Nekem szerencsém volt az s20 as brigstonnal. Mert kb 80-90 százalékos és a pár 15000 volt .Az tény hogy a mi szintünkön édes mindegy de nekem a hatos Kecskeméten a célrarában elúszott az eleje. Még Michelin race val. Utána tettem fel diablo super corsat sc1 et. Na az mint a rágó. Viszont a kilencessel csak 2ct és a hátsóról nyugodtan el lehet tüntetni a majrécsíkot.
Féknyereg légtelenítése. Tapasztalat alapján. Először vagy két órán át kínlódtam A lényeg hogy a légtelenítő csavart nyitott állapotban hagyva ráhúzva a csövet a másik végére egy fecskendőt. Folyamatosan szívjuk az oilt ( figyelve fent a szintre) Amikor kijött a legtöbb buborék, utána még egy hagyományos légtelenítés ,és minden ok. Kb 15 perc / oldal.
Mikori? Én is akartam venni anno, illetve három lehetőség volt, Bridgestone BT16Pro, Power Pure, meg a Metzeler M5 Interact. Végül az utóbbit vettem. Szerintem a mi szintünkön mindegy
Következőre valami Dunlopot tervezek...
Mennyi volt? Én sokáig vadásztam rá. De elég rövid ideig gyártották és nem lehetett jó állapotú használtat venni. Azt tudom mert öt évig használtam hogy a pilot pover 2 ct nagyon jó. Most tettem fel kivételesen Brigestone s20 ast. Remélem beválik . 2012 es fejlesztés. Csak még sok tapasztalatot nem olvastam róla.
Olaj? Fuchs 10W-50et kap mióta nálam van. Előtte repsolt kapott. Gondolod? Hát... én a kuplungra tippelek, lehet hogy az a biztos ha kap egy újat, akkor tudom, hogy új... Persze meg jó lenne, ha elhallgatna a kinyomó csapágy hangja is egy darabig, aztán tudom hogy újra előjön. Zajos, tájékoztattak róla. Ilyen volt a 400as zxrem is anno legénykoromban. A fékem nem esik be, faszán kemény, csak tudod, a tudat. Lehet ha nem nézem, nem is gondolkodom rajta. :) Ringen nem voltam, nem is szeretnék, ha már eddig kibírta a szép gyári fényezés, ne tegyem kockára. De pl tegnap is direkt belecibáltam 200 fölött... hát, erősebb volt, a vállam hamarabb feladta :D Szóval lehet hanyagolom, csak gondoltam tájékozódom itt is, hátha van jobb. Az árát inkább lemotorozom, majd elhozza a jézuska, télen úgyse kell tankolni. Azt mondják errefele a nagyokosok, hogy úgy lehet a legjobban légteleníteni a fékt, ha leveszed a nyerget, felemeled ameddig lehet, és úgy próbálod. Ez? Valóság? még sosem próbáltam.
Kuplungot nem tudom, lehet h csak olajprobléma. Nekem egyszer megcsúszott 5-ösben 55 ezer körül, de azóta egyszer sem (67 van benne) szóval
6 dugós Tokico van az enyémben is (98-as). Ha alul cseréled, felül is cseréld, nem árthat. Nálam is kb. 1/3 behúzás után kezd el fogni, ami úgy láttam normális, de nem ez a lényeg, hanem hogy utána ne legyen szivacsos, ne puhuljon, ne egyen nyúlós. Nálam a felújítás óta szinte betonkemény az eddig látott régi hatdugósokhoz képest, hringen sem esik be a kar, szóval megérte megcsinálni.
Számításaim szerint 22/oldalban benne kell lennie a porvédőknek, a karmantyúknak és a két oldal közötti gumigyűrűnek. Erre jön rá a felső munkahengernél való okoskodás, ami kb. 10-12e ft. Ennél az utángyártottból építkezni sokkal olcsóbb. Bár ha most ennyit kéne rálocsolni, akkor inkább vennék Yamaha R1 nyerget és azt raknám fel. Gondold meg ezt is
Köszi! Itthon 22 ezret mondtak/oldal. Ebbe mondjuk nem tudom mi tartozik bele. A porvédők tuti károsodtak, ahogy tavaly nézegettem. A fék fog még probléma mentesen, egyes fokozatban kb. egyharmadnál. Gondoltam ha kicserélem a karmantyúkat, meg a munkahengerben is, akkor talán jobb lesz. Mi a véleményed? Nekem az E1-es van 6 dugós Tokicóval. Szerinted? Meg ha már itt tartok, milyen kuplunglamellát vegyek, és honnan? 5-6-ban egyszer-egyszer, megcsúszott már ici-picit, más baj még nem volt. Úgy gondolom megérdemelné a 60 ezres jubilálására.
