Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

japan NGK-t vegyél a franszia nem okés
nem drága az elektronika
Rendben! Köszönöm!
Véletlenül nem a kettes henger szívotorokra van kötve a vákum cső?
Nézd meg nem ott kap e falsot . Lehet nincs összedugva a szekunder levegőrendszer szelepével ami a szelepfedél felett van. Vagy ebben ment el a. membrán.Csak egy tipp.
Szerintem nem gyújtás probléma lesz.
Denso van benne, próbáltam egymással felcserélni trafót, gyertyát de a probléma változatlanul a 2-es hengernél áll fenn. Vagy elektronika (csak próbából nem vennék egyet, mert elég drága buli) vagy marad a kompressziómérés aztán kiderül.... Csak már utálom szétszedni.
Gyertyával kezdenék én is. Meg szívatott engem is az ngk. Zsír új és a négy darabból kettő kb 50 km alatt kifeküdt. A következő garnitúra már jó volt.
99-es nekem is ezt csinálta így adtam el. Próbálj meg gyertyát cserélni, esetleg a trafóról a 2 kábelt felcserélni. Ha nem változik a helyzet kompresszió mérés.
Szia!

Polcon nem volét rendelés alatt van amint itt van küldöm
Talán elektronika?
1 helló motorosok.
E szabványos hátsó lámpába miért kötnek bele az NKH-nál? -Azt mondja adjak neki műbizonylatot. Nem úgy van hogy unión belül, ami E betűs plussz az engedélyszámokkal, meg mittomén mivel az forgalmazható, és használható? Én anno így tanultam.Tavaly vittem hozzájuk, minnden gyári, csak a lámpát voltam lusta kicserélni, és elhajtott az anyámba, mikor megnézte. Fizikai képtelenség csabán az NKH-nál vizsgáztatni, hiába pici-pénz a műszaki. Inkább elvittem maszekhoz, 11ből megúsztam, szartam rá az egészre.
Azt nem tudom miket kotyvasztanak, mert csak megveszem, beteszem, oszt dzssííííííí.
Na ez viszont tényleg nem ér annyit.
Csak azért ennyi mert kawa
Háááá hol él ez ennyi pénzért egy ilyet? link
Így van! Van egy hatósági díj, ezt mindenhol kifizeted. Hogy hol és mit csalnak rá (elővizsga - magyarul ha megkúrnak akkor a vizsgadíjat nem bukod, csak az elővizsga díját; vagy saját eszközök használata), az megint más kérdés. A számlán külön vannak ezek feltüntetve
Idén nem csókos vizsgára viszem, szerintem nem lesz gond. De persze ha a mozaikba vinném, ott tuti belekötnének a fix pályalábtartóba meg a fék- és kuplungkarokba (na meg h nem ég a helyzetjelző elöl, mert a motor nem EU piacos, de a lámpát már kicseréltem). Minden más gyári...szóval reménykedjünk
kurva anyját megint szarakodik az oldal!
Na szóval szerintem nálunk 10 ropi tokkal vonóval!
ha patika a gép nkh nál a vizsgadíj van csak.
Tény ott nem megy át minden lom kályhacsővel, villogtatós féklámpával, mini indexel, ebájos bili alu sportfékkarrral,stb....

Maszeknál meg átmegy minden ami fényképen "kinéz valahogy", ez ilyen mutyi ország

Felcsúton nagyban, a maszek vizsgahelyeken kicsiben nyomják a becsületes haszonszerzést.....
No totál kontakhibás a keyboard, héten mehetek a multiba nézni akciós ezerötéééééééé
Teljesen mindegy hogy milyen jogcímet írkálnak. Nekünk a lényeg a számla végösszege. És kész. Ezt ragozhatod, irkálhatsz de attól még ki kell fizetni a többit is.
A vizsgadíj HATÓSÁGI! az MINDENHOL azonos, amivel lehet trükközni, az a hozzácsapott állapotfelmérő díj".

Mikor én is "levelező tagozaton" tolok á lomot és nem a felügyelethez viszem, akkor a számlán két tétel van.

Így a mocik 10-18 közt a kocsik 25-35 közt szoktak lenni....
tipp van bőven:
-veszteséget kell mérni, hogy a hengerfej okés e
-gyertyákat esetleg átcserélni, mert ha nem nyomatékkulcssal volt lehúzva elmehet a hőértéke és alapjáraton letaknyol.
-karbin a szinkron hozá let csalva egy kopottab pillangóengelyhez és melegen már fasa, de hidegen már eszméletlen sok neki a túl dúsítás ahogy rajta a szopatókar
-valahol áthúz annak a hengernek a káelja testre(mivel 1-4 2-3 sorba a esten át)
-drótkefézve volt a gyertya vagy bekapott a moci valami fém port(pl. sportlégszürő nem szürt úgy, mint a gyári) és a gyertyába leelepedett ezért a test és középelektróda között megnőtt a vezetőképesége
-stb...

Ezer ok lehet.

Kezdésnek én a karbit nézném át tuti 100% a szinkron és állapota meg mérnék egy veszteséget a hengerfejen....
Ne a netről tájékozódj. Minden vizsga állomáson mások a díjjak.
Mi az hogy mindenhol? Itt Szarvason a motor 12500.- a kocsi 25000.- és kész. Ha olcsóbban akarom akkor irány Bcsaba de az plusz üzemanyag és idő.