Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva
van kimaradva egy tekerésre való műanyagozott zűd drótkerítés darab, ha motorral meek felcűgölöm és viszem kécskére már csak zűd kötöző drót kell hozzá
Jó reggelt..

Igen rég..kicsit hanyagoltam a nettet.

Mindenki jól van ?

Bulik voltak..lesznek?
majd kiderül
oda embör is köll csimbikém, hogy engem bele tudjanak tekerni, nem csak gatya
pipikém ebből drótkerítés lesz radiátoral ötvözve
Jaj de megérdemli az összes bmv-s
locsója rá az összes pézét a fostalicskájára mind
Na jó!

Megkímélt, Túrázásra használt, Kík motoromat babakocsira cserélném. Persze Női tulajtól.
Hazudós
BJEMBVés Fan a csávó Kellene a gecinek egy olyan nagy szar fél milla volt a 4 tárcsa s 4 pár fékbetét bele
Mi a fasznak az a nagy katranccc is?
Sajnáltam is a havert,de össze szedte magát most egy X5 -se van
Ismerem a vankel motort. Igen. Költséges..
Az fasza! "Micsoda év volt." Elmondhassa!
Nekem ha lesz kocsim. Akkor egy hétköznapi kis kocsi kell. Nem kell benzinpusztító,,, sem amolyan Disco parkolójának gyöngyszeme kocsi... Egy hétköznapi átlagos kis kocsi elég nekem, mellette meg egy legalább 140 lovas motor.
De ez még semmi: igazából az itthon eladott négyszáz RX-8 majdnem felében cseréltek motort, gyári felújítottra. Ugyanis ha nem lenne elég, hogy sokat eszik, még az is betervezhető, hogy a motor időnként tönkremegy, ami a wankelségéből fakad. Legalábbis ma ezt hisszük, mindenesetre a dugattyús motoroknál elég ritka a motorfelújítás százezer alatt. Nem forintban, kilométerben.

Kuplung szett 82 000 Ft nettó, a teljes gyújtás szett 85 000, ebben benne van a gyertya, a gyertyakábel szett, meg a trafók . A gyújtótrafó 55 000 Ft, nem darabja, a teljes készlet. Ez a része nem olyan vészes, de tudni kell, hol kerülnek ennyibe, a márkaszervizben ugyanis ennek többszöröse.
Másoltam onnét tudok ennyit erről, a haver ilyet akart venni anno mikor összetörte a BMV s a GsxR t 1 év alatt mind a kettőt.
Szia! Rég voltál erre.
A második részlet, amiről kevesen beszélnek, a folyamatos 15 liter feletti, de inkább húsz liter közeli fogyasztás, ami elég hamar elapasztja az árelőnyt. Elég havi ezer kilométert ökörködni, máris könnyebb a buksza nyolcvanezerrel. Nyolc év alatt az 7,68 millió. Csak a hobbiautózásra ennyi, mindennapi használatra egyszerűen öngyilkosság. Ilyenkor legalább 20 milliót öntünk le a torkán, mire másodikos lesz a gyerek, amiből több belvárosi lakás ára is kijön. Ugyanez egy 35si motoros BMW-vel pont feleennyi, igaz, ott az autó kerül másfélszeresébe.
SOHA nem cserélném kocsira. ÉN MOTOROS VAGYOK!
Neee is álmodj róla,jól néz ki meg minden,de zabál mint a gép Ha tolod neki ! s a szerviz igénye se kutya,ha olaj mágnás vagy akkor cseréld .
Nah közbe kértem képet csak kíváncsiságból.
Szóval ehin van ni! Ha láttok benn fantáziát, átadom a lehetőséget nektek! Nekem nem kell talicska, ez nem jön kerékre.
Szépet és jót..zöldek és tarkák..
Áhh olcsóbbak kint, és nem menne el többe idehaza.
Ismerős hoz be angol kocsikat. Kint olcó nagyon idehaza kis haszonnal tudja eladni. De megéri!
900 körül simán elvinnék, ha csak annyi lenne, hogy angol.