Nem tudom nekem is nissin van benne most fogas pont jo volt de fekhatas nulla most neztem telen a tarcsat majdnem sirva fakadtam
Haver vtr sp1 eben is volt nissin o is panaszkodot
En az apracingal meg voltam elegedve bar nekem mas tarcsam volt
Most a brembot fogom ki probalni nagyon dicserik
Talan ki birja a tarcsa az idei evet
Csimbi én még két éve vettem bele színtere nissint plusz át lett karmantyúzva és nincs vele gond. Nem azt mondom hogy olyan mint a mai motoroké de fényévekkel jobb mint volt. Pedig vagy négy félét próbáltam előtte.
mased Látom Csimbi mindent leírt előttem. Annyit fűznék hozzá hogy nekem a ringen a tízest beverte. Amúgy a hozzászólásokat olvasva, szerintem korához képest még mindég az egyik legjobb gép. Van teljesítmény de ha túrázni akarsz akkor arra is jó. Nekem még a karbi sorral nem volt baj. Viszont mint minden motornál ha azt akarod akkor be kell tartani az előírásokat pl olaj,szűrők,hűtővíz, stb csere plusz szinkron. Az olaj és benzin kérdésbe biztos mindenki mást fog mondani de nekem olajba a fuchs benzinbe meg csak a mol jött be. A túrázásra visszatérve, be állítod magadnak a futóművet és ok minden. Azt javasolnám ha meg van a motor akkor komplett csere az olaj és víznél, de még a fékfolyadékot is cseréld le. Akkor nem lesz gond. Ha esetleg a fékbetétet cserélni kell akkor csak gyári Nissint de ne a verseny (színteres) betéteket mert az felzabálja a tárcsát igaz fog de drága a tárcsa csere. A fenntartási költséget meg te határozod meg hogy mennyit mész és milyen drága a szerelőd. De ne spórolj a szinkronon és a szelep beállításokon. Nagy vonalakban ennyi.
Nem tudom mit kéne írjak.
Haver vtr sp1 eben is volt nissin o is panaszkodot
En az apracingal meg voltam elegedve bar nekem mas tarcsam volt
Most a brembot fogom ki probalni nagyon dicserik
Talan ki birja a tarcsa az idei evet