Szekikém itt főleg a bömbölőről az ódiról meg a folkszwagányról óvashatunk
A te áhítozott passzátodról eezt írják NI:
"De jó szívvel senkinek nem ajánljuk. Ez a piezo-injektoros PD egy igazi betegágy, mivel a Continental által szállított adagolóelemek folyamatos hibáitól szenved. Kokszosodnak, gyakran okoznak zárlatot, ami miatt az elektronika az egész rendszert leállítja, akkor is, ha csak egynél lépett fel a probléma, az autó pedig megáll, mint a szög. Bárhol, bármikor.
A 170 lóerős változatnál vigyázni kell a DPF-re (részecskeszűrőre) is, helyettesíteni nem lehet, csak az adott szűrővel működik. A kiegyensúlyozó tengely kenésére is oda kell figyelni (Passatnál, Audiknál), de több esetben is előfordult, hogy a vezérlésben a vezetősín csavarja tört ki "
Ezt pofázom mindenkinek óvakodjanak a német ipar szarjaitól
de mindíg csak én vagyok a hülye amikor tojota így meg úgy
Mindenki maga dönti el, hogy szopik vagy ótózik
A közeli családba (apám, bátyám öcsém anyám és én 9 ótóból nyolc japán. Nekem van egy rönóm de az kényszerből Kétheti szinten jön elő rajta valami faszság. Most pédul tölteni nem akar a generátor. nyáron hűteni nem akart a klíma (130 ezer a javítás) Volt amikor a kuplungpedál esett be 2 tonnával a hátán, hárman a fülkében, multkor kiszakadt az alsó talpas gömbfej, elrepedt a lengővilla (javítás 70 ezer) plussz majdnem megdöglöttem az M5-ön,(alám fordult a kerék ) asztán volt egy idő amikor a turbónyomás tűnt el egyik pillanatról a másikra ( ez mondjuk ócón megoldva a sógorom laptoppal javította a szoftvert) Asztán egyszer csak szétrepedt a felni csak úgy a levegő kiszállt a kerékből. Nem az a 3000 forint volt a sok amiért megheggeszteték a felnit, hanem az időveszteség míg nem szállított az ótó. ja egyébként megynyugtattak, hogy ez típushiba király Az ilyen apróságokat, hogy a rádíót hol tudod kezelni a bajuszkapcsolóról, hol nem már nem is említem mer az ilyen kis faszságoknak se szeri se száma. De megnyugtattak a típussal kapcsolatba, hogy egyébként jó autó De vigyázzak mert ezeknek gyakran összeszakad a váltójuk ja és nem példa nélküli az sem, hogy kifigyel a dugó a blokkból egy rossz pillanatába
A fent leírt hibák húszezer megtett kilóméteren belűl történtek.
a családi japánok közül apám vitarájának lett a legnagyobb baja (olyan 2010-es évjárat körüli a gép) A diffiműnél elfosta magát a szimering az olajka meg apránként elcsömögött, mivel az az autó betont nem igen lát így nem volt észrevehető a szökő olaj oszt gajdeszra ment az osztómű
fél milla lett vóna az új ára tanátak bele bontottat 40-ért
énnékem a hájeszaim ra a legnagyobb kőtés két első lengéscsillapító (32 péz) meg egyszer egy termosztát ez a sima szívó 2,4 volt 500 ezer km-errel került eladó sorba. a tömpeórrú elődje 750 ezernél cserélt gazdát én vettem meg 550-nél ilyen kőtések vótak rá, hogy kézifékkötél, fékbetét. A mostani verdám ami 2008-as 5 éve van nálam két első izzó, (csAk a baloldalon égett ki) egy szofita izzó a csomagtérvilágításnál ennyi volt a plusz költésem az olajcseréken kívül, Ill a bal oldali parkírom nem ég így vettem de olyan szar hozzáférni, hogy még nem cseréltem ki. 215 ezeret mutat most a számláló. a feleségem szuziját múltkor leírtam ott is belsőtérvilágítás, kellett egy ajtókapcsoló, egy akksi( 2 éve) ill most kicseréltük benne a lamda-szondát (35 ezer gyári) az már mióta megvettük nem volt jó 5 éve van használatba nálunk 10 éves a járgány 115 ezret mutat az órája
Én azt mondom aki ilyen német meg francia csodákat vesz az meg is érdemli amit a sors szán neki lelke rajta
Inkább olyan bottartó állvány formája van