Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, de többet is forog, meg több Le is...valamiből elő kell állítani azt
És az mikor lesz? Csak azért kérdezem, mert így több mocskot átenged, szóval ez tipikusan nem olyan probléma, ami szervizperiódushoz kötött. De lehet, hogy csak én aggódom túl Egyébként a szivacs szűrőt nem lehet elég rendszeresen takarítani
Ismerős csíklámpás R1-gye eszik 10 körül. 12, 11, 10
Értem, követekző takarításnál kap olajat is.
Ennyit még olyan tempóban sem tudnék összehozni Cserébe ha 8-12e között forog folyamatosan, akkor sem tudok 10-et lenyomni.
Az igen!
Azért az már baráti fogyasztás.Mennyivel mentél 60-al ?
Az enyimé B4-es kawa volt, 160 km: 20 L benya. Mert 20-as volt a tankja. Cserébe nem mentem lassan. Ecce viszont haverral túráztunk, asszony hátul, csiga tempó, 3,5 L/100 km.
nekem is 2 személlyel 5.5 eszik de mikor vandálkodom kicsit akkor sem megy 8 fölé.Szintem ez teljesen jó
De egyébként annyira nem méregetem, mert nem mindig tankolom tele, meg nem is ürítem ki teljesen (nálam mindig res álláson van direkt), megyek vele max. 200-250 km-t és tankolok amennyi épp kell.
Változó. 5,5 volt a rekord, de akkor is toltam neki. Városban 6,5, pályán múltkor lement neki a 9 hringen.

Moroskiller: fogok egy zacsit, bele egy kis motorolajat öntök, belerakom a tiszta és száraz szűrőt, megszívja magát olajjal, kinyomkodom, majd tiszta zacsiba be, megnyomorgatom finoman h a felesleg kijöjjön és mehet is vissza a helyére. Anno vettem ilyen drága motul cuccot, de lóf.szt a seggükbe, amennyiért adják. A könyv sima 30-as olajat így. Én sima 10w40-be mártom.
Valaki mondta már, hogy neki szárazon jobban ment, de ha a könyv olajat ír, akkor az olyan, mintha a Biblia írta volna. Nem véletlenül kell rá az olaj.
Én most úgy raktam vissza hogy nem olajoztam be.
Mennyi olajat szoktatok rá rakni? Fújátok?
Jah

Tudom de most inkább újat vettem mert elég ramaty volt.Így jobb a lelkemnek hogy új van benne

A tiéd mennyit fogyaszt?
Na de...látom elbeszélünk egymás mellett. Szivacs szűrő van benne, ami mosható gyárilag, beolajozod és mehet vissza.
mit miért is?

Újat vettem bele mert nem szeretem ha retkes és régi a szűrő
De miért is?
okés

mondjuk előtte sem evett sokat
na majd szeleph., szinkron után írsz nekünk egy fogyasztást!
nem nem

Új van benne.
Új légszűrő? Mármint ki lett mosva?
Zsíros kenyér lesz a kaja!

Köszi mindenkinek a segítséget.Megoldódott a problémám :)
Kész is a szezonra felkészítés
Új vezérműlánc, feszítővel vezetőkkel,új szelepkorongok,Szelep hézag állítás,karburátor szinkron,új légszűrő,új olaj,

Jöhet a szezon
24700-ért vettem kawazsoltinál még anno a gyári újat plusz a fekete műanyag vezetőt 7500-ért E modellre.
Nekem Ebay-ről van a hátsó ledes lámpám semmi gond vele az index részét nem kötöttem be, első süllyesztett indexek ellenállással azokkal sincs semmi baj , rövid zöld fék kuplungkar hibátlanok a mai napig, egyedül a bubis plexin látszik hogy kicsit gyenge minőségű.