Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most, hogy nálam maradt az egyetlen felvétel (szemtanuk hiányában) asszem ügyvédnél letétbe helyezem, arra az esetre ha "véletlen" történne velem is valami tragikus hirtelenséggel...
nem szegénykém........de azért még toppon volt,és biciglivel le hagyott bárkit
nem ösmert mög az biztos
majd a mesterek,segitenek
A lényeg,hogy Ne csak egyet nézz meg ! ! Kipróbálásnál figyelj oda,hogy a fék az ne csak legyen rajta, hanem fogjon is ! ! Ha a motorja,jó akkor ne füstöljön kéket. Tapasztalatom nincs arra az évj ra mert az enyém 2002 utáni betegséget így nem tudok mondani.
Ez van oda írva.. Tudom hogy nem annyi.

De a lényeget kérlek!
pont ezt akartan irni.......az én K4-esembe van 41ezer
16 éves motor 39e km-rel...az évi 2,5K Hihető...
*Mikre
Csao.

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

ZX9R vásárlása előtt állok (1999"), zöld-lila fényezésű, 39.000km-el.

Szeretném megkérdezni, hogy vásárlásnál mikor kellene jobban oda figyelni?
Persze tudom az alapokat, de jobban érdekelne, hogy van-e valamilyen gyerek betegség amit figyelni kell.

Illetve hogy milyen tapasztalatok vannak vele?
Futómű, blokk, fékek, elektronika...



Előre is köszi!
Ez így van.
Persze, én is szeretem de osztottam-szoroztam és kb 20-30x annyit tudok menni kecsón, mint a Hringen ugyanannyi pénzből, úgyhogy marad(na) a lime party nálam, ha nagy pályáról van szó.
Igen, csak kecsó pesttől jóval messzebb van, mint kakucs...ki szoktunk oda is járni, de ritkábban. Az aszfalt tényleg ott a legjobb.
Attól függ mit veszünk élvezetnek...én szeretem a nyújtott gyors-gyorsabb kanyarokat (pl. hring 3-5-10-11-14), ilyenből a kis pályákon nem sok van
Élvezetes az kis pályán is. Kakucs helyett meg ajánlanám kecsót, mert 1000x jobb, minden tekintetben.
vagány számon......2X
tennap
még eccer motor fuck
és ugy összetörtem magam,hogy mikor toltuk be a motort,köszönt-hogy,jónapot kivánok......
Részvétem Bogyó.
1. jó reggelt