Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. jó reggelit.
Kösz az infót, enyémbe 73 ezer körül van. Ezt megfogom nézni. úgy is gumicsere lesz.
Ja egyébként csak annyit, hogy nekem 67 ezer km környékén érdemes volt lecserélni, mert kb. szart sem tömített, szépen elkoptak az ajkak - noha a csapágyon van saját porvédő, oda nem jut be egykönnyen. De az ajkak szépen a távtartó anyagába is elkezdett belekapni, de 1500-2000 papírral szépen el tudtam még dolgozni a többségét - jellemzően a külső részt még nem annyira, de még használható bőven.
Na ez meg már a too much verzió!
Így már más!
A gyári a 9-esben háromajkú...
Keréktengely radiális rugós tömítőgyűrű.
Csak neked csak most.
a csapágyat védő külső szimering, tömít a felni és a tengely között.
na, próbáld meg leírni!
vagy hétvégén egy pizza nyiregyen, bogyeszt is meghívjuk feltéve ha nem ő vezette azt a rőnót ami befordult az árokba szabolcsba.
Kerék szimeringek?
Na, új kerékszimmeringek bent, kerék és tengely a helyén, fék fent (el ne felejtsem "felpumpálni" a fékkart )...holnap már csak idomok és délután vizsga. Hulla vagyok (előtte autót karosszériáztunk, azelőtt meg meló volt ).
köszi
Itt találsz neked valót.
linkre katt nyomtatható le tölthető
email és nyomtathatod csak maillban engedi megosztani
Jobbulást
Köszi de papíron jobban mutatna
E-hez van robbantott ábra katalógusom, C-D-hez meg manualom. Pdf-ben, így hirtelen.
mail cimre eltudom küldeni
ez nem akar ide beépülni