Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vót má erre szereti a terepet
Mééé?
Látom bihari vagy Nos szabolcsig már nem jutnál el élve
Lezúzok vele 300 kilát gond nélkül. De utána már fáj a nyakam. Nekem az készült ki legjobban....azán a kacsó.. Ha van egy jó 170 es menetszél az oké. De ha nincs akkor cumidala!
Én nem tudom. De én tavaly majd beszartam párommal a romániai 1300km-eres kétnapos túrán. Sebes lett a seggem. Utolsó szakaszokban már 50 km-erenkét megálltam volna legszívesebbe. Barátnőm az meg még jobban ki volt. Ha ez kényelmes. El sem tudom képzelni mit vergődnék egy 10 essel egy ilyen túrán.
a szája a muternak
Nem is kicsi a 9-es. Ezt én is aláírom. Mindenki ezt mondja. "Jó nagy"
Mikor elsőnek haza vittem a 9-est anyám ott rikácsolt, hogy ezt nem fogom elbírni. Ez kurva nagy....
csimbi gyomán szemböl a feehér huhukis
gumi füstre és csajozgatni jóóóóóóóóóó
Nem tudja bizonyítani a gyorshajtást. Így már mentem el én is mellettük. Sőt annyira gondolkoztam egyszer mert hát kimentem forrófejjel megküldeni a kis 400 ast, hogy kitisztuljon a fejem hogy csak azt láttam már mikor oldalra néztem hogy szaladnak a sárga mellénybe. Hallották hogy küldöm neki és ki akartak szaladni elém hogy leintsenek. Lassúak voltak. Amúgy megálltam volna nekik ebben biztos vagyok. Csak figyelmetlen voltam. Aztán már mindegy volt... Húztam tövig neki 180 volt a vége. Meg néztem a visszapillantót mert persze be voltam szarva hogy az oktávia utánam jön. Még most is mosolygok. Volt még hasonló. Az is ilyen vidám story.
Ezt cáfolom cirka mindent amit írtál Ülj rá valami gizda gixerre vagy 10-esre. utánna ülj rá az általad felsoroltak akármelyikére. 500 km-er múlva találkozzunk és osszuk meg az információkat Sem az üléspozíció sem a kormány nem sportos A csuklód a helyén marad sőt 160-nal bele sem hajolsz még a gyári plekóba sem.
Akkor túrázni való vagy csak a goldwing és semmi más
hajdanában-danábam jogsinélkül korcolgattam álltalában csapatban mert ugye ugy nem szed ki a yard de mindig ilyen tötymörgő csopperekkel meg MZ-kel gyültünk össze,tehát sebesség gyök kettő,amit hamar meg untam és már is magam maradtam.....lényeg hogy korcolok az Ugornyi behajtónál,és ott a motoros yard meg álltam lesz ami lesz......mondja-huzódjak már le mert minyá jön Hidi Miki,bemutatózni mondom oksa,750 gsx-r-en kettévágott MZ rendszámmal nem kötekedtem
Abban igazad van 190 cm felett nehéz túra-sportot találni talán nincs is.
Remélem ezt komolyan írtad mert viccnek túl erősnek lenne 12-es pajtás Tolj már légyszi egy 9-est a 12-esed mellé azt nézd már majd meg mennyivel nagyobb a 9-es nála Én az öreg b-met odatoltam az egyik mellé cirka forma-forma volt. Mentem is vele és se a szélvédelme nem volt jobb sem a kényelme a 12-es annyival rosszabb alternatíva egy 9-esnél, hogy a fentartási költsége magasabb mint az a minimális különbség amit a teljesítményen nyersz. Igazából egy elhibázott lépés volt a legyártása. Pont a 12.es semmire nem alternatíva Ez van. Ha sportosan akarsz menni ott a 10-es. Ha kényelmesen ott a 9-es. Ha két személyel hosszú túrákra ott a 14-es. A 12-es csak egy elkapkodott marhaság volt a busa ellentételezésére. Nem jött be
Ereszkedtem a m35 vagy mi keruli el debrecent ok igazoltatak egy kocsit el huztam meletuk de ki fogyot a bengam be jottek utanam a kutra nezegete a fiatal suhanc a mocit meg vigyorgot kozbe koszont hogy jo napot en is koszontem hogy szevasz. Gondolom nem nagyon tetszet neki de mikkor fizetem lattam hogy mennek mikkor el indultam akkor lattam meg hogy keresztbe alltak a kihajton villogva inen nem tudtam mit csinalni igy meg alltam 3 honapja le volt jarva a miszakim elo adtam a hulyet igy meg usztam egy tizesel
Menekültél előlük?
HA kell szeg adok!
2 vödörrel lökjed nekik
nyiradonyban a kapubeállókba állnak be, 636 cimbora is ott vérzett el 30 000-re.
most hogy voltam az atlantikkal robegózni tamási pusztánál kb 80m-re az erdőben állt a rohadék, már többen is jelezték a rádiókba hogy az erdőből mérnek, most láttam saját szememmel, legközelebb egy kis vödör szeg megy arra a helyre és lehajtóra ahol láttam a rohadékot, hadd szereljen unalmában
Ezzel teljesen egyetértek. Túrázni túramotor kell. Ez egy sportmotor akkor is, ha az újakhoz képest kényelmes.
Ettől függetlenül senkit nem beszélnék le a vásárlásról, mert kurva jó motor
meg állni meg csak akkor kel ha már nem tudsz mit csinálni lásd példám hajdunánásra mikkor mentem le zárták a buzik a benzinkútnál a felhajtót úgy hogy nem fértem ell így muszáj volt megállni !
nincs az a rendőr autó ami meg fogja a kilencest
azé még négy bünti világ vége bár tifelétek sokal többet mérnek de szerintem ezek amiket ki raktál egyértelműen észre vehető külterületen meg ami csövön ki fér én is szaladtam bele 6 telin de tudtam hogy úgy se tud be fogni nem bírja rám állítani ennyi idő alatt ezt trafis rendőr is meg erősítette !

de ha biztosra akar menni az ember fia rendszám le csavaroz rendőr meg állít hát le akart esni és nem bírtam vissza szerelni
győrteleknél motorral az út mellé ki/le dobott 30-as táblánál polgárőr ótóból. ott satuzott a vfr, vissza mentem és megálltam a lehúzott hátsó ablak mellé, őszintén be akartam köpni a huhukiba de a pali áthúzódott a másik oldalba így csak az anyós ülésre húzott teknikára adtam volna áldást.
a képekből látszik hogy itt minden nap és bármilyen pozícióból lőnek. mióta párszor műtötték a buksim azóta be is kötöm az övet mert mikor érzéstelenítik és vágják az még nem egy fájdalmas dolog, de mikor varrják és húzzák össze a fejeden a bőrt az már bulisabb.
nem vagyok híve az övnek de hogy kifejeld a szélvédőt és homloktájt keresztbe bevarrnak azt kihagyom.
amúgy én is zx10r-re hajtottam, ott célszerű de nem szabályos letávolítani a hat.jezést és nem megállni. megálltam a 9-el mikor a rennsz.tábla miatt jöttek utánam, nem tetszett nekik hogy nem a motor végénél volt. nem is lett volna rossz helyen szerintem csak mikor már 5-jére zabálta fel a gumi a táblát és középen nem volt szám az már baxta a csőrüket.