Most, hogy nálam maradt az egyetlen felvétel (szemtanuk hiányában) asszem ügyvédnél letétbe helyezem, arra az esetre ha "véletlen" történne velem is valami tragikus hirtelenséggel...
A lényeg,hogy Ne csak egyet nézz meg ! ! Kipróbálásnál figyelj oda,hogy a fék az ne csak legyen rajta, hanem fogjon is ! ! Ha a motorja,jó akkor ne füstöljön kéket. Tapasztalatom nincs arra az évj ra mert az enyém 2002 utáni betegséget így nem tudok mondani.
ZX9R vásárlása előtt állok (1999"), zöld-lila fényezésű, 39.000km-el.
Szeretném megkérdezni, hogy vásárlásnál mikor kellene jobban oda figyelni?
Persze tudom az alapokat, de jobban érdekelne, hogy van-e valamilyen gyerek betegség amit figyelni kell.
Illetve hogy milyen tapasztalatok vannak vele?
Futómű, blokk, fékek, elektronika...
Persze, én is szeretem de osztottam-szoroztam és kb 20-30x annyit tudok menni kecsón, mint a Hringen ugyanannyi pénzből, úgyhogy marad(na) a lime party nálam, ha nagy pályáról van szó.
Igen, csak kecsó pesttől jóval messzebb van, mint kakucs...ki szoktunk oda is járni, de ritkábban. Az aszfalt tényleg ott a legjobb.
Attól függ mit veszünk élvezetnek...én szeretem a nyújtott gyors-gyorsabb kanyarokat (pl. hring 3-5-10-11-14), ilyenből a kis pályákon nem sok van
De a lényeget kérlek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni!
ZX9R vásárlása előtt állok (1999"), zöld-lila fényezésű, 39.000km-el.
Szeretném megkérdezni, hogy vásárlásnál mikor kellene jobban oda figyelni?
Persze tudom az alapokat, de jobban érdekelne, hogy van-e valamilyen gyerek betegség amit figyelni kell.
Illetve hogy milyen tapasztalatok vannak vele?
Futómű, blokk, fékek, elektronika...
Előre is köszi!
Attól függ mit veszünk élvezetnek...én szeretem a nyújtott gyors-gyorsabb kanyarokat (pl. hring 3-5-10-11-14), ilyenből a kis pályákon nem sok van
motor fuck