A zűd annyival jobb vétel, ha majd eladóvá válik a lom hamarabb találsz rá verebet mint mondjuk egy kékre
Többet nem fog érni viszont gyorsabban elviszik és aki időt nyer életet nyer
Ne vedd a szívedre amikor kb. 5 évvel ezelőtt én kérdezgettem ilyeneket majdnem a szívbajt hozták rám ezek a derék legények
Nos zx9: gyorsabb motort találsz nála ha akarsz. Kategoriájában méretileg nagyobbat, kényelmesebbet, kitűnőbb szélvédelműt nem. Hosszú távok motorkája. Rövideket menni, szalonkázni nem való. Városi jaszkarizást nem szereti . A víz azonnal forr, és ezzel a nagy döggel nem jó 40-el döcöggetni huzamosabban mer kifáradsz Nagy mérete ellenére külterületen könnyen motorozható nem büntetős fajta koppig tekerészheted rajta a markolatot úgyis csak felűl húz igazán. Alul békén hagy nem csapkod és nem is akar kiugrani alólad Túra tempóban 160 környéke megeléxik az 5-6 literrel ha zavarva van nem elég neki a 10 sem. Pályázni csak az ilyen mazoisták mint zozó szokott vele, bár erre a célra már Ő is vett inkább egy kisebb tesót. igazából nem arra van, hogy karistoltasd a lábtartót Túrázgatni, pinát hordani tökéletes választás. Dekoratív külleme lévén még hajlott kora ellenére is látványosságnak számít az elszuzukiasodott modern világunkban. Egy üde színfolt
Mostanában kezdtem el nézegetni, elsőnek a zöldet láttam jó vételnek de majd szombaton kiderül.
Ha nagyon kevés a hús a levesben akkor böngészek tovább..
Tudod örök igazság hogy ne a motor számít hanem a motoros Volt hogy etettek szar négyszázassal és volt hogy az ezres gikszer nem bírt elmenni Kergetőztünk egy ezredessel Békéscsabáról haza fele és egyikünk se bírt elmenni a másik előtt sokkal. Igaz tizen perc alatt megvolt az a 45 km átlag 250 felett mentünk még a városban is utána volt para hogy volt e trafi vagy nem.
ha csak annyiba De értem már ti csak összemosolyogtatok zsuskával és a szomszéd sráctól már is teherbe esett Azért van a fickónak annyi esze, hogy veled nevelteti fel a kölköt Mikor már ügyesen lop akkor meg visszakéri
Nézd, ahogy elmondták már a többiek, ennek a sorozatnak nincs nagy hibája, egyedül a váltó a gyenge pontja, de ha nem dobálja a fokozatot, akkor nagy gáz nincs. Amúgy maga a váltója nem egy csoda, de ha szétesik össze lehet legózni egy Z1000-éből és akkor örök élet +1 nap ha nincs falábad.
A másik gyenge pontja a fék. Megáll, de húzni kell neki, szóval ne számíts ducatis egyujjas megállásokra. Amúgy a kar érzetét nézd meg, felkeményedik-e, és nem szivacsos-e érzetre. Amúgy a hatdugósban szeretnek elöregedni a karmantyúk. Nekem full felújítás után fasza lett (szintén zsebbe nyúlós).
A harmadik, hogy valószínűleg mint a legtöbb motorban, szarnak a futóműre, főleg hátul, szóval a hátsó rugóstagot biztos generálozhatod (olaj, szimering, gáztöltés, nem vészes árban).
Amúgy képről jónak tűnik, az ülések nincsenek kiülve, egyben lévőnek tűnik...de biztos kell rá költeni, akármit állít az eladó. Féktárcsa vastagság, kormánycsapágy, kerékcsapágy, felni ütés...ezeket nézd meg. Ja és hogy mikori az a gumi rajta. Meg képről az a fékfolyadék nem tűnik egészségesnek, de fotóról nem lehet motort venni, nézd meg...
nem értelmezed az irást pipi,most vagy a gyenge gyermek szar csipi a szemedet,vagy a garázsban a huzat miadt nem látol,vagy erika nem jól olvasta fel neked ,te hugyoznál engem körbe azzal a valóban kis pömpölőddel az én szerszámom mellé ült az asszony és máris terhes........neked az a 2perces játék,1,5 gurigádba került
Többet nem fog érni viszont gyorsabban elviszik és aki időt nyer életet nyer