Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talan ez kicsit sok egy frekvenciavalto IC-ert, de nem rossz! Koszi! Zsir cumo!
Létezik. Magyar. Speedohealer a becses neve. 15 volt kb 2 éve.
http://www.healtech-electronic...
Kettővel kisebbet nem mertem felrakni, nehogy szétbassza az imádott zöld láncomat! Még annó 125-ös sportgépen prób áltam, de nem jött be az érzés se! Az már túl rövid hosszabb távokon. És még gyorsulási versenyen is rosszabb eredmény produkált vele.
Az elol egyel kisebb, hatul kettovel nagyobb felene meg kb. az elol 1,5-el kisebb nek.

Nem igaz, hogy nem csal az ora. Gyarilag is csal es ettol csak megtobbet fog.

Forgatonyomatek: http://hu.wikipedia.org/wiki/F... (ugysem fogod erteni). Aki nem ismeri a fizikat az csak akkor lehet jo motoros, ha ugy szuletik. Egyebkent sohasem fogja megtanulni, mert se a motor sem a motorozas mukodeset nem erti. Mostmar mindegy persze.
Nekem eggyel kisebb volt elöl! Annyira nagy különbség nem volt érzésre, meg gyorsulási időben sem. Kettesben úgy sem jött fel egykerékre gázra, csak ha elég nagyot húztam rajta jó helyen.
Egyesben meg előtte is 4-5-től. A végsebesség lerövidülésről meg annyit, h kis fogaskerékkel is simán ment annyit végre mint az ellenfelek! (elég gyakran ki volt próbálva)
Sziasztok!

Köszi az infókat! Szerintem 15ös lesz előre.

Még egy kérdés: 1 foggal kisebb előre, 2 foggal nagyobb hátra, elmondások szerint nem csal az óra, de nyomatékosabb lesz... ezt soha nem értettem miért van így... (Fizika órán általában Amerikai pitét, meg hasonló ismeretterjesztő filmeket néztünk a részeges tanárral)
Nagykerdes!

A fogazas temarol jut eszembe, hogy a legtobb ember szereti az egy foggal kisebb lanckerek aldasos hatasait, de engem pl. zavart hogy igy a km ora megtobbet csal mint gyarilag. 300-akat mutat, mikor az ember 260-akkal csoszog (attetelbol modositasbol kiszamithato + gyari csalas egyutt). Letezik olyan impulzus-hazudo elektronika, amit a jelado es a km ora koze kotve ugy hazudik a km-oranak, hogy az a valosagnak megfelelo erteket mutassa?

Ha nem, akkor elgondolkodom egy ilyen elekronika epitesen, hatha meg lehet univerzalisra csinalni. Tok jo lenne, ha ilyet barki be tudna epiteni, mert ezzel a gyari (szandekos) csalast is ki lehetne kuszobolni. (A gumikopasbol adodo csalast meg mar tenyleg szarjuk le! )
Minden moci szereti az "elol kisebb lanckerek" nevu tuningot. Egy foggal kissebb is sokat szokott izmositani a gepen, raadasul gyakran a fogyasztas is kissebb lesz. 2 foggal viszont mar vigyazni kell, mert gyakorta tul pici ahhoz, hogy a lanc ne ragja folyamatosan a lengovilla tetejen levo koptatot. Ha ez a helyzet, akkor erdemesebb nagyobb hatso fogazassal operalni, ami azert is jo, mert akkor be lehet, olyan erteket is allitani, mintha elol 1,5 foggal lenne kevesebb.
Lehet a keverék, de lehet a nem bele való gyertya miatt is. Ha más a hőértéke akkor is ilyet csinál!
Nekem 14 es van elöl, határozottan nem túramotoros lett a gép Elég magas fordulaton üzemel a végsebességről nem tudok mit mondani mert ugye ezzel csal az óra, és most olyan 310-320 körül mutatna ha lenne számozva addig
Talán alapjárati keverék. 1/2 fordulatot ki az alapjárati csavarokon, ha javul, akkor bingo.
Hello vadak,
Segítsetek már fejben szerelni! Tegnap reggel fél 8-kor indultam volna dolgozni, és nem indul a 9-es. Eddig ált. délután indultam vele, mikor már nagyon meleg volt, akkor nem volt gond. Itt is sütötte a nap vagy 3 órát (addig átmentem a kocsmába ), utána beindult elsőre. Ha bemelegszik, semmi baj vele, szépen is megy, erős is. Új gyertyákat is raktam bele pár napja, a porik atomjaira voltak szedve nemrég, két tubus féktisztítóval kiganézva, szinkron beállítva. Mindössze annyi a bajom, hogy ha hűvösebb az idő, szarik rám. Amikor beindul, tökig fel kell csavarjam az alapjáratot, mire bemelegszik, vagy 6 teljes kör vissza. Ha ráhúzom a szívatót, leáll, hidegen-melegen is. Eddig a gyertyára fogtam, de az kilőve, mivel új van már benne. Tipp valakinek?
Gondolom, ha a Yamahás csomag leesett volna odamész és megtaposod
Na fordulaton milyen a hangja a rövidített dobnak?
Hmm, fincsinek hangzik
Bár nem mintha éjjel nappal kerekeznék, de ha már feljön, akko' had élvezzem kicsit
Kb 10%-kal lesz erősebb, és kettesben is gázra fogja emelni az elejét
Az enyém is le akart dobni egy órája 3/4-ed gázon , pedig azon hosszabb áttétel van, mint a gyári. Igaz Szeki!
hello!

Gondoltam, hogy lenne különbség, de akkor elég nagyról lehet szó.

Nekem SV650re tettem anno előre egyel kisebbet, sokkal jobb lett.
Nem mintha kevés lenne így gyárival, próba szerencse...

Köszi
Hello!

Majd írd meg milyen lett, de én csak elsőt fogok cserélni szerintem.
ne ne gyere húzok el otthonról,sztán később kereslek, mindig van valami problem.
Akár ma is jöhetnél, fél óra múlva odagurulok hozzád!
Most fejeztem be a büdös bogarat, már holnap össze is lesz csavarozva, amilyen türelmetlenek, még lehet este el fogják kezdeni . Az első festésnél valamit nagyon elbasztam , de most már szép lesz az a rozsdaboglya. Nem vettek rá új sárvédőket, a hátsók több, mint 20 évesek
Hy!Nekem elől volt 15-ös az előző kilencesen,de nagy a különbség.Veszi az elejét ha kell,ha nem!
De van itt közöttünk valaki(nem emlékszem ki írta),aki 14-est tett fel előre!
Az alsó fordulatszám tartományban nyomatékosabb lesz a motor,viszont végre nem megy majd annyit.
Edem énnekkem is most lessz változtatás, én gyárit rendeltem 16,44, hátúl előtte azaz még most is 42-es van elől passz?
Tényleg ha nagyobb a fogszám hátúl miben befolyásolja a motor teljesítményét?