Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem ott ástad el ahol ált
Amikor még ilyennel ment az ember :)
Nekem Bendix van.
Nem tudom mit kéne írjak.
Fék témához hozzászólva, nekem EBC van és nekem nagyon bevált. A Motorrad tesztjét is ez nyerte.
Nehogy én is indítsak egy ilyet...
Az lesz
Bátszi hozott nekem nagyon faszát. Kérdezd meg tőle ha megy ki árubeszerzésre akkor nézzen egy faszányost!
Sajna nekem annyira lezabálta hogy tárcsa csere lesz ha találok valami jó árban de az tuti hogy a betéteket is lecserélem
Nem tudom nekem is nissin van benne most fogas pont jo volt de fekhatas nulla most neztem telen a tarcsat majdnem sirva fakadtam
Haver vtr sp1 eben is volt nissin o is panaszkodot
En az apracingal meg voltam elegedve bar nekem mas tarcsam volt
Most a brembot fogom ki probalni nagyon dicserik
Talan ki birja a tarcsa az idei evet
nekem meg be vált a Szeki betétei
Csimbi én még két éve vettem bele színtere nissint plusz át lett karmantyúzva és nincs vele gond. Nem azt mondom hogy olyan mint a mai motoroké de fényévekkel jobb mint volt. Pedig vagy négy félét próbáltam előtte.
Már szóltam és azt mondták hogy igaz nem tartozik a motor kategóriába de mivel két kereke van ezért fent hagyják
Olajal nem kotoszkodok legyen igazad a nissin betetre meg csak felig mett fogni nazt nem tud de a tarcsat retenetes modon zabalja
adj számot........faszom se mailozgat
szólj a modinak és rabold ki a gatyáját
irjá mailt
Te Bogyesz veszed le azonnal azt a rollert innen
mased Látom Csimbi mindent leírt előttem. Annyit fűznék hozzá hogy nekem a ringen a tízest beverte. Amúgy a hozzászólásokat olvasva, szerintem korához képest még mindég az egyik legjobb gép. Van teljesítmény de ha túrázni akarsz akkor arra is jó. Nekem még a karbi sorral nem volt baj. Viszont mint minden motornál ha azt akarod akkor be kell tartani az előírásokat pl olaj,szűrők,hűtővíz, stb csere plusz szinkron. Az olaj és benzin kérdésbe biztos mindenki mást fog mondani de nekem olajba a fuchs benzinbe meg csak a mol jött be. A túrázásra visszatérve, be állítod magadnak a futóművet és ok minden. Azt javasolnám ha meg van a motor akkor komplett csere az olaj és víznél, de még a fékfolyadékot is cseréld le. Akkor nem lesz gond. Ha esetleg a fékbetétet cserélni kell akkor csak gyári Nissint de ne a verseny (színteres) betéteket mert az felzabálja a tárcsát igaz fog de drága a tárcsa csere. A fenntartási költséget meg te határozod meg hogy mennyit mész és milyen drága a szerelőd. De ne spórolj a szinkronon és a szelep beállításokon. Nagy vonalakban ennyi.
kérdeztem volna 1-2dolgot
nincs
berántós?
itt a munkalehetöség
Bogyo nem hiszem sokra mennel vele ez egy csoda masina
Akkor jolvan azt a kabelek nyomtak be mikkor szerviz utra tettem fektavon a matraba tores nem volt
Mixi,neked már nincs faszbukkod?