Csak gyárit. Utángyártottakkal sok a baj, persze ki lehet fogni jót is, de nekem nincs vele tapasztalatom, hogy melyik szett a használható ezekből. Talán olyantól vennék, aki vállal felújítást is azzal, amit árul.
A gyári viszont súlyos tízezrekbe kerül, mert porvédőket sem árt cserélni, plusz a nyeregfél közti gumit is. Anno ez valami 60e lett volna kompletten. Én ebay-ről (UK) vettem gyári Suzuki (!) szettet kompletten, mert a nyereg ugyanaz, és így kb. fele annyi volt, mint a kawánál itthon, azért az pedig nem kevés pénz már. Sajnos már nem árul ilyen szettet az az eladó. Viszont azóta is tökéletesen szuperál.
Jó reggelt! Srácok! Tudnátok segíteni nekem első féknyereg szimmering ügyben. Le szeretném cserélni, tavaly néztem, már eléggé kopottak. Csak pécs steelhorse, vagy van más is? Netán megéri ebay-ről rendelni?
Bogyesz itt a világmegváltó találmány a krumplipucolásra, habár a szemléltetésben, almát használ. Szép kerek krumplikat meg nem olyan nehéz termeszteni.
Okostojáskodó, mindent a legjobban tudó motorreszelő léttedre elég hülye lehetsz. Ülj le egyes! Bocs de már néha nekem is az igézésed! Egy jótanács: Inkább szedd szét, rakd össze, ne motorozz.... azt mondod, hogy az úgy is jobban megy.
Motorral, szép zőőődel
Kb. kerepes környékén lévő felüljáróról láttam meg szemből a háromlábút meg mellette a felüljárón parkoló ótót.
Lassítottam a túloldalról, de a tükörből nem láttam mértek e kétirányban, meg ha szemből mér értéket és kézzel mellé ír rendszámot?
Remélem nem jön fotó
A kawasakinál tényleg drága, vedd meg a gyárit. Rá van írva a féknyeregre ki csinálta.
Következőre valami Dunlopot tervezek...
Corsa helyett ilyen lett! Ezt még nem próbáltam. Kíváncsi vagyok.
leömlök 8000.- , hűtő 20000 , tank üresen 10000 , sérült dobok 4000/db
Csaba
06209238057
6 dugós Tokico van az enyémben is (98-as). Ha alul cseréled, felül is cseréld, nem árthat. Nálam is kb. 1/3 behúzás után kezd el fogni, ami úgy láttam normális, de nem ez a lényeg, hanem hogy utána ne legyen szivacsos, ne puhuljon, ne egyen nyúlós. Nálam a felújítás óta szinte betonkemény az eddig látott régi hatdugósokhoz képest, hringen sem esik be a kar, szóval megérte megcsinálni.
Számításaim szerint 22/oldalban benne kell lennie a porvédőknek, a karmantyúknak és a két oldal közötti gumigyűrűnek. Erre jön rá a felső munkahengernél való okoskodás, ami kb. 10-12e ft. Ennél az utángyártottból építkezni sokkal olcsóbb. Bár ha most ennyit kéne rálocsolni, akkor inkább vennék Yamaha R1 nyerget és azt raknám fel. Gondold meg ezt is
A gyári viszont súlyos tízezrekbe kerül, mert porvédőket sem árt cserélni, plusz a nyeregfél közti gumit is. Anno ez valami 60e lett volna kompletten. Én ebay-ről (UK) vettem gyári Suzuki (!) szettet kompletten, mert a nyereg ugyanaz, és így kb. fele annyi volt, mint a kawánál itthon, azért az pedig nem kevés pénz már. Sajnos már nem árul ilyen szettet az az eladó. Viszont azóta is tökéletesen szuperál.
már mindent rögzíteniük kell,olyan nincs hogy odafirkantja a mérés mellé a rendszámot....
Kb. kerepes környékén lévő felüljáróról láttam meg szemből a háromlábút meg mellette a felüljárón parkoló ótót.
Lassítottam a túloldalról, de a tükörből nem láttam mértek e kétirányban, meg ha szemből mér értéket és kézzel mellé ír rendszámot?
Remélem nem jön fotó