Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs! :)
Most nem tudom, telefonban annyit beszéltem vele, hogy érdekelne a dobja. De azt nem adja ami rajta van, mert "így van jól összerakva a rendszer" de van neki egy házi dobja 20ért. Ha itthon lesz a hétvégén, átmegyek, és megnézem. Ebben maradtunk. De ha érdekel, sztem hívd fel, mert valami olyasmit mondott, hogy a hétvégén talán elviszik tőle. Ha izgatja a fantáziád, sztem hívd fel, azt a max 90ft-ot megéri. Én ha megyek, úgyis megnézem, mondta is, hogy majd beröffenti nekem, mert ez valami csoda táltos, valami nagyon-nagy versenyzőtől vette.
2-3 héttel ez előtt nem Szikora Bandinál volt a te csajod? Fekete keretes szemüveg?
Kattints az előzményre
Mármint melyikért?
zx-pity nem tudod mit kérnek a négyszázasért ?
http://www.hasznaltauto.com/ha...

Meg is találtam a hirdetést. Itt megint más színben néz ki. Sajnos ezeknek a 400asoknak ilyen sorsuk van magyarországon, legtöbbször leharcolják/ ütik-verik, törik őket. Páromnak tavaly vettünk egy zxr400at, bár ez már az L széria, ezzel annyira nem fürödtünk be, kopó alkatrészek után lábra is állt. Lánc, fékbetét, beállítás. Mondjuk ez annak is köszönhező, hogy egy csajnál volt 5 évig, előtte pedig ha jól tudom, kölföldről hozták. Van hogy én is megyek vele, nosztalgiázni, mivel ez volt a legelső nagymotorom. A mai napig nagyon jól érzem magam a nyergében. Szerintem szuper motorok!
Szia! Köszi az észrevételt. Eredetiben sokkal jobbnak tűnt. Hozzám már átfestve, elég rossz állapotba került, ahogy feljebb írtam. Érden elcseréltem egy ürgével, aki egy év múlva már árulta. Legközelebb egy kereskedés oldalán bukkantam rá, mint lejárt hirdetések között, megintcsak átfestve. Szegény motor, úgy látom elég sok mindenen és mindenkin ment keresztül.
nem iszok mar sort att tertem a frocsre attol nam faj a kobakom masnap
Aszt hittem sörház utca 1.
Hali
Az UBK564-es rendszámú ZXR400-as volt az én tulajdonomban is.
Ilyen volt az eredeti fényezése nálam.
Én egy szalkszentmártoni srácnak adtam el,ő fényeztette át ilyen színűre mert az eredeti fényezése nem tetszett neki.
hagyad a rákba majd van itt egy srac tan meg birja csinalni a cimem meg ràkoczifalva 5085 kossuth lajos ut 77
Egyelőre nem talaltam. Csak a 98-99- hez. Rajta vgyok az ügyön.
ok este kuldok cimet ha haza ertem munkabol matricara tudsz valamit mondani
Ahogy irtam 19900 postával együtt.
Ha küldhetem akkor küldj egy címet.
menyi penz ?
Szevasz Csimbi:
Készen van a motyód!
kellett egy kis lóvé,mert visegrád körzetében csak ott van pénzkiadó egység
Valami művész kajáldában voltunk,,,este(gondolom hogy örülhettek)
Volt elég program,,eszembe se juttott Zóttán ,meg nem zavartam volna ugy mint te.
400 ba mindig a kawa volt a király. Hiába Sp2 -es az enyém. A körlámpás H verzió volt a legerősebb.
Attól még kiálltam volna veled egy rajtra...
Minden féle képen mert nem én vettem meg!
Jóiccakát!
Fasza! Ennek örömére megyek is, és lefekszem aludni. Jó éjt sziasztok!
Így már össze állt és minden tiszta.
Így van. Én meg belenyúltam... Közben előszedtem a papírjaim, mert rohadt precíz csávó vagyok. -Akkor összeállt a kép. 2009 augusztusában került hozzám, Pallagi Norberttől UBK564 rendszámmal. Akkor lett meg a jogsim. Igazából utána, de ez már lényegtelen. Rá következő tavasszal megcsináltattam, 100-110körül volt. Forralta vizet, meg nem ment a vízpumpa. De mivel nem én próbáltam ki, meg a próbakör is kicsi volt, így nem jöttünk rá. Amugy sem voltam akkor valami nagyon eleresztve a motoros tudásból. Azóta ez már elég sokat csiszolódott... :) Ez volt az első nagymotorom. Nagyon jól sikerült megcsinálnia Széll Imrének, cserélt 4 hüvelyt, új hengerfejtömítés , lánc meg mit tudom én. Aztán kivettem az órában levő tiltást és úgy leforogta a 180as órát, hogy csak kapaszkodtam. Később eladtam, akkor is jó nagy baromságot csináltam, de ez már mindegy. Ennyi a sztori.