más motorját nem veretem. canáry kérte hogy próbáljam a vasat, ha most itt helyben kezdem vallatni akkor csak a yardokkal lesz konfliktusom, és országúton jobban szeretek menni, és a ring nekem oda vissza 507km volt. a pályán 4-7e/ford. között pörgettem a motort ezért is ment el még a gpz haccáz is egyenesben, ha a saját lett volna és jó a motor 11e-nél megnézem azt a gpz-t ami otthagy! a kanyarokat pedig azért nem stíroltam mert először mentem rajta, és két különböző típusú gumival nem hagyom ott a fogam. a jobb/bal lábtartó konzol pedig már hibátlan állapotban nagy kincs erre a szériára.mondjuk én nem ülök a babérokon és elmentem egy cnc művész haverhoz és levetettem a mintát a lábtartókonzolomról ,és igaz ez februárban volt , de júliusra kész is lett. így hát a sajátra ha összerakom eccer ezek a "sport" fix lábtartók mennek fel.
Pontossan erről van szó, én is mindíg valami hasonlót csúsztatok. Pl. a fényképeken sosem látszik, hogy ki előz kit, általában engem előznek, persze én a fordítottját hantázom
Ebben most mi a kunszt? Az, hogy végre világít a hátsólámpa? vagy az, hogy a régi citromsárga 9-esedből át tudtad tenni az első kereket, vagy, hogy a tanktáskát végérvényessen ráhegeszteted a tankra
Szia kisgyerek323!
Tudnál adni más elérhetőséget (e-mail,stb...) Szeretnék kérdezni néhány dolgot és nem pont a zx9 topikba lenne a helye!
Egyébként hogyhogy nem szoktál a zx6/636 topikban feltűnni?
Mintha Kawaseki megpattintotta volna a paripámat, de hál Isten canáriét nyúzza
Annyiért add hozzá az egész körítést blokkostól, vázastól, mindenestől
Tudnál adni más elérhetőséget (e-mail,stb...) Szeretnék kérdezni néhány dolgot és nem pont a zx9 topikba lenne a helye!
Egyébként hogyhogy nem szoktál a zx6/636 topikban feltűnni?
Még most vettem észre,hogy írt nekem úgyhogy fel is veszem a kapcsolatot!
köszi!
Akkor marad kawaszekié, de csak jövő héten tok érte menni