Nos Bogyesz hogy cáfoljam az alkoholos befolyásoltság alatt írt mondandódat. Nem én vagyok a zsákos hanem az a sprinter amit össze törtem. Nem ács hanem asztalos a szakmám. Vezérlést pedig a szerelőm szokott állítani. Kecsóring királya nem vagyok csak szeretek ott motorozni, És nem hogy egy srad de még egy lötyedt k4 es szutyuki se szopatott le. És nem züd hanem zöld mezes vagyok.De elnézem neked mert a motor választássod hűen tükrözi hogy nem vagy beszámítható. De végül is ezért szeretünk. Tudod egyes csoportok tisztelik a bolondokat. Pipit meg jobb ha nem piszkálod mert ő még leeresztett hátsó gumival is körbe motoroz téged . Amúgy tényleg bejáratós lett a gép tavaly nyáron
a másik nagy szakértő meg a Pipi ugy motorozik hogy neki nem kell levegő a hátsó gumiba se fékolaj a tartályba legnmagyobb gondja,hogy milyen zoknit huzzon fel a csizmába egyszer sikerült egy csókolózás neki egy rőnyóval,azóta ugy össze szarta magát,hogy nem mer motorozni és inkább halgassa szótlanul hogy szidják a feleségét,aki álitólag nem hagya motort venni mert a rönyó csóknál kinyujtott karral volt zsebre dugva a zeze
a Zsákos Zozónak is bejáratós a gépe,mert ács szakmával,vezérlést szokott álitani a Kecsó ring királya oszt egy 750 karbis srad meg végig szopatta a nagy züd mezes gyereket
Bizony. Bizony. Ép hogy csak bejáratta. A gyári olaj is csak éppen elszíneződött. Be ment az OBI-ba és vett egy nagy fordulatú fúrógépet és beletekert pár kilónak a méterét mégis csak legyen már benne pár kinónak a pékje ugye, Na ugye! Látod? Nem látod? Na látod!
Akár annyi is lehet benne valósan is, ha a kék idomrögzítő csavarost nézted az a képek alapján egybe van. (Mondjuk azokat a kék csavarokat azonnal lecserélném.)
Amúgy engem nem érdekel.