen. Csak a mai Magyarországon az számít kinek erősebb a motorja. Én meg pont leszarom mert tőlem előzhet a rizskájha hatos kanyarokba utána úgy is megfogom. És ennyi.
lehet veretni a 600 -al is, féktávon meg visítva nevetsz mikor húzol el a tankerek mellett. kanyarban meg 8-14 e -ig tied az út, húzod neki mint a bolond a többiek meg csak centizgetik a gázkart mikor kevés mikor sok. a 600 -ast ráteszed az ívre és tekered neki.
Szerintem felesleges arról vitatkozni hogy ki hogy megy az utcán ott nem a bátorságról és a tudásról van szó full gáznál hanem az őrültségről. Mivel az eredeti kérdés a 600 kaváról kontra suzuki volt. Poén hogy ezt egy kilences fórumba tette fel. Én a helyében inkább a hatosokhoz kopogtattam volna be.
na most én el árulom a nagy titkot amit a mester nem mer Szekibácsi mikor ment a 750-nel aszonta mikor vissza jött,de téleg aszonta hogy egy pár nagyokosnak le esne az álla,és csak a hátsó ledes lámpát látnák na meg montam..........kimontam az igazat.......mehettek a tökömbe a kilencázasotokkal hát egy 150lovas 170kilós motortól mit akartok? na puszcsi jányok
te Szeki én a mutkor is már nem is láttalak beneteket a tükörbe irtad itt nekem hogy majdnem belémjöttél csak nem válaszoltam hogy lenyen lelki békéd este aludni én abban a bizonyos kanyarban le lasitottam,hogy végre valaki utólérjen,és az pont te voltál mert már keztem aggódni hogy toljátok a motort mint a 750-es komád F.gyarmat-csenger és 2 szál cigit szivok el mire utól ér
mna itt kezdődnek el majd a gondok. egy hétvége engedd el a hajam 2 hét várakozás hogy mi sikerült mi nem ha jól fog dolgozni a rendszer április végére sok üres pénztárcát nyalogató motoros lesz, és még több eladó jármű amit nem eladni akarnak majd hanem megszabadulni tőle. ma is hallottam h.böszörményben hogy már tesztelték a technikát, biztos lesz pár rájder aki egy két csapatásra meghagyja a balhé kedvéért a verdát de aki nyomja élesben az pár csekk benyalása után feladja, az gáz pipinek mert akkor többen járnak peckázni, mire ő odaér 1-2 év múlva már csak ebihalak lesznek a tározókban.
Azért én eltudnék viselni egy 750 es kawát. Szerintem a suzuki ezzel aratni tud. Az tény hogy a kis 600 okat pörgetni kell az ezredesnek meg sokszor feleslegesen nagy a teljesítménye és csak arra jó hogy az ember farkát megnövelje. Ezért tartom jó ötletnek a suzukitól a 750 est. A megbízhatóságról kár beszélni mert ha én 100 éven keresztül csak 5000 es fordulattal járok akkor bármelyik kifut a világból de ha állandóan tiltáson járatom akkor egy év alatt kifekszik bármelyik márka. Mivel én úgy gondolom hogy itt mindenki vigyáz és gondozza motorját és a teljesítményét úgy se tudja kimotorozni akkor csak a desing és az adott ember számára nyújtott kényelem marad. Én is járnék suzukival de számomra fontosabb hogy ne legyen tucat árú meg amúgy is egy kawa kinézetre jobban tetszik. Bogyesz meg igenis zríkálni kell mert igényli
a yamaha és a suzuki de még a honda is több endurance versenyt nyert ami közelebb áll bizonyos mértékben a megbízhatósághoz mint a kihegyezett wsbk szabályokhoz. a zxr 750-et sokáig futtatták feleslegesen, hisz a többi gyártó már rég átlépte azt a szintet amit az tudott hozni.
ez így van egy fotós épp jókor volt jó helyen, off-os lett a bicaj ami arra lett kitalálva. és meghalt valaki, senki, kicserélték és ment tovább....... a 4 japó legkisebb gyártóáról beszélünk papa. mondhatom már ezt?
butaság ilyenekkel vagánykodni, beöltözöl a gúnyába és megmutatod hogy kell jobban menni, az a frankó.
széthúzó társadalom vagyunk/lettünk. sokan, de nem mindenki a saját igazát követeli, vagy veri a melyit
a kawa kis szegmense a motor, utcai reklám nem más ne kezdjük össze mosni más iparvállalatokkal akik csak abból élnek. honda tankert még nem láttam pl.......... kis cég kis lehetőségekkel.
a ducati is egy fos cég volt a versenysportban míg nem átvették a japánok technikai logisztikai útjait , meg persze pedáloznak az engedményekért hogy nagyok legyenek a törpék között. aki ezeket komolyan veszi az buta mint a sárga föld, én azt szoktam kérni ha olyan bringa jön velünk motorozni ami nem japó hogy üzembiztos legyen mert nem szerelni hanem motorozni indulunk, mondjuk van aki megsértődik, de van aki komolyan veszi.
Meg mondom őszintén,4 évig volt meg a moci de csak tankolni kellet és a kötelező szervizt elvégezni rajta!Úgy gondolom mindenki a saját mociát dicséri ami be vált neki!Nekem eddig egy volt így nem tudok különbséget tenni két moci között :)
a tied k4 750 az enyim k99 600 150 kontra jó esetben 109 LÚ súlyra 170 vs 210 kg. tehát palyti nem vagyunk egy súlycsoportban, nem is lehetünk ellenfelek nem is versenyezni indultunk tehát elgondolkodom azon amin felesleges :te versenyeztél velem ? vagy mással? akkor rossz helyen voltál rossz időben azt gondoltam motorozok nem versenyzek, még józsit sem nevezhetem ellenfélnek mert neki 636 a kawa.
hmm , akkor te mit is akartál kivágni a rezet kivágtad
ez a specialitásom
butaság ilyenekkel vagánykodni, beöltözöl a gúnyába és megmutatod hogy kell jobban menni, az a frankó.
a kawa kis szegmense a motor, utcai reklám nem más ne kezdjük össze mosni más iparvállalatokkal akik csak abból élnek. honda tankert még nem láttam pl.......... kis cég kis lehetőségekkel.
a ducati is egy fos cég volt a versenysportban míg nem átvették a japánok technikai logisztikai útjait , meg persze pedáloznak az engedményekért hogy nagyok legyenek a törpék között. aki ezeket komolyan veszi az buta mint a sárga föld, én azt szoktam kérni ha olyan bringa jön velünk motorozni ami nem japó hogy üzembiztos legyen mert nem szerelni hanem motorozni indulunk, mondjuk van aki megsértődik, de van aki komolyan veszi.
Egy kawasakis ezen a képen azt látja, hogy indítja a gyerek az ünneplő "görögtüzet"
egy hülye szutyokis meg azt lát amit akar
R.I.P a srácnak