amúgy én is zx10r-re hajtottam, ott célszerű de nem szabályos letávolítani a hat.jezést és nem megállni. megálltam a 9-el mikor a rennsz.tábla miatt jöttek utánam, nem tetszett nekik hogy nem a motor végénél volt. nem is lett volna rossz helyen szerintem csak mikor már 5-jére zabálta fel a gumi a táblát és középen nem volt szám az már baxta a csőrüket.
terítős ótóval 1x azt fizetnem kellett. motorral 3x ami azt jelentette hogy ugráltak is előttem meg jöttek is utánam....... hiába
volt az RS octáviás balhém a koronggal, na ott figyeltem a rendőr csóka fejét mikor kérdezte a vizsgáló hogy mennyivel hasítottam
-70
volt is feje az egyenruhásnak, mikor kinyögte hogy 130 -al mentünk utána és még távolodott a teherótó.
hmmm, na ja, üresen elég jól tolt a 2.3 td ducató de nem annyira hogy egy rs ne tudna utána lépni
egyébként városban nem használtam és nem is szeretném használni a nagy motort, butaságnak tartom mikor a forgalomban a népnek yaszkariznak. max 2 lámpával odébb rád is úgy néznek mintha te is ott veretted volna a többivel, pedig közöd nincs hozzájuk csak te is motoron közlekedsz és más színű a motorod vagy a ruhád a vfr-t használtam egy ideig városban de felesleges itatni egy 750-est mikor egy robesz is tudja ugyan azt .
országúton tolom neki, lehet nem úgy mint te, de eddig nem volt panasz a tempómra. nem motorozok sokat csapatban.
pályán azt mondták rám hogy feltartom őket, gumi ruha lelkesedés meg van hozzá már csak egy olyan verda kell amit nem sajnálok ha dobni kell. ótó 40kw-t de már meglőttek többször de mák volt mert szakadó hóesésben első rennszámtábla eltűnt, párszor sikerült 60-as táblánál éjszaka, világított is a kis led a szélvédő mögött de nem sikerülhetett mert nem jött levélke.
viszont elvesztettem a fonalat mert már mérnek a seggük lukából is.
jogos. annak tényleg szép méretei vannak és én is azon találtam több helyet magamnak. csak azzal alap a 160-200km/h tempó ahol jól érzi magát.
a nagy igazi túra vasak viszont 260-320kg súlyúak amit mozgatni irányítani tenni venni fékezni kell leér mindene ha egyáltalán tudod borítani, oda az adrenalin és a menetdinamika.
egy BMW-s ismerős mesélte hogy az alpokban túrázva a nejével megálltak egy parkolóban, motor oldaltámaszra, kóla kávé tibi csoki szotyi mogyi minden előkerült a pakkból sztán egyszer csak gondolt egyet a technika és balra felborult. kvázi beszakadt az oldaltámasz alatt a aszfalt. 2 -en fel sem tudták állítani ott álltak megfőlve......
Szerintem meg azon sem. Egyik sem túrázni való, akárki akármit állít, sem a 9, sem a 12, sőt még hayabusa sem és a zzr 1400 is csak korlátozottan. Persze biztosan voltak olyanok, akik letekertek már rajta nagy távokat, de akkor sem arra valóak, lehetnek bármekkorák, mert a sportosabb üléspozíció (nem az ülés!) nem kényelmes, főleg nem két emberrel, akkor sem, ha 2-300 km-enként meg kell állni. Túrázni túra motort kell venni...a többi önsanyargatás és önigazolás...
Érdekes, hogy ilyenkor mindig előkerülnek más topikokból emberek ...komoly motor Vegyen egyből H2R-t, na az a komoly motor.
Na na Ügyeskezű lószarrugdosó távolodóra rá tud mérni
Láttam én itt már könnyeikkel küszködőket akik utolsó kétségbeesésükbe innen várták a megváltás, hogy érkezzen a városi 170-es linkjük miatt
nekem egy leaser interceptorom van már nagyon rég óta az ilyen fáma 3-akat meg scs 103-kat tudta. állítólag ezek az új csodák ugyanott dolgoznak ezek annyival tudnak többet csak, hogy figyeli a biztonsági övet, záróvonalat, piroslámpát, mobilhasználatot, buszsávot, meg minden szart, amit a videófelvételről eddig is ki tudtak volna szürni csak erre már lusták voltak a hajjakendek ottan a szombathelyi központban.
Egyébként az újabb kis légypiszok 600-asok esetében rosszabb a helyzet a kis fos hűtővel...jönnek le hringről tekerő ventilátorral, nekem meg épp felugrik 3-ról 4-re a műszeren, köszönhetően a lapát méretű radiátornak
ha egyel is összefutok azonnal megmondom nekem még szerelve van a cucc Állítólag egyébként jó mert ezek is lézeres szarok és a 904-en megy az összes szar
volt az RS octáviás balhém a koronggal, na ott figyeltem a rendőr csóka fejét mikor kérdezte a vizsgáló hogy mennyivel hasítottam
-70
volt is feje az egyenruhásnak, mikor kinyögte hogy 130 -al mentünk utána és még távolodott a teherótó.
hmmm, na ja, üresen elég jól tolt a 2.3 td ducató de nem annyira hogy egy rs ne tudna utána lépni
egyébként városban nem használtam és nem is szeretném használni a nagy motort, butaságnak tartom mikor a forgalomban a népnek yaszkariznak. max 2 lámpával odébb rád is úgy néznek mintha te is ott veretted volna a többivel, pedig közöd nincs hozzájuk csak te is motoron közlekedsz és más színű a motorod vagy a ruhád a vfr-t használtam egy ideig városban de felesleges itatni egy 750-est mikor egy robesz is tudja ugyan azt .
országúton tolom neki, lehet nem úgy mint te, de eddig nem volt panasz a tempómra. nem motorozok sokat csapatban.
pályán azt mondták rám hogy feltartom őket, gumi ruha lelkesedés meg van hozzá már csak egy olyan verda kell amit nem sajnálok ha dobni kell. ótó 40kw-t de már meglőttek többször de mák volt mert szakadó hóesésben első rennszámtábla eltűnt, párszor sikerült 60-as táblánál éjszaka, világított is a kis led a szélvédő mögött de nem sikerülhetett mert nem jött levélke.
viszont elvesztettem a fonalat mert már mérnek a seggük lukából is.
a nagy igazi túra vasak viszont 260-320kg súlyúak amit mozgatni irányítani tenni venni fékezni kell leér mindene ha egyáltalán tudod borítani, oda az adrenalin és a menetdinamika.
egy BMW-s ismerős mesélte hogy az alpokban túrázva a nejével megálltak egy parkolóban, motor oldaltámaszra, kóla kávé tibi csoki szotyi mogyi minden előkerült a pakkból sztán egyszer csak gondolt egyet a technika és balra felborult. kvázi beszakadt az oldaltámasz alatt a aszfalt. 2 -en fel sem tudták állítani ott álltak megfőlve......
Érdekes, hogy ilyenkor mindig előkerülnek más topikokból emberek ...komoly motor Vegyen egyből H2R-t, na az a komoly motor.
Több mint 2m magas vagyok és fontos, hogy nagy motor legyen alattam.. de csak Sport motor lehet, túra meg egyebek nem bejövős..
Főként túrázni járnék vele itthon, illetve "pinát hordani", meg ha úgy van néha munkába is járnék vele kb 20km naponta..
Direkt olyan motort keresek ami évek múlva is még motor lesz..
Láttam én itt már könnyeikkel küszködőket akik utolsó kétségbeesésükbe innen várták a megváltás, hogy érkezzen a városi 170-es linkjük miatt
Szaz felet nem birja rad allitani !2 kilo folot meg plane varosban meg eszel kel menni vagy kereken