Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor kb még X év mire kész lesz
Először én is olcsón probaltam megoldani. Elbaszam egy csomó időt a beállitásra. Állandoan vagy sok volt az olaj vagy kevès.Aztan rajöttem nincs értelme az ilyen egyszerűeknek. Ha már lúd legyen ...
ok. köszönöm.
univerzális mind.
Még nem hirdette meg, nem ez az övé, de pont ilyen. Legalábbis így néz ki, amennyit láttam.

http://www.kepesmotor.hu/onroa...
válogass
tartályok
Kell mellé picike cső, egy tartokonzol belefúrva menetet, belehajtva fúvókát.
Meg az adagoláshoz vagy mágnes szelep ha ejtőtartályos vagy egy pici szivattyú. Ezek meg ipari gépeké a vakerán vagy apródon(már olx) filléres amit mangeszoltak a gyárakból a jólfizetett munkások
Ha jól van beállítva nem bassza össze,de még a gumit sem.
Nekem az össze vissza nyúlott lánc még két szezont elment az olajzó felszerelése után.A szemek be voltak állva.
A stihl láncolaj tudja a dolgát.
Akármilyen motorom lesz ami láncos azon biztos lesz olajzó.
Engem meggyőzött.
Univerzális a legtöbb olajzó.
Bármelyik motorra feltehető.
Értelem szerűen kardánosra és szijhajtásra felesleges.
Nekem McCoi olajzóm van. Kb 130 €!
De ez tud mindent.
Esőszenzor;cross mód megtett út alapján veszi a jelet. Automata bekapcsolás;kikapcsolás.Mennyiséget finoman tudod szabályozni. Számitógépről egyedi programozás is lehetséges.
A Scottoiler olcsobb de joval butább.
Szívo torokra van kotve . Ha jár a motor nyit ha leállitod zár.Mennyiség állitható de nehéz beállitani.
Nem bassza össze a felnit mindig? Én azért nem szimpatizálok vele. Uncsitesó angliában vett a hornetjére. Gondolom, kint talált olyat, amit úgy gyártanak. 9esre van ilyen ?
Szóltam neki, hogy van érdeklődés. Nem karbon dob, de nincs levágva. A scrácnak asszem Tutu elküldtem az email címét. Gondolom, ha neki nem kell, akkor megosztom majd itt is. Úgy kell nógatni az emberünket, hogy fotózza már le legalább. Neki nem is kell. Be van hajítva a garázsába tavaly óta.
nemtom de tervben 4 eve az epitese....
Engem is érdekelne a akrapocsok dob
azt a szakaszos láncnyúlást meg magyarázhatod
ha karbon akra akkor engem is érdekelne, ha nincs levágva
mi pénz lehet a láncolajzó
Nehéz lepucolni 100%ig a régi teflonost és a beletapadt koszt és a legapróbb port,piszkot is megfogja...

Arról nem beszélve, mivel egyből vastagon rátapad a láncra, ha nem kellő odafigyeléssel egyenletesen fujod fel akkor ahova több jut ott több por is tapadhat bele...
Sok gépen nincs középsztender és megbakolva tudod csak szépen fujni pörgetett kerék mellett...

Biztos mind a 4 japán gyártó hülye, hogy olajat ír
Az automata láncolajozot meg gondolom a buzi zöldek miatt nem teszi fel egyik gyártó se a termékeire, persze a tengerbe ömlött több hektó kőolajszármazékok.....

De ez a lánckenés örök mizéria minden fórumon, meg ha valaki felrak képgalériát olajzóról ott is...
Én az olajzót tartom jónak, vagy ha nincs akkor minden gurulás után pucolás és friss olajjal bekenni...
kérlek hogy mérhetettlen nagy tudàsoddal vezzesd le nekem hogy a teflonos lanc spraytol hogy nyulik szakaszosra a lanc
ag
Láncspréjüket nemismerem, én olajozom a láncot.
Olyan jól nem keresek, hogy vegyek hajtógázt meg sprésflakont

A teflonos láncon rajtamaradós spréket meg ingyen se, azoktól nyúlik szakaszosra a lánc...

Láncra megy a leengedett használt exs10w50...
egyszer vettem egy ilyen lanc sprayt kisebb vagyonert ! a gep zsir tobbet ertt nala
Köszi!
Szia! Nem az enyém, mint ahogy írtam is, szólok neki, és szerintem majd küld. Egyébként karcmentes állapotban van, nincs horpadva sehol, se karcolva se semmi. Miután megvette, azután vissza is rakta a gyárit,mert neki jobban tetszett, nem szerette, hogy hangos.
Átadom majd neki.
Szia!
Képet, árat tudnál küldeni a dobról?
belgarda kukac gmail pont com
Köszi!
8-ért alig tudtam eladni a gyári dobokat...