Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap csurgott bele 300km körül. Ma meg rágom a szart a melóban...
Nekem tavaly raktak szórös michelint. Alig kellett rá pakolni. Inkább előre raktak többet.
http://suchen.mobile.de/motorr...


Tyűűű milyen ára van a fricc gépeknek. És még azt hittem nekem sok a benne levő 58e km. Ha eladom, tuti kiviszem németbe.
köszi köszi
Jó sokat írtatok! Motoroztok ti rendesen?


Írd már meg, ha felkerült hány gramm ment mellé.
1-2 haver mislányokat szeret felrakni, de én csak néha pislogok menyi súlyt pakolnak mellé. Érdekes a pirellinél elég sokszor van, hogy 0gramm mikor felraktuk....
Kiváncsi vagyok az új szőrös milyen, mert ők használtakat dobálnak fel.
Én használt brigestonekat v. pirelliket vagy mezelereke....
Az a bt16pró nagyon fasza gumi! Olyannal mentem már és szerintem sportosabb gumi, mint ahova a gyártója sorolja!
Az hagyján, de jobb ha euróval számolod amit ott dollárban látsz
Nem jogász vagyok, ezért kérdem menyire jogos, ha szemől fotóz és hátúlról meg felirja...
Képzeld nem kell szétszedni, megy és a gyári vezláncal ami szétszedéssel volt berakva.....
Tegnap is belement 200km, na megyek, lehet elgurulunk a bükkbe így akkor ma meg belefog menni 400km....
Köszönöm!
nem semmi árak Vagy csak a fizunk a kevés ?
Minden szart lehet külön kapni:
link

Itt nézelődj, robbantott ábra, cikkszámok, stb. Cikkszám alapján itthon is tudsz rendelni.

(A poénkodásról meg annyit, hogy írásban "beszélgetünk" így sajnos nem jön át, de mondjuk helyesen használod a smileykat akkor talán).
Nekem is eddig terjed a szervizelésem. Meg olajcsere, láncfeszítés. Minden mást a szaki csinál, ha rászánom a lóvét, már ne kockáztassak...
a hat dugós tokicó nyerget egy vagon motorra tették. Én max a betétet és a fékolajat cserélem. A nyerget szét nem szedném ,az nem játék. Inkább cseréltem komplett, vagy szerelőhöz vinném. Kínlódjon vele ő.
Amugy nem lehet különbséget tenni a poénkodás és a komoly kérdések között? Meg se fordulna a fejemben, ha nyeregre lenne szükkségem, hogy milyen motorról van. Jó? Jó! Oszt cső! lehet húzni tovább.
Így is lesz, ne aggódj! Azt viszont nem gondoltam, hogy lehet külön porvédőt kapni?
Felesleges vitatkozni. Valaki egyszer azt írta hogy a fék csak a gyáváknak van. Lehet hogy akkor nekem még egy pár plusz féknyerget kellene feltenni.
Ez egy baromság, már ne haragudj. A féket nem a kawa csinálja, ahogy a Yamaha sem csinál féket. A régebbi R1-en Sumitomo van. Ha kapnál egy rá való Brembót, ami sokkal jobban fog, akkor nem raknád fel, mert azt meg a Suzuki is használja Érdekes gondolkodás
Na mindegy, mindenki azt csinál amit akar, csak ha már locsoljuk rá a lóvét, akkor hatékonyan tegyük. Máskülönben ha meg nincs baja a féknek, nem értem miért cseszegeted. Vegyél bele új porvédőket, ha csak az a rossz (az nem egy vagyon azért) takarítsd el rendesen az egészet, töltsd fel és használd. Nem kell feleslegesen elverni a pénzt, inkább tankold bele.
Kicsit leegyszerűsíted a dolgokat. Vannak közös fejlesztések ezekben de számos ponton eltérnek, ettől még a cég nem ugyanaz. De ne menjünk bele.
már nálam az púp, össze kell ragasztani és póóóóósta.
üdv! meg van a tárcsád 310 mm-es, már nálam volt de elvitték egy ellenőrzésre esztergapadon. ha jó kép róla és ha áment mondasz rá akkó posta, én kifizetem és már mehet is a ..........-ba.
téééép
teljesen mindegy hogy milyen a fék. Vinni kell egy papekot és fékezésnél bebaszni a kerékhez. Tuti meg áll a delikvens. Legalább is a filmekben úgy van