anyiban igaza van hogy feltünően felmentek az árak.......mivel szezon van,pár hónapja még 5-6-700ezer volt a motor amit nézegetek,és jelenleg a használtautón,900-tól indulnak,egy jobbacska bele szalad 1,2-be is,az én motoromat szezon végén 550-ért adtam el,rengeteg uj alkatrészekkel,most ugyan az a tipus külföldi papuirokkal 850 ezer
Nem értek itt egyeseket Tizenéves motorokról beszélünk. Kevés amivel nem estek vagy nem dőlt el, vagy nem történt vele valami esemény. Ha pedig mégis ilyen lenne, tökéletes állapot kívül-belül, annak megkérik az árát, akkor meg rögtön szívja mindenki a fogát. Az a baj itthon, hogy a vevők között mindenki a szent grált keresi olcsón, pedig ilyen nincs és kész, vagy tényleg mocskos nagy mázli kell. Aki pedig eladni akar, az meg van győződve a saját szemetéről, hogy hibátlan (attól hogy szép papírba csomagoljuk a szart, attól még szar marad) és egy valag pénzt kér érte. Csóró a magyar na, ez a lényeg.
ez itt van a szomszéd faluban évente kétszer van fényezve
ez télen nyáron megy
hangja elég fura olyan mint ha három henger menne de megy mind a négy
a gazdája egy gyökér
de ha bele gondoltok egy szar simsont százezerért adnak akkor ez is meg ér négy kilót
egyszer feltettem kíváncsiságból hirdetni ár nélkül.Már rég le vettem vagy 1,5 hónapja egyszer csak kaptam emailokat hogy megvan e még a kotor meg hogy mi lenne az ára.mondom nem eladó már a motor.Volt aki meg értette volt aki nem.volt olyan is hogy 80 emailt küldünk egymásnak mert nagyon érdekelte volna mert sokat megnézett de egyik sem volt olyan mint az enyém.Persze én nagyon büszke lettem hogy egy gyári gépezet tulaja vagyok.Az tény hogy sok van ami nem éppen gyári állapotáról híres de azokat is meg értem.Szeret motorozni mert mert az a mindene de nem tud megadni neki mindent csak használt bontott dolgokat vagy éppen után gyártottat .Gondolok itt a (karokra vagy épp a plexire) .De attól még jó a motorja .Van olyan ismerősöm akinek nincs annyi pénze de még is imádja a gépét.Ahogy van egy kis pénze azonnal vesz rá valami pluszt vagy éppen kicseréli rajta a kopó alkatrészeket.Lehet hogy nem gyári kawasakit hanem utángyártottat mert arra van pénze de még is törődik vele és még is új.Van ilyen is
Én sem szívesen adnám el. Mit vennék egy milláért? Van hozzá egy rakat gyári cumóm, tankbőr, tanktáska, amilyena motor színe, gyári doboztartó, doboz, stb. Ezektől megválva aligha tudnék még egy ilyen tulajdonságokkal rendelkező motort, ami ilyen keveset is fogyaszt és stb. stb.
Itthon ha használtat veszel az csak szar lehet. Tök mindegy hány éves, kitől veszed, mennyiért. Én is második tulaltól vettem meg, 10 évig volt nála, füzetkét vezetett a motorhoz amiket cserélgetett felírta, meg az évi szervízeket, mindent faszául precízen. Miután megvettem egy százast még rádobtam. Persze nem rögtön, rá egy hónappal lánc, aztán pár hónapra rá új gumi. Tiszta sor. Aki eladásra szánja el magát itthon, az attól a pilanattól kezdve nem költ egy fityinget sem a motorjára.
na igen külföldön más a helyzet.mivel nekem sincs sok pénzem ilyenekre ezért apránként veszek meg mindent és csak gyárit és nem használtat.Most a szervizen csak új dolgokat kapott és csak gyárit.Az összes tömítésemet is kicseréltettem mindet szintén gyárira.Igaz nem olcsó de nekem meg éri mert mostanában nem tervezek motor vásárlást.Szóval apránként haladok de csak is gyári cuccokkal!Gyári fénynek örvend a shrekkem de sajnos van rajta 3 darab fél cm-es karc azt is a kutyám csinálta sajnos :(Most is gyáriak a csavarjaim de egy kettő már karcos és tervezem a kicserélésüket szintén gyárira ami megint csak nem olcsó.De ez ilyen.Nem olcsó hobbi de nekem ez a végzetem :)
Már én is nézegettem a kinti árakat. Inkább az E modellt. Rájöttem, ha lehet inkább kint adom el. ha nem is adom el jobb árban, amit kétlek, legalább nem olyan parasztok, mint itthon. Pl.: Ha már hirdeted kábé egy éve és senki sem viszi el, szerintem bárki odaadja egy százassal olcsóbban itthon. Külföldön szerintem sűrűbb a piac mozgás mint itthon.
Itthon is lenne, ha akadna olyan.
Nem akarok senkit megbántani, mert én hetesem is szoktam köpködni, tudom miket kellene költenem rá.
Csak gyári csavarok, alátétek, lófaszok ami kellene 36eft(múltkor számoltam össze ami nem gyári vagy lesarkalt, karcos, stb.)
Amíg itthon mókoljuk, mert ilyen a fizetésünk(vezláchoz kiköszörülés és befűzve, leszarva belül mi kopott el)
Meg a szerelőhöz nem visszük el párévente szétkapni a féknyerget kipucolásra és 10-15éves korába is mikor a trehányság miatt szar nem megvesszük az új tömitéseket és porvédőket bele, hanem egy kevésbé szar bontotta vadászunk
Én is örültem, mint majom a faszának, amikor Szekitől vettem pár apróságot baráti áron.
Nem annyit keresnék amennyit, lakásra rendelném postával az új gyertyapipát vagy üllést és műanyag takaró fedeleket....
...de így marad a fasza kupecoktól vásárlás, akik nem húzzák le a népet, hanem korrekt fasza csávók
Direkt a közepes ármezőnyben kerestem egy első ránézésre jót!
Van olcsóbb, drágább, jobb, rosszabb, de ez úgy egy érdemes darab.
3400*300+behozni+papírozni
Tehát azért lehet drága egy 9R, ha olyan....
Eleve a filléres szatunás, meg kínai plexik sötét színben(amin nem lehe átlátni) megint érték csökkentő. Egy szép duplán bubis víztiszta jobb márkából az felér a gyárival vagy lehet érték növelő is. Igazok azok a plexik nem olcsók(zerograviy, mra, stb-stb-stb)
Azokkal a karokkal hivatalosan műszakin nem megy át, ezek után tuti a dob is kiherélt. Se a fényezés se a matricák szerintem nem gyáriak.
Ez az első ránézésre ami van, jobban meglesném tuti növekedne a lista....
Tény egy full gyári ilyen 9es megér többet is, de egy bontott idomszett tipptopp eredetiben meg két kar és a kipufogódob szerinted mi pénz?
Arról nem beszélve aki a filléres kínai műbizonylat nélküli karokat teszi fel a motorjára egy jó állapotú bontott gyári helyett, ott biztos más turpisság is van....
400at még egy tipptopp blokkal és nem kopáshatáron lévő kopócuccokkal még megér. Kérdés mennyire alkuképes.
Aztán, ha 2gumi, első-hátsó fékbetét, láncszett is kuka akkor 400a se ér. Csak egy láncszett minimum 50e ft, már ha nem ilyen 25-35Kn szakítószilárdságú gagyi láncokat nézünk.
Láncból utcára a legerősebbet és ha felfér 530 akkor azt. Nekem is 525 helyet 530 van(mellesleg US piacon 530 jött ki).
Sedu szerint a motor piacon lévő motorok ára nagyon magas.De én úgy gondolom hogy 450 az kevés.500-at bőven megér még így is hogy csúszott.sedu az tény hogy nagyon olcsón szerez be motorokat mert neki biztos van forrása
ez télen nyáron megy
hangja elég fura olyan mint ha három henger menne de megy mind a négy
a gazdája egy gyökér
de ha bele gondoltok egy szar simsont százezerért adnak akkor ez is meg ér négy kilót
Nem akarok senkit megbántani, mert én hetesem is szoktam köpködni, tudom miket kellene költenem rá.
Csak gyári csavarok, alátétek, lófaszok ami kellene 36eft(múltkor számoltam össze ami nem gyári vagy lesarkalt, karcos, stb.)
Amíg itthon mókoljuk, mert ilyen a fizetésünk(vezláchoz kiköszörülés és befűzve, leszarva belül mi kopott el)
Meg a szerelőhöz nem visszük el párévente szétkapni a féknyerget kipucolásra és 10-15éves korába is mikor a trehányság miatt szar nem megvesszük az új tömitéseket és porvédőket bele, hanem egy kevésbé szar bontotta vadászunk
Én is örültem, mint majom a faszának, amikor Szekitől vettem pár apróságot baráti áron.
Nem annyit keresnék amennyit, lakásra rendelném postával az új gyertyapipát vagy üllést és műanyag takaró fedeleket....
...de így marad a fasza kupecoktól vásárlás, akik nem húzzák le a népet, hanem korrekt fasza csávók
Ez van külföldön nem a fidesz kormányoz.....
Direkt a közepes ármezőnyben kerestem egy első ránézésre jót!
Van olcsóbb, drágább, jobb, rosszabb, de ez úgy egy érdemes darab.
3400*300+behozni+papírozni
Tehát azért lehet drága egy 9R, ha olyan....
Eleve a filléres szatunás, meg kínai plexik sötét színben(amin nem lehe átlátni) megint érték csökkentő. Egy szép duplán bubis víztiszta jobb márkából az felér a gyárival vagy lehet érték növelő is. Igazok azok a plexik nem olcsók(zerograviy, mra, stb-stb-stb)
Ez az első ránézésre ami van, jobban meglesném tuti növekedne a lista....
Tény egy full gyári ilyen 9es megér többet is, de egy bontott idomszett tipptopp eredetiben meg két kar és a kipufogódob szerinted mi pénz?
Arról nem beszélve aki a filléres kínai műbizonylat nélküli karokat teszi fel a motorjára egy jó állapotú bontott gyári helyett, ott biztos más turpisság is van....
400at még egy tipptopp blokkal és nem kopáshatáron lévő kopócuccokkal még megér. Kérdés mennyire alkuképes.
Aztán, ha 2gumi, első-hátsó fékbetét, láncszett is kuka akkor 400a se ér. Csak egy láncszett minimum 50e ft, már ha nem ilyen 25-35Kn szakítószilárdságú gagyi láncokat nézünk.
Láncból utcára a legerősebbet és ha felfér 530 akkor azt. Nekem is 525 helyet 530 van(mellesleg US piacon 530 jött ki).
http://www.kepesmotor.hu/kawas...