Ja egyébként csak annyit, hogy nekem 67 ezer km környékén érdemes volt lecserélni, mert kb. szart sem tömített, szépen elkoptak az ajkak - noha a csapágyon van saját porvédő, oda nem jut be egykönnyen. De az ajkak szépen a távtartó anyagába is elkezdett belekapni, de 1500-2000 papírral szépen el tudtam még dolgozni a többségét - jellemzően a külső részt még nem annyira, de még használható bőven.
na, próbáld meg leírni!
vagy hétvégén egy pizza nyiregyen, bogyeszt is meghívjuk feltéve ha nem ő vezette azt a rőnót ami befordult az árokba szabolcsba.
Na, új kerékszimmeringek bent, kerék és tengely a helyén, fék fent (el ne felejtsem "felpumpálni" a fékkart )...holnap már csak idomok és délután vizsga. Hulla vagyok (előtte autót karosszériáztunk, azelőtt meg meló volt ).
Csak neked csak most.
vagy hétvégén egy pizza nyiregyen, bogyeszt is meghívjuk feltéve ha nem ő vezette azt a rőnót ami befordult az árokba szabolcsba.