Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, szeki mindent tud szerezni.
De az ebay is tele van a legapróbb szarokkal. Kopó-fogyóból meg aztán bármit kapsz újonnan, gyárit és utángyártottat is.
Az új gyári cuccokat kawazsoltitól szoktam rendelni, korrekt, gyors. Az árak olyanok amilyenek, azt nem csak ő szabja meg, de nem drágább, mint más kawa márkaszervizben. Minden márkának drágák a gyári cuccai...egyszerű csavarokat is sokszor 1000/db áron adják De ez egy ilyen móka...
Szeki be szerezneked bármit
Csao.

Annyit szeretnék még érdeklődni a típusról, hogy alkatrész ellátottság milyen?

Mindent be lehet szerezni hozzá?

Gondolok itt a kopó alkatrészekről.. Szűrők, benzin pumpa, csapágyak, elektronika és egyéb..

Tudom, van használt-bontott piac...

És árban mennyire húzós?

Köszi!
nahh olvassatok
beszarás amit itt olvastam. a vájt fülüek és a veszekedős fajtáknak kötelező olvasmány. a toyóról csak annyit ír hogy a kémyén hengerfej tömítés nyomot hagy a blokkkkon és a hengerfejen, amúgy strapabíró, DE A TÖBBI egy kalap szar a V10 tdi tuaregtől az fiat pandáig meg 1.2 skoda fabiáig
mna vájtfülüek olvassatok.
98-99 majdnem jó, 2000-2001 ami bevált. a Vtech is jó, ha van lóvé a zsebedben. állandó generátor leégési problémákkal küszködik, termosztát is vacakol benne, pc nélkül sokat eszik, és kevés a teljesítménye. bitang jó futómű és fék, dizájnos kialakítás, és kényelem. megszokást igénylő v tech ki és bekapcsolási rendszer.
rc 36/1-2 , rc 46 / 2 a befutó a kategóriájában.
Ha VFR-t akartok, akkor az egyel régebbi 800-ast inkább, ami nem VTEC.
Ennyi.
mégha az enyimről mondanád
ennek a motornak egy érdekes sztorija van nagyon occon vette a cimbi egy multi milcsis fószerka meg vette a szalonból,ámpár napra rá elcsuszott a motorral,mivel olyan szinten felmérgelte hogy a makkos cipőről le koptatta a boxot,hogy be tolta egy vastelepre ahol eladta vas árában,de a vastelepes látorr benne fantáziát és nem zuzatta be és ki javittatta a dobozon lévő horzsolásokat és papir nélkül árulta occon haver,bele akadt,meg vette,kpm és már rója is az utakat vele
Aha az valami rakétahajtásos cucc lehet akkor
Pipi rá kell feküdni, mert 6.ba felveri az egekbe az elejét gázra.
? Mér kell ráhajolni?
Nem kell elfütyül feleteted a szélk 160-ig. ŰHETSZ rajta mintha karót nyeté vóna
Vagy te az indexhezz heggelteted a kormányt? mert gyárilag elég jó magasan van ám
Ez azert eros az fjr fenyevekel jobb bar ezt tukrozi az ara is
Na az is csunyan faszra csuszot pedig dorzsolte a tenyeret hogy ez jo fogas lesz
Nem kéne... Nem tetszik. Nekem csak a VFR tetszik semmi más. Motorikusan meg magasan a legkiemelkedőbb a VFR!
hagyad már Killer ha turázni akar ez az igazi és 280-nál még mellettem korcol
Pipivel ne foglalkozz.........sosincs képbe vagy legalább is rossz keretbe a srácnak a kettő közül valamék fog bejönni,nem 9-es,de én nem akarom lebeszélni
Ha túramotort vennék akkor csak VFR.
Szerintem meg baromságokat írsz mert megint ittál és nem olvastad el amit írtam . Ki beszélt itt gizda gixerről meg 10-esről? Egyik sem volt terítéken, csak big bike-okat soroltam. Az újabb sport cuccok még annyira sem jók túrázni, de a szar és még szarabb opció közöttt felesleges válogatni, mert a 9-es nem lesz ideális túragép akkor sem, ha azt akarjuk belelátni.
Én is letekerek egy nap 600-at egyedül, és még bele sem halok, de nem az a nézegelődős túramotor, mivel erre is rá kell hajolni, ketten pedig meg még szarabb, nekem úgy már 200 km is kényelmetlen.
A GW-s hülyeséget meg hagyjuk, mert rakás túramotor van a piacon...pl. egy sima Versys alkalmasabb túrzáni, mint a 9-es és akkor nem hagytad ott mo. GDP-jét érte, mint egy GW-ért.
ez jött most kecskemétre............de szeretném kibontani ajándéknak
Köszönjük itt is szar az út. Sok helyen a koca elférne benne...
Pipi az ut minőségre gondol,meg a sok bárányra,kutyára és a virág csokorral fejbe vágó öreg mamikákra