Sőt kérdezd meg szekit még a hátsóféknyereg műanyag fedelét is megvettem tőle!
Te gondolom vagy olyan marha, hogy nélküle motoroznál.
Meg a láncvédő műanyagot is megvettem a gépre ami szintén nem volt rajta. Ezt Tiszavalahonnan vettem, régen írt a fórumba a srác, SF gépet épített vfr hátsóval...
Van aki rombolja(vagyis kiköszörüli a blokkot) és van aki meg javítja(új gyári vezlánc blokkbontással betéve és minden lemérve!)
De szekit megkérdezheted gyertyapipát is inkább 700Ft drágábban vettem töle hibátlan gyárit, mint új fos utángyártottat aminek rakás szar a por és nedvesség védelme!
en meg tehettem hogy el torjem mivel nem vagyok motor szerelo de foleg nem VASUTAS azt meg havernak meseltek hogy el kunyetaltad a vezermu lancot de eleg csak szetnezni a sportmotoron tobben utalnak mint a sedut
Hülye gyerek csak gyertyáról volt szó
A vezláncom vadi új és blokk bontással került be, ha nem hiszed bátran érdeklődj kb. 2011körül rendeltek e a ceglédi kawa kereskedésben tömitéseket, vezláncot, generátor láncot, de keresek majd fényképet neked, ha találok bemásolom...
ez egy fasz en mar ra jottem hallotam a nagy dolgait mastol el kunyiza a hasznalt vezlancot mert hogy az meg jo az ovebe es itt meg adja az okost hogy mqjdnem blokfel ujitast kel csinalni egy vezlanc cserehez plusz a tobbi baromsaga
a zx-9r bol sokal hamarabb ki hullik a valto mint egy k2 1000 -bol plusz jobb futomu erosebb blok kb ugyan annyit ki bir mint egy kilences de azert hajtja hogy szar a gixer neha szivesen be szolnek neki de inkabb nem allok neki veszekedni
Én Yamaha kereskedő szájából is hallottam már hogy eszi az olajat.
Hozzáfűzve hogy ezen nem kell meglepődni. Ez Yamaha!
Nem rossz motor az R1 csak a jó motorokra nem Yamaha matricát tesznek.
Nem, van sok jó erős gép is.Bár nekem nem kellene erős gép.
Csak neked csak most pár jó erős gép: cbr1000f, cbr900rr, duci999, zx12r, stb....
"Mégis mi a baj az R1-l?"
Tudod te jól, ne add a hülyét.Kiváncsi lennék, ha csak bármilyen R1 -s fórumon rákeresnénk az oil, cylinder head noise és hasonló szavakra...
Persze lehet hülyének nézni az embert, hogy ebbe más olaj kell, meg a gyilkolás miatt kell szelepet cserélni.A töltés meg csak egy véletlen gyártási hiba miatt. Az olajszint érzékelőt is meglehet magyarázni, hogy csak a tulajdonosok érdekében, csupa szeretetből és gondoskodásból szerelte be a gyártó.Inkább engem ne szeressen ennyire a KHI ltd. , de az olajam maradjon a blokkban.
Nemrég találkoztam egy r1 tulajjal, kevés km, de a gép eladó és amennyire odavolt érte a vásárláskor....
Miért is?
Tudják ők maguk is milyen a motorjuk....
...olyan, mint az R1
Minden nap áldom a napot, hogy még részegen se álmodtam olyan butaságokat, amik szerint R1 vagy TL1000 tulajnak kellene lennem.
Lesz azon még több karc is....(tapasztalatból tudom)
Idomot le és a repedéseknél megjavítani azt annyi vissza rakni úgy...
Repedést gyorsan javítsd meg ne tudjon tovább repedni!
Mikor majd szarrá töröd rá ér akkor festegetni.
modell inform. Var. SF gyártó színszám szín megnevezés tól ig MCS no. OC BC KH PUR WBC PUR HS
? KAW 7000M BLUE X
? KAW 7003M BLUE SCURO O-5-0425-3 X X X X X
nincs színkód a motorban. festékboltban találsz motor színkódkártyát abból kell kiválasztanod a színt. egyébként létező szín én is abból fújtam a sajátom és jó lett a színe.
segítséget kérnék ZX9R-hez mert eldőlt és újra szeretném festetni az idomot .Festésre elő is van készítve csak azt mondta a fényező hogy pont eredeti színt csak akkor tud ha megvan a színkód )Hol lehet megtalálni a motoron a színkódot? (autónál a csomagtartóban szokott lenni egy "matricán") 1999-es évjárat KÉK színű
nem az egész motort festetném azért lenne jelentősége.
Te gondolom vagy olyan marha, hogy nélküle motoroznál.
Meg a láncvédő műanyagot is megvettem a gépre ami szintén nem volt rajta. Ezt Tiszavalahonnan vettem, régen írt a fórumba a srác, SF gépet épített vfr hátsóval...
Van aki rombolja(vagyis kiköszörüli a blokkot) és van aki meg javítja(új gyári vezlánc blokkbontással betéve és minden lemérve!)
De szekit megkérdezheted gyertyapipát is inkább 700Ft drágábban vettem töle hibátlan gyárit, mint új fos utángyártottat aminek rakás szar a por és nedvesség védelme!
Csak ennyit a "nagy dumáról" meg igényességről.
Tudod aki majmot tart vegyen neki banánt is